Milloin viimeksi olet käynyt julkisessa baarissa?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät enemmän yksityisistä baareista?
EN, vaan virtuaalielämästä
Julkisessa baarissa kävin viimeksi eilen, tosin join siellä vain kahvin. Yksityisessä baarissa kävin viimeksi pari vuotta sitten.
Salakapakat on parhaita, käyn niissä.
Viitisen vuotta sitten, ihan kivaa oli, mutta oma baari ja kalsarikännäys on vaan parempaa. Hyvä seura, parempi musa, naposteltavat halpoja, saunaan pääsee kun huvittaa, ei vaan oikein baarit vedä vertoja millään.
Vuonna 1987 erään ystävän kanssa ja juotiin parit drinkit. Baarissa oli hiljaista, siellä oli baarimikko ja me , eikä muita asiakkaita.
Jotain 10 vuotta sitten. Oli tylsää yksin, kallista tietenkin.
Sama olla yksin kotona.
Viikonloppuna ja oli ihan kivaa mutta sitten baaritiskin jonossa olisin ollut seuraava ja yks mies yritti etuilla sanoi että kun olin seuraava ja mun olis pitäny sanoo myös mitä se olis ottanu ja väitti että maksais myös mun mutta sanoin vaan mitä mä olin ottamassa enkä sanonu mitä se olis ottanu kun eihän noista voi tietää ja mä en ainakaan olis sen tilausta maksanu
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 1987 erään ystävän kanssa ja juotiin parit drinkit. Baarissa oli hiljaista, siellä oli baarimikko ja me , eikä muita asiakkaita.
Bugatti alkuillasta?
Kuukausi sitten. Ja sitä ennen kaksi vuotta sitten. Ja sitä ennen kymmenen vuotta sitten. Kun sais olla rauhassa siellä baarissa, kävisin useammin. Aina on joku iskemässä vaikka mulla on vihkisormus sormessa ja ikääkin kohta puoli vuosisataa.
Tykkäät enemmän yksityisistä baareista?