Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehetkin löytävät tämän palstan?

Vierailija
28.10.2018 |

Ei siis mitään syrjintää. Ajattelin vain, että eikö täällä suurimmaksi osaksi akkamaiset puheenaiheet?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että täällä miehet saavat parhaat naurut näistä jutuista.

Vierailija
2/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei ole yhtään vauvaa jota ei olisi mies ollut alulle saattamassa. Miksi perheenlisäys olisi jotenkin vain naisia koskettaava asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne akkamaiset aiheet voi jättää väliin. Kyllä minä, vaikka mies olenkin, olen kiinnostunut perheeseen, parisuhteeseen, lapsiin ja kodinhoitoonkin liittyvistä asioista. Martina Aitolehden seikkailut eivät minua kiinnosta, eivätkä keskustelut, joissa pohditaan, että kenen julkkiksen kanssa panisit.

Vierailija
4/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan Keskusteluja sivutaan usein iltapäivälehdissä. Sitä kautta tänne itsekin löysin ja se kyllä on vaikuttanut paljon elämääni.

5/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan tällä palstalla kiinnosta ketjut joissa ruoditaan Minttu Räikkösen tai jonkun bloggarin sieluenelämää. Tosin joskus olen miettinyt miten niin monella naisella kiinnostaa toisten elämä noin paljon.

Vierailija
6/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tänne kun iltalehden keskustelu suljettiin.. Aika ironista lehdiltä. Moni päätoimittaja valitteli sananvapaudesta ja kaikki lehdet on lopettaneet keskustelupalstansa.

Vierailija
7/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin tänne ensimmäisen kerran muistaakseni jonkin iltalehden sivuilta. Tämä palsta on myös usein edustettuna hakutuloksissa googlaillessani tietoa erilaisista asioista.

Vierailija
8/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita  googlata jotain hölmöä ja aina päätyy tänne :D  

Vierailija
9/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

google tuo tänne erittäin usein

Vierailija
10/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Ei mullakaan tällä palstalla kiinnosta ketjut joissa ruoditaan Minttu Räikkösen tai jonkun bloggarin sieluenelämää. Tosin joskus olen miettinyt miten niin monella naisella kiinnostaa toisten elämä noin paljon.

Juoruaminen on naisilla geenneissä. Osittain myös miehillä, mutta vähemmässä määrin.

Vierailija
11/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi. Tosin pelkästään täällä roikkumalla voi maailmankuva vääristyä pahasti koska oikeista yhteiskuntaan ja inhimilliseen elämään liittyvistä asioista kirjoittaