Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä aina vain miehen aloitteesta

Vierailija
28.10.2018 |

Harrastamme seksiä muutaman kerran viikossa. Ihan riittävästi, mutta ainoastaan miehen aloitteesta, ja se alkaa olla stressaavaa. Viimeksi tänään yritin tehdä aloitteen maatessamme vierekkäin, mutta miehellä oli taas tekosyy valmiina (päätä särkee). Toisaalta voin vaikka vannoa, että illalla maistuu, kun vaan herra saa itse tehdä aloitteen.

Onko tämä jonkunlaista vallankäyttöä? Onko tämä tavallista? Ottaa päähän, taidan lopettaa aloitteen tekemisen kokonaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teet aloitteen? Senkin voi tehdä niin monella eri tapaa. Jos miehellä yhtään fiilistä, luulisi että lähtee mukaan jos teet aloitteen oikein. 

Vierailija
22/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori aapee mut ymmärrän kyllä sun miestä. Nainen voi lähteä puolifiilikselläkin seksialoitteeseen mukaan, mutta mies ei. Ei mies millään pehmeällä voi alkaa hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas niin että kun minä teen aloitteen, mies nostaa tyytyväisenä kädet niskan taa ja antaa mun tehdä kaikki hommat, niin sanotusti. Eli täytyy ensin hoitaa itseni valmiiksi ennen kuin alan häntä vokottelemaan ja tehdä koko ajan töitä että oma fiilis pysyy yllä. Sanomattakin selvää että oma aloitteen tekeminen jää kun tietää että siitä ei sitten itse varsinaisesti kostu (pun intended). En todellakaan ole mikään lahna muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän