Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun monet tuttavat ja kaverit vehtaavat exieni kanssa, mutta olisi pikkusieluista tuoda loukkaus esille.. >:/

Vierailija
28.10.2018 |

Kai muillakin on tällasta ongelmaa? Sellaiset puolitutut kuten vaikkapa työkaverit tai luokkakaverit tai entiset vastaavat ym. sen kaltaiset, jopa vähän etäisemmät kaverit alkavat vehtaamaan exieni kanssa. Yleensä saan tietää noista joltakin ulkopuoliselta enkä niiltä henkilöiltä itseltään tai sitten ystävänä pysyneet exät itse kertovat.

Ärsyttää huomata itsessään tällainen pikkusieluus, että jotenkin loukkaa nämä tapaukset. Ei ole suotavaa loukkaantua noista, joten sitten vaan täytyy itse jäädyttää välit noihin tyyppeihin tai keksiä jotain muuta, ettei oma lapsellisuus tule ilmi. En ikinä tahdo ajautua tilanteeseen, jossa joutuisin katselemaan yhtäkään exääni jonkun uuden kanssa jossakin illanistujaisissa. Etenkään jos se uusi nainen olisi joku vanha kaverini.

Itse en kyllä tahdo kenenkään tuttuni ex-jämiä, joten ihmetyttää, miksi useampikin minun exänin tuntuu olevan kuumaa kamaa tuolla.. >:/

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan aika nuori, kyllä se siitä kun ikää tulee.

Vierailija
2/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman äheisen ystäväpiirinkohdalla vielä joten kuten ymmärtäisin, mutta aika hölmö ajatus että joku luokkakaveruus velvoittaisi kiertämään entiset poika-/tyttöystävät kaukaa. Piirit ovat loppujen lopuksi pienet, ja ihan luontevaa löytää se kumppani niistä omista piireistä. Ja hirveän ikävä sävy kyllä puhua ihmisestä, joka kerran oli sulle rakas "jämänä". Teillä ei onnistunut, mutta totta kai eksällä on oikeus yrittää uudelleen jonkun muun kanssa, vaikka sinä ehditkin ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain ylpeä että olit ensimmäisenä apajilla etkä jämillä. :D

Vierailija
4/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät on exiä, joten mitä väliä? Tuskin kaikki tuntemasi ihmiset ovat vahtineet kenen kaikkien kanssa olet lakanoissa pyörinyt.

Vierailija
5/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt koko pitäjän miehet läpi ja valitat jos joku huolii heidät jälkeesi? Classy...

Vierailija
6/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on kun olet testannut kaikki kylän miehet. Muuta toiselle paikkakunnalle.

Vierailija
7/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on pienet piirit tai sitten exiä on todella paljon. Minäkin asun perähikiällä, mutta eipä minun exiini ole tuttavat ja kaverit sekaantuneet. 

Vierailija
8/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä helpottaa kun kasvat aikuiseksi.

Vierailija
9/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hirveästi sulla niitä exiä oikein on?

Vierailija
10/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on joku pikkupaikkakunta, niin toi vielä menee, mut ite en kyl kaverin exään sekaantuis. :'DD

Etenkään jos olisin ite varattu ja aina jossain facessa moralisoimassa et kuinka uskollinen rakkaus on paras asia, nii en todellakaan menis vartavasten sit jonkun ihmisen kanssa joka ois joku mun tutun pano ollu tyyliin tai etenkään kumppani. :D

On niitä muitaki, ite ainaki pitäytyisin ihan niissä.

Mut mul on kyl monesti käyny sillee, et jotku naiset on yrittäny flirttailla/iskee mun miestä. Ja ne naiset on lähes aina ollu mua rumempia, ja joskus myös kauniitaki.

Etenki jos oon antanu pakit jollekki, nii oon useemman niist miehistä nähny sillee, et se mies on ite JÄRJESTÄNY tilanteen, et on ollu jonku mun tutun/tutun tutun kanssa tyylii pussailemassa.

Mietin vaa et kuinka sekaisn ihmiset oikeesti on. :DD

Jos ois läheinen kaveri, laittaisin välit poikki. Jos tuttu, niiin kyl ihmettelisin isoon ääneen..... :DD Enkä jatkais kaveruutta, tuttu voisin olla, mut en kaveri.

Vierailija
11/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on joku pikkupaikkakunta, niin toi vielä menee, mut ite en kyl kaverin exään sekaantuis. :'DD

Etenkään jos olisin ite varattu ja aina jossain facessa moralisoimassa et kuinka uskollinen rakkaus on paras asia, nii en todellakaan menis vartavasten sit jonkun ihmisen kanssa joka ois joku mun tutun pano ollu tyyliin tai etenkään kumppani. :D

On niitä muitaki, ite ainaki pitäytyisin ihan niissä.

Mut mul on kyl monesti käyny sillee, et jotku naiset on yrittäny flirttailla/iskee mun miestä. Ja ne naiset on lähes aina ollu mua rumempia, ja joskus myös kauniitaki.

Etenki jos oon antanu pakit jollekki, nii oon useemman niist miehistä nähny sillee, et se mies on ite JÄRJESTÄNY tilanteen, et on ollu jonku mun tutun/tutun tutun kanssa tyylii pussailemassa.

Mietin vaa et kuinka sekaisn ihmiset oikeesti on. :DD

Jos ois läheinen kaveri, laittaisin välit poikki. Jos tuttu, niiin kyl ihmettelisin isoon ääneen..... :DD Enkä jatkais kaveruutta, tuttu voisin olla, mut en kaveri.

