Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella teistä lapsettomista arki on tätä:

Vierailija
28.10.2018 |

Uni-some-työ/koulu-some-harrastus-some

Eli sormella täytetään kaikki mahdolliset raot. Allekirjoittanut ei nykyään enää tee edes ruokaa ilman että puhelin on toisessa kädessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sormella täytetään kaikki mahdolliset raot.

Juu ei ole tollasta :-D

Vierailija
2/9 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa. Jos ei tän palstan satunnaiskäyttöä lasketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei anna täyttää kaikkia rakoja sormella. Muita ei kuulemma saa kokeilla jos hän ei ole mukana.

Vierailija
4/9 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole älykännykkää, mutta av:lla olen aika usein. Onko av somea?

Vierailija
5/9 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juurikaan somessa (pelkkä Twitter löytyy, enkä sielläkään juuri muuta tee kuin postaile satunnaisesti harrastusjuttuja ja selaile söpöjä eläintilejä), ellei palstailua lasketa. Whatsappissakin saattaa mennä viikkokin niin, etten viestittele kenenkään kanssa. (Ja lienee sanomattakin selvää, etten myöskään normitekstaile tai soittele.)

Vierailija
6/9 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella kyllä istun suurimman osan päivästä mutta lähinnä vietän aikaa keskusteluapalstoilla ja sarjoja katsellen, en ole mukana muissa someissa kuin whatsapissa ja sitäkin käytän harvoin. Kännykkä ei ole koko ajan kädessä, en itse asiassa lähes koskaan selaile nettiä sillä.

Vierailija
7/9 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimesta selaan lähinnä uutiset. En ymmärrä mikä facebookissa tms. on niin kiinnostavaa että elämä pyörii siellä.

Vierailija
8/9 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimesta selaan lähinnä uutiset. En ymmärrä mikä facebookissa tms. on niin kiinnostavaa että elämä pyörii siellä.

Monilla on monta somea joissa on tilit ja lisäksi chatteja ja chattiryhmiä jos minkälaista. Facebook yksin tuskin kenellekään riittää, eikä alle 25v siellä erityisemmin vietä aikaa.

Vierailija
9/9 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneella kyllä istun suurimman osan päivästä mutta lähinnä vietän aikaa keskusteluapalstoilla ja sarjoja katsellen, en ole mukana muissa someissa kuin whatsapissa ja sitäkin käytän harvoin. Kännykkä ei ole koko ajan kädessä, en itse asiassa lähes koskaan selaile nettiä sillä.

No tää koskee silti suakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan