Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pakko-oireita palstailijoilla on?

Onelia80
28.10.2018 |

Mitä oikeita, elämää häiritseviä pakko-oireita teillä on? Miten vaikuttaa arkeen? Oletteko onnistuneet pääsemään jotenkin niistä eroon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö tervettä sakkia täällä muka on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien hiusten leikkaaminen... Ennen on ollut käsien pesu, ikkunan avaaminen ja vessanpöntön vetäminen.

Vierailija
4/8 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jonkin verran ahdistavia pakkoajatuksia ja -toimintoja. Aktiivisimpina tarkistelu (ovi, kahvinkeitin, uuni, hella) ja puhtauden kyttääminen, lähinnä käsienpesu. Arjessa ovat rasittavia ja turhaudun niihin usein etenkin stressaavissa tai kiireisissä tilanteissa. Olen hyväksynyt asian osaksi itseäni ja pärjään sen kanssa, oireet eivät suinkaan ole menossa helpompaan suuntaan.

Vierailija
5/8 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käsi kouristelee ja nykii robottimaisesti. Otan asian positiivisin mielin ja isken peeniksen nyrkkiin, niin ei mene kouristelut hukkaan.

Vierailija
6/8 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kynsinauhojen repijä. Se on ollut vaivana jo lapsuudesta. Mahdotonta lopettaa ja kiusaa varsinkin talvisin kun iho kuivuu. Lisäksi nypin kaikki ruvet ja finnit mitä löydän. Mustapäiden hävitys poikani selästä on mielipuuhaa. Häpeän tunnustaa mutta olen tällainen enkä muuksi muutu.

Vierailija
7/8 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko syödä joka päivä.

Vierailija
8/8 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut vaikka millä mitalla. Tällä hetkellä pelkään asbestia ja mietin koko ajan syöpää ja kuolemaa ihan kauhuissani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi