Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä aina vain miehen aloitteesta

Vierailija
28.10.2018 |

Harrastamme seksiä muutaman kerran viikossa. Ihan riittävästi, mutta ainoastaan miehen aloitteesta, ja se alkaa olla stressaavaa. Viimeksi tänään yritin tehdä aloitteen maatessamme vierekkäin, mutta miehellä oli taas tekosyy valmiina (päätä särkee). Toisaalta voin vaikka vannoa, että illalla maistuu, kun vaan herra saa itse tehdä aloitteen.

Onko tämä jonkunlaista vallankäyttöä? Onko tämä tavallista? Ottaa päähän, taidan lopettaa aloitteen tekemisen kokonaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat.

Vierailija
2/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kohtalo, mies innostuu vain omasta aloiteestaan. Joskus lerpahtaa jos mun aloitteesta ryhdytäänkin hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että on vähän tylsä sunnuntai menossa ja koitat väkisin löytää jonkun riidanaiheen, jotta saat vähän draamaa.

Jos tuo on parisuhteenne isoin ongelma, niin anna olla. Varmaan sussakin juttuja, mikä ärsyttää miestä.

Vierailija
4/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitatko sä aamuisin käydä kimppuun? Höngit sitä viemärinhajuista aamuhenkeä miesparan kasvoille...

Vierailija
5/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko tämä: näytä tuo aloituksesi miehellesi.

Itse en kyllä suostuisi lopettamaan aloitteen tekemistä, minulla on siihen naisena yhtälainen oikeus, ja aloitteideni säännönmukainen torjuminen vain siksi, että minä ehdotin, lopettaisi kai koko sekstaamisen, ainakin sellaisen takia olisi tosi vaikeaa kunnioittaa, saati rakastaa miestään. En tiedä, onko tuollainen vallankäyttöä vai mitä, mutta hyväksyttävää se ei ole. Jos aloitteeni olisivat miehelleni ihan periaattesta ylivoimaisia vastaanotettaviksi, komentaisin miehen terapiaan.

Vierailija
6/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevankin arka aihe, huomaatteko.

Vierailija
7/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että on vähän tylsä sunnuntai menossa ja koitat väkisin löytää jonkun riidanaiheen, jotta saat vähän draamaa.

Jos tuo on parisuhteenne isoin ongelma, niin anna olla. Varmaan sussakin juttuja, mikä ärsyttää miestä.

En missään nimessä lähde asiasta riitelemään, ainakaan niin kauan, ettei kuitenkaan sitten oleteta että minä olen aina-valmis-aina-valmiina.

Ap

Vierailija
8/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis ei toimi käskystä. Opettele viettelemään miehesi.

Vierailija
9/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö iltasin suihkussa? Jos mies tykkää, että oot fressi eikä mikään päivän muhinut kalapata 😀

Vierailija
10/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos koettanut kysyä mieheltä että miksi tuo menee teillä vain noin päin?

Vierailija
11/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitatko sä aamuisin käydä kimppuun? Höngit sitä viemärinhajuista aamuhenkeä miesparan kasvoille...

En koeta. En ole aamuseksi-ihmisiä, eikä ole miehenikään.

Ap

Vierailija
12/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi miehellä/naisella syy, miksi siitä ei voisi nätisti sanoa? Voihan siitä vähän närkästyä, mutta jos käsisitte yhdessää hampaanpesulla noin vaikka esileikiksi ... 

Vierailija
13/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä lähde asiasta riitelemään, ainakaan niin kauan, ettei kuitenkaan sitten oleteta että minä olen aina-valmis-aina-valmiina.

Ap

Aloituksestasi päättelin, että tykkäät seksistä ja haluaisit määrän jopa lisääntyvän....niin sun kostokeino on sitten ruveta pihtaamaan? Etkö sinä siinä menetä yhtälailla, kuin mies...

Vierailija
14/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä suostuisi lopettamaan aloitteen tekemistä, minulla on siihen naisena yhtälainen oikeus, ja aloitteideni säännönmukainen torjuminen vain siksi, että minä ehdotin, lopettaisi kai koko sekstaamisen, ainakin sellaisen takia olisi tosi vaikeaa kunnioittaa, saati rakastaa miestään. En tiedä, onko tuollainen vallankäyttöä vai mitä, mutta hyväksyttävää se ei ole. Jos aloitteeni olisivat miehelleni ihan periaattesta ylivoimaisia vastaanotettaviksi, komentaisin miehen terapiaan.

Kyllä tuo oma viestisi viestii enemmän vallakäytöstä, kuin haluttoman kieltäytyminen. Se ei katsos miehellä ihan noin vaan toimi, että heittäytyy selälleen ja ottaa vastaan, halusi tai ei.

Vierailija
15/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta, en ole siis ainoa jonka mielestä tämä on kummallista. Seuraavan kerran otan asian puheeksi ja kysyn suoraan, mistä kiikastaa.

Ap

Vierailija
16/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen on täytynyt katsella ensin jtn...vaikka jtn kuumia ig tyrkkyjä kiinnostuakseen...jos se ei enää innostu niin susta?

Vierailija
17/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aloituksestasi päättelin, että tykkäät seksistä ja haluaisit määrän jopa lisääntyvän....niin sun kostokeino on sitten ruveta pihtaamaan? Etkö sinä siinä menetä yhtälailla, kuin mies...

Anteeksi mitä?

Mikä kostokeino? Mitenniin pihtaamaan? Alleviivaisitko tekstissäni ne kohdat, joissa haudon kostoa ja suunnittelen pihtaamista?

Ap

Vierailija
18/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kohtalo, mies innostuu vain omasta aloiteestaan. Joskus lerpahtaa jos mun aloitteesta ryhdytäänkin hommiin.

Hmmm oletko miettinyt, että mies saattaa joutua kuvittelemaan sun tilalle toisen? Monessa pitkässä liitossa käy niin. Kyllästytään toisiin. Ihastutaan muihin. Mies on saattanut käydä katselemassa tän naisen sometilejä vaikka ennen, jotta pystyy sitten haaveilemaan tästä.

Vierailija
19/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oikein muu auta, kuin tosiaan kysyä mieheltä suoraan. Meillä myös mies on se joka useammin tekee aloitteen, tosin se johtuu siitä että on meistä se seksuaalisempi osapuoli. Ei sillä etten minä olisi, mutta hän vielä enemmän. Tosin tuo tarkoittaa myös sitä, että aina jos minä ehdin olla se joka tekee aloitteen, hän lähtee mukaan. Jokin syy miehesi käytökseen varmaan löytyy, kysy häneltä siis suoraan. 

Vierailija
20/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anteeksi mitä?

Mikä kostokeino? Mitenniin pihtaamaan? Alleviivaisitko tekstissäni ne kohdat, joissa haudon kostoa ja suunnittelen pihtaamista?

Ap

Kirjoitit ettei mieskään sitten saa olettaa sinun aina olevan valmiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi