Millainen on täydellinen nainen?
Kommentit (33)
Herättää suihinotolla ja antaa kaljan. Tämän jälkeen ei nalkuta.
Vierailija kirjoitti:
Iso perse ja kiinteä, kapea vyötärö, isot tissit tai keskikokoset, tiukka vaaleat pitkät hiukset, turpeat huulet, söpöt kasvot, luonteella ei niin väliä mut ois kiva jos ei niuhota koska kuka mies jaksa sellaista
Tämän takia olen omasta valinnasta sinkku. Miehet ovat kovin yksikertaisia otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso perse ja kiinteä, kapea vyötärö, isot tissit tai keskikokoset, tiukka vaaleat pitkät hiukset, turpeat huulet, söpöt kasvot, luonteella ei niin väliä mut ois kiva jos ei niuhota koska kuka mies jaksa sellaista
Tämän takia olen omasta valinnasta sinkku. Miehet ovat kovin yksikertaisia otuksia.
Kyllä ,tämän takia Nobel-palkinnon saajista miehiä on vain 94,3%.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät blondit hiukset. Mielellään vyötärolle. Pieni pyöreä peppu. Isot pehmeät rinnat. Nukkemaiset kasvot. Vihreät tai siniset silmät. Hoikka. Hyvät, pitkät sääret.
Hauska. Rento. Fiksu. Seikkailunhaluinen. Luotettava.
Yök mieluummin vaa tavallinen eikä mikää tommonen lunttu ei voi olla hoikka ja isotissinen tissit on rasvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Nobelisteja ei ole edes prosenttia maailman väestöstä. Et sinäkään taida olla Nobelisti, vaikka kovin yritätkin ottaa sulkaa hattuun muutaman miehen saavutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mykkä, tiukka pilde, tiukka peppureikä, tiskaa, siivoo, laittaa ruokaa, rikas, kaunis, osaa kuunnella ja hyväkäytöksinen.
Eli vastakappale on pienimunainen sovinisti kun kaiken pitää olla tiukkaa ? Mut tarviiko rikkaan siivota ja kokata jos ei halua? Puhumattomuudesta tuskin haittaa kun jutun taso on näinkin hyvä=)
Onko liikaa vaadittu, että kaksi reikää on tiukkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtä ylpeä olo kun luet vähän isomman mies otoksen kommentteja? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtä ylpeä olo kun luet vähän isomman mies otoksen kommentteja? :D
mies otoksen?
Eiköhän eri miehille jokaiselle ole erilainen nainen täydellinen. Ei ole vain yhtä makua tässäkään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mykkä, tiukka pilde, tiukka peppureikä, tiskaa, siivoo, laittaa ruokaa, rikas, kaunis, osaa kuunnella ja hyväkäytöksinen.
Eli vastakappale on pienimunainen sovinisti kun kaiken pitää olla tiukkaa ? Mut tarviiko rikkaan siivota ja kokata jos ei halua? Puhumattomuudesta tuskin haittaa kun jutun taso on näinkin hyvä=)
Onko liikaa vaadittu, että kaksi reikää on tiukkoja?
Suhteellinen käsite tuo tiukkuus, mutta yleensä lilliputtien ongelma=(
Kenelle tuli yllätyksenä ettei keskivartalopyöreä, huolittelematon, tätityylinen, arkisen käytännöllinen, herkuttelusta ja mukavuusmatkailusta (hotelli-ravintola-ranta-shoppailu-hiussalonki) nauttiva nainen ole kovinkaan monen suosikki? Kättä ylös vain.
Joo enemmistö miehistä haluaa naisellisia naisia, aivan kuten tekin haluatte miehekkäitä miehiä. Kiloja sentään saa pois, kun taas pituutta ei saa lisää. Joo, te haluatte miehen joka pyrkii ahkerasti etenemään työelämässä ja kotiremontissa. No miehet haluavat naisen joka huolehtii ahkerasti olemuksestaan. Sori.
Aika moni tuntuu myös kaipailevan ihanteista poikkeavan naisen kuten amatsonin tai dominan perään. Alapeukutuksen aihe tämäkin, varsinkin jos ne kaipailijat eivät ole 185cm raamikkaita ja seksuaalisesti dominoivia miehiä joita kaikki naiset haluaisivat, riippumatta siitä millaisia itse ovat.
Ulkonäöllisesti oma suosikki on se parikymppinen vaatevloggaaja joka linkattiin joskus foorumille. Nimen olen unohtanut. Hoikka vyötärö, mutta peffaa ja reittä löytyy. Vartalo josta näkee heti että ikää on max 25v. Tuohon kiva luonne, siis hauska ja empaattinen, ja siinähän se on. Tosielämässä pitää valita, ja sitten valituksi tulee vähän arkisemman oloinen (mutta silti hoikka ja seksikäs) nainen jolta löytyy se oikea luonne.
Joo, ja ihan sama onko maisteri, AMK-sairaanhoitaja vai amiksesta valmistunut suurtalouskokki. Sori siitäkin.
M/36v
No jos täydellinen ulkonäkö pitäisi kuvailla, niin oon huomannut ihailevani eniten sellaisia naisia, joilla on pitkähköt, kiharretut blondit hiukset, kauniit kasvot ja sopusuhtainen/hoikka vartalo. Julkkiksista tästä toimii esimerkkinä Rachael Harris.
Nämä oli vain pinnallisia asioita. Tottakai se täydellinen nainen voi olla täysin vastakohtainenkin :)