Hiukan eri asia olla SYY eroon (eli menee varta vasten panemaan kaverin kumppania) kuin sen eron jälkeen tehdä samoin. Ei mulla ole eron jälkeen mitään valtaa entiseni rakkauselämään, ei mulla ole mitään oikeutta varata häntä itselleni siinä vaiheessa, kun tiet ovat jo eronneet.

Ja mitä mustasukkaiseksi tekemiseen tulee, niin se tarkoituksella sun tuttusi kanssa pussaileva tyyppi siinä on se urpo, ei se tuttu. Jos sä olet TORJUNUT ihmisen niin onhan se nyt aika paksua olettaa, että muutkaan eivät saisi hänestä kiinnostua. Et itse lähtenyt edes kokeilemaan hänen kanssaan, mutta silti, sinulle varattu, koska sinä olit ensin.

Niin ja ai niin :DDDDDD

Vierailija
12/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei en ajattele sitä niin että ois mulle varattu tai mulla joku oikeus aina mut ei muilla.

Vaan ajattelen silleen että jos on tuttuja ja jotain miehiä, niin niitä ei saa sekottaa yhteen.

Tollases tilantees mis toinen (tai molemmat?!?!) yrittää tehä mustasukkaseks, niin pidän niit molempia kyl ihan sekopäinä ja typerinä, en pelkästään toista osapuolta. :'D

Siin vaiheessa mun kaveruus ainaki loppuu, tuttuus voi jatkua vaikka tosissani ihmettelenki et viiraako kuinka pahasti :D

Ja siitä miehestäki ajattelen, joka varta vasten ettii mun tuttuja kumppaneiks, et mikä sen päässä on vikana?? :D Ku on miljoonia muitaki naisia niin miks just mun tuttu??? :D

Kyl se vaan on erikoista, eikä moraalisesti hyväksyttävää. Mut jokaisel on oma mielipide, ja tää on mun oma. Ja varmaan muidenkin jotka ei oo luonteeltaan mitää salamyhkäsii ihmissuhdepelailijoita jotka yrittää joka toista vastaantulevaa tai kehittää hirveetä draamaa ja ihmissuhdesoppaa kaikesta.

Vierailija
13/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ollut tuommoisia ongelmia. Ilmeisesti ap asuu jossain tuppukylässä, jossa on sen verran vähän väkeä, että tuo on mahdollista. Lisäksi ihmiset eivät ilmeisesti edes käy muualla sen oman kylänsä ulkopuolella. Tai sitten muuten on todella pienet piirit. 

Ja paljon exiä ilmeisesti myös.

Vierailija
14/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko metsään menivät kaikki nämä teidän arvaukset. Olen 29-vuotias, asun pääkaupunkiseudulla ja exiä on ollut ihan niinkin monta kuin 4 kappaletta, onpa ihan HIRRRVITTÄVÄN monta! Jos olisin maannut puolen kaupungin miesten kanssa, niin en kai siinä kohtaa ihmettelisi, miksi jotkut niistä miehistä sattuvat jatkossa tuttujenikin matkaan. Ei, mutta kun niitä exiä ei tosiaankaan ole montaa ollut, niin ihmetyttää kyllä tämä exieni suosio.

Näistä neljästä exästä ainoastaan yksi on jäänyt tietojeni mukaan sellaiseksi, joka ei ole eromme jälkeen minun puolituttujeni kanssa romanttista tuttavuutta tehnyt.

AP

Vierailija
15/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua, mutta palstan tuntien en kyllä hakisi täältä ymmärrystä tai neuvoja.

Vierailija
16/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exät on exiä, joten mitä väliä? Tuskin kaikki tuntemasi ihmiset ovat vahtineet kenen kaikkien kanssa olet lakanoissa pyörinyt.

Sulle olisi ihan ok,jos lastesi isä/äiti alkaisi seurustella vaikka parhaan ystäväsi kanssa?

Vierailija
17/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se on kun olet testannut kaikki kylän miehet. Muuta toiselle paikkakunnalle.

Nyt oli kyllä sama ajatus viestisi synnyttämänä, ap. Taitaa tosin olla normi nykyisin.

Siinä 500+: n kohdalla helpottaa, kun ei jaksa enää.

Vierailija
18/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisivat käyttäneet exiäsi jo ennen kun olivat exiäsi voisit polttaa päreesi. Janottaako vanha suola?

Vierailija
19/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle olisi ihan ok,jos lastesi isä/äiti alkaisi seurustella vaikka parhaan ystäväsi kanssa?

Tästähän aloituksessa ei ollut kyse, vaan jonkun teinixin ex on eron jälkeen tavannut entisensä luokkakaverin tai vastaavan.

Vierailija
20/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei henkkoht kiinnostais jos ENNEN olis ollu jotain. Mut jos JÄLKEEN, niin siin on jotain outoo, joko se mies on kateellinen mulle ja yrittää herättää mussa jotain reaktiota, siis jos se tahalteen tekee tollasta, tai sit se nainen on joku heikkoitsetuntonen/rahan ahne/helposti manipuloitavissa/tyrkky jota ei kiinnosta esim. mä ollenkaan... :DD

Ainaki molemmilla on päässä vikaa, jos päätyy sänkyyn omasta mielestään vastenmielisen kumppanin kanssa (ainakin niiden naisten mukaan) vaan siks, että mä oon joskus tapaillut sitä miestä ja vaan siks, että se nainen on mun tuttu. :''DDDD