Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekis mieli itkeä, mutta ei vain onnistu! Muita?

Vierailija
28.10.2018 |

Miten ootte saaneet hanat auki? Ihan äärimmäinen vitutus ja uupumus joka vain patoutuu sisälle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Yksin ollessa itku ei tule, mutta heti jos puhuu jollekin, miehelle tai terapeutille vaikka, niin alkaa itkettää todella kovasti. Mikä siinäkin on?

Minua auttaa myös surulliset/koskettavat biisit ja videot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Yksin ollessa itku ei tule, mutta heti jos puhuu jollekin, miehelle tai terapeutille vaikka, niin alkaa itkettää todella kovasti. Mikä siinäkin on?

Minua auttaa myös surulliset/koskettavat biisit ja videot.

Mulla ei auta edes tuo muille puhuminen, että itkettäisi. Ei vaan irtoa. Kyllä helpottaisi jos oikein kunnon itkut sais aikaiseksi!

Ap

Vierailija
4/6 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikilla. Onko kyseessä rakkaus, yksinäisyys, jonkun kuolema, yleisahdistus vai mikä?

Vierailija
5/6 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikilla. Onko kyseessä rakkaus, yksinäisyys, jonkun kuolema, yleisahdistus vai mikä?

Raskas vauvavuosi takana, en tiedä mitä haluan elämältä (ammatillisesti siis. Olen töissä mutta se on tylsää kakkaa), parisuhde rakoilee, olen toipumassa pienestä toimenpiteestä, ja olen aivan poikki.

Ap

Vierailija
6/6 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso joku elokuva joka laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin... vaikka "children of heaven".