Ärsyttää, kun monet tuttavat ja kaverit vehtaavat exieni kanssa, mutta olisi pikkusieluista tuoda loukkaus esille.. >:/
Kai muillakin on tällasta ongelmaa? Sellaiset puolitutut kuten vaikkapa työkaverit tai luokkakaverit tai entiset vastaavat ym. sen kaltaiset, jopa vähän etäisemmät kaverit alkavat vehtaamaan exieni kanssa. Yleensä saan tietää noista joltakin ulkopuoliselta enkä niiltä henkilöiltä itseltään tai sitten ystävänä pysyneet exät itse kertovat.
Ärsyttää huomata itsessään tällainen pikkusieluus, että jotenkin loukkaa nämä tapaukset. Ei ole suotavaa loukkaantua noista, joten sitten vaan täytyy itse jäädyttää välit noihin tyyppeihin tai keksiä jotain muuta, ettei oma lapsellisuus tule ilmi. En ikinä tahdo ajautua tilanteeseen, jossa joutuisin katselemaan yhtäkään exääni jonkun uuden kanssa jossakin illanistujaisissa. Etenkään jos se uusi nainen olisi joku vanha kaverini.
Itse en kyllä tahdo kenenkään tuttuni ex-jämiä, joten ihmetyttää, miksi useampikin minun exänin tuntuu olevan kuumaa kamaa tuolla.. >:/
Kommentit (35)
Samahan se nussia koko porukka ku kerran jaetaan.
M42
Ap, pitäisikö ex-miestesi ripotella tuhkaa päälleen ja sulkeutua munkkiluostariin. Olithan niin uskomaton ja ihaannaaa. Tai sitten et. Ex saa seurustella kenen kanssa tahtoo, sulta ei siihen lupia tai mielipidettä kysytä. Luuletko, että kanssasi seurustellut on jotenkin saanut A-luokan laatuleiman. Tulehan nyt alas sieltä erinomaisuus tornistasi. Sille ei ole katetta.
Mä tiiän sellasiaki jotka ei edes JAA, mut silti joku ex-treffikumppani on yrittäny selvittää niiden naisten osotetietoi, puhelinnumeroit, ihan kaikkee, vaan siks et pääsis näyttämään mulle että sai pillua joltain tyylii avioliitos elävältä mun tutulta.
kyl on päässä vikaa jos käytös on tollasta, ja pahemman kerran. ja vielä selvittää osotetiedot yms rikollisin keinoin, sairasta, ei voi muuta sanoa. itse en tollasille antais.
Jos on miljoona naista, niin kyl mä ihmettelen jos tekee kaikkensa, jopa rikoksii, sen takia, että pystyis "kostamaan" jotenkin ja näyttämään jolleki ex deittikumppanille että sai ostettua pillua joltain 30 vuotiaalta prostituoidulta joka on viel haukkunu sen :DDDDDDDDDDDD
säälittävää, paskaa elämää joillain, ei voi muuta sanoa.
niin siis jos on miljoona naista, ja just sattumoisin ne on niitä tuttuja/tutun tuttuja niin kyl siin miettii et ei varmasti oo sattumaa, ja miettii että hankkis elämän oikeesti.
Ymmärtäisin, että kismittäisi, jos lähiystävät tai sukulaiset ryhtyisivät exien kanssa suhteisiin. Mutta jos nyt todella puhutaan puolitutuista, niin en todellakaan ymmärrä. Muistathan itsekin pysyä kaukana miehistä, joiden ex-naisten kanssa olet moikkausväleissä?
No jos vaikka mun työpaikalla joku seurustelis jonkun kanssa, ja sit ne eroais, nii kyl mä ottaisin jonkun toisen kun just nimenomaan sen :DDDD jos siis tulis sellanen tilanne.
etenki, jos on kyse jostai maksetust seksist, kyl ottaisin ne rahat jostain muualta ku väkisin kehittäisin jtn lisädraamaa.
Mut se mieshän tossa onkin se "akka" = lapsellinen draamailija
Naiset ei välttämättä edes tiedä että miks se mies käyttäytyy noin niinku käyttäytyy
Vierailija kirjoitti:
Voin samaistua, mutta palstan tuntien en kyllä hakisi täältä ymmärrystä tai neuvoja.
Tomppeli ei tajua ottaa sitä imarteluna, että hänen valintansa kelpaa muillekin.
Minua ei haittaa tippaakaan, jos joku on exäni kanssa. Poikkeuksena tietysti se, jos olen vielä rakastunut siihen exään, jonka kanssa olen viimeksi seurustellut. Mutta silloinkaan se ei haittaa siksi, että mies on exäni, vaan siksi että rakastan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, pitäisikö ex-miestesi ripotella tuhkaa päälleen ja sulkeutua munkkiluostariin. Olithan niin uskomaton ja ihaannaaa. Tai sitten et. Ex saa seurustella kenen kanssa tahtoo, sulta ei siihen lupia tai mielipidettä kysytä. Luuletko, että kanssasi seurustellut on jotenkin saanut A-luokan laatuleiman. Tulehan nyt alas sieltä erinomaisuus tornistasi. Sille ei ole katetta.
Tuttu erosi. Pian onni jo kukoisti uuden miehen kanssa... tosin vain siihen asti, kunnes exäkin meni elämässä eteenpäin. Exä alkoi tapailla naista samoista opiskelijapiireistä, ja sehän ei tälle tyypille sopinut. Illanistujaisissa ja muissa joutui kuuntelijaksi loputtomalle uhriutumiselle. Jatkuvaa exäänsä tapailleen naisen demonisointia, ja valitusta kuinka "elämä on sekaisin". Exänkin kanssa oli nyt "harkintatilanne", eikä ero.
Joo,kelpaa,maxettuna ja rikollisin krinoin..sairaita ihmisia,onneks en itse ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exät on exiä, joten mitä väliä? Tuskin kaikki tuntemasi ihmiset ovat vahtineet kenen kaikkien kanssa olet lakanoissa pyörinyt.
Sulle olisi ihan ok,jos lastesi isä/äiti alkaisi seurustella vaikka parhaan ystäväsi kanssa?
Tämmöinen tilanne kävi lähipiirissä! Tilanne oli exälle tavallaan helpotus koska oli pelännyt tilannetta missä joku hänelle tuntematon tyyppi asuu lastensa kanssa saman katon alla. Kun tää uus puoliso olikin lapsuuden ystävä niin tiesi ainakin että se on ok eikä tarvi epäillä että osaako huolehtia lapsista tms. Vatmasti kirpaisee aluksi mutta alkujärkystyksen jälkeen voi olla hyväkin juttu :)
Tokihan tuo kiusallista voi olla, mutta muuten tosi lapsellista ajatella, että kenelläkään olisi exiinsä joku yksinoikeus. Sitä kun ei tiedä vaikka se exäsi ja työkaverisi olisivatkin juuri ne oikeat toisilleen. Harvempi tuollaista kiusakseen tekee, jos ei ihan teini-ikäisistä puhuta.
sen enempää mua ei kiinnosta, mun puolesta voi vaikka heitellä euron kolikoita toisilleen vuorotellen ja harrastaa paskaa seksiä vaikka autossa tai omassa aviovuoteessaan tai missä tahansa.. :DDD mut mua ei tarvii sekottaa niihin pellejuttuihin :D