Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko epäempaattinen, koska toivon katastrofia?

Vierailija
28.10.2018 |

Omasta mielestäni en ole arjessani epäempaattinen. Pyrin käyttäytymään ystävällisesti, välttelemään pahan puhumista selän takana, tukemaan ihmisiä puheillani ja auttamaan heitä myös käytännössä.

Kuitenkin usein toivon, että tapahtuisi jokin suuri katastrofi, esimerkiksi supertulivuoren purkaus tai suuri kivi avaruudesta.

Minusta olisi vain jotenkin siistiä, kun New Yorkiin jysähtäisi sen verran suuri lohkare, että miljoona kuolisi.

Saan pelkästä ajatuksestakin mielihyvää, siitä tulee sellainen olo, että maailma on jotenkin totta, että minä olen totta, että olen tässä maailmassa.

Olenko loppujen lopuksi vain aivan hirveän epäempaattinen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, että jos sellainen kivi tärähtäisi New Yorkiin, niin koko maapallo siinä kärsisi eikä sinun aivoituksillasikaan olisi mitään virkaa. 

Vierailija
2/4 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan säästellyt itseäsi vähän liikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä mitä puhut. Olet elänyt nykysuomalaisena niin etuoikeutettua elämää ettet tiedä esim. Suomen nälkävuosista/katovuosista mitään. Sellaisen kokenut ei toivo kenellekään katastrofia. Häpeäisit.

Vierailija
4/4 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee SPR:än mukana johonkin kattomaan kun ihmisillä on paha olla jooko mee kurssille. Jos ihmetellään uudestaan 2020 kun kerrot kokemuksistasi palstalla.