Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä meni vikaan? Miehen ulkonäössä ei mitään vikaa, mutta oudoksuin hänen tapojaan.

Vierailija
28.10.2018 |

En ymmärrä. Tapasin juuri netissä miehen, jonka kanssa kirjoitellut kuukauden ajan. Hän tuntuu ymmärtävän minua. Vaihdettiin kuvia ja vaikuttaa ok-tyypiltä. Nyt tavattiin ja pidin outona. Ihmeellisesti katsoi sivusilmällä minuun ja minun oli itse kysyttävä onko netissä tapaamani mies. Ostettiin viinerit ja häneltä pursui hilloa käsille, jonka nuoli sormilta ja pidin inhottavana tapana, mutta en saanut sanottua suoraan, koska on täysin vieras. Lisäksi oli koko tapaamisen ajan täysin vakava. Olin tosi pettynyt tapaamisen jälkeen, että tuollainenko hän onkin. Päätin silti antaa toisen mahdollisuuden hänelle. Mitä muut olisivat tehneet?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "mikä meni vikaan"? En ymmärrä kysymystä. Mies olikin erilainen kuin olit kuvitellut. Sitä sattuu.

Vierailija
2/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mikään kriippi ollut kuitenkaan, ehkä jännitti..?

Tapaa vain toisenkin kerran jos yhtään jäi ”vaivaamaan”, niin ei ainakaan tarvitse sitten jossitella myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. 

Vierailija
4/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä. Nainen odottaa, että mies on supliikki ja rento pelimies jo ekalla kohtaamisella, ja jopa hillon nuoleminen kädellä on megalukan virhe. 

Vierailija
5/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule ollut sitä kemiaa. Unohda koko tyyppi.

Vierailija
6/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillo pursui sormille :D :D Oletko nyt varma, että katsoit lapsena tarpeeksi Allu McBealia?

Suoraan sanoen, voi saatana mitä pässinpäitä te nuoret mimmit olette, olitpa nyt sitten 18 tai 30. Ensin joillakin hyvillä perusteilla lähdette jonkun kanssa tapaamiseen, ja sitten jokin hillon pursuminen saa saa tuollaiset mittasuhteet. Oletko nyt varmasti muistanut kysyä, että vaihtavatko miehet joka päivä petivaatteet, että voit KOSKAAN käydä jotakuta heistä tapaamassa...

Vierailija
7/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Tapasin juuri netissä miehen, jonka kanssa kirjoitellut kuukauden ajan. Hän tuntuu ymmärtävän minua. Vaihdettiin kuvia ja vaikuttaa ok-tyypiltä. Nyt tavattiin ja pidin outona. Ihmeellisesti katsoi sivusilmällä minuun ja minun oli itse kysyttävä onko netissä tapaamani mies. Ostettiin viinerit ja häneltä pursui hilloa käsille, jonka nuoli sormilta ja pidin inhottavana tapana, mutta en saanut sanottua suoraan, koska on täysin vieras. Lisäksi oli koko tapaamisen ajan täysin vakava. Olin tosi pettynyt tapaamisen jälkeen, että tuollainenko hän onkin. Päätin silti antaa toisen mahdollisuuden hänelle. Mitä muut olisivat tehneet?

kyllä sormiaan nuolevat ihmiset on kaikinpuolin kuvottavia.

Vierailija
8/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tämä tinderöinti sitten johtaa, kun kun kokonaisuuksien ymmärtämisen ja intuition sijaan aletaan rustata kumppanikandidaatteja varten yksittäisten kriteerien luetteloita ja etsimällä etsitään toisista vikoja. Ap, voi hyvä tyttö, vaikka et nyt olisi antanut rukkasia tuolle tapaamallesi miehelle, hän olisi ennen pitkää antanut sinulle pakit olemattomista asioista niuhottamisen vuoksi.

Vierailija
9/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen outo tapa, että jos syön munkkia, nuolaisen ylähuulestani sokeria.

Vierailija
10/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nettideitti kolahtaa oikeassa elämässä. Siirry eteenpäin, kemia puuttuu kokonaan.

Vierailija
11/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger?

Vierailija
12/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi pitänyt ehdottaa, jos voisi hakea paperia, johon pyyhkiä sormet.

Vierailija
13/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asperger?

Miksi asperger? Onko tämä joku loukkaus?

Vierailija
14/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on tavannut jo toistamiseen ja huomaa muitakin ällöttäviä piirteitä kuten juomisen suoraan mehutölkistä tai muffinssipaperin nuolemisen niin, että siitä kuuluu ääni? Pitäisikö vain pystyä sanomaan, ettei viitsisi tehdä noin?

Vierailija
15/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin neuvojanne. Olenko liian arka kertomaan mielipiteeni? Pitää kai uskaltaa sanoa suoraan, jos häiritsee jokin. Voivatko häiritsevät piirteet estää ihastumisen livenä, vaikka sydän pamppaileekin netissä viestitellessämme?

Vierailija
17/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... mitä PAHAA on sormien nuolemisessa? Oliko se sinusta härski ele vai mitä siis? Moukkamaista? Pienestä se on näemmä kii, jos tuohon päättyy, vaikka muuten olisi mukava tyyppi.

Vierailija
18/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis... mitä PAHAA on sormien nuolemisessa? Oliko se sinusta härski ele vai mitä siis? Moukkamaista? Pienestä se on näemmä kii, jos tuohon päättyy, vaikka muuten olisi mukava tyyppi.

Samaa mietin. Mutta tietenkin jos ap on ehtinyt jo ennen treffejä kuvitella miehen uljaaksi prinssiksi, joka on sulaa vahaa hänen edessään, ymmärtää häntä puolesta sanastakin ja palvoo ap:n kauneutta, niin pieleen hän siinä mennään. Normaali mies on ap:lle liian nössö.

Vierailija
19/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se oli epäsiistiä. Itse olisin etsinyt jostakin paperia, johon pyyhkiä sormet. Ja jos luit tuon 14 kommentin, muffinssipaperin imeskelystä kuuluva ääni oli noloa ja ja inhottavaa ajattelin, että eikö hän välitä mitä muut kahvilassa olijat ajattelevat. En sanonut hänelle mitään asiasta, mutta hän vain sanoi, ettei halua menevän hukkaan muffinssin jämät. Ei kukaan viereisissä pöydissä olleet onneksi meitä katsoneet. Hyväksyisitkö itse tuollaisen? Olisi mieluummin pyytänyt lusikan kahvilasta, jolla syö paperista.

Ja hän on kyllä muuten mukava ja hyvää seuraa.

Vierailija
20/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa rehellisesti mitä itse olisitte tehneet, jos joku imeskelee kuuluvasti muffinssipaperia kahvilassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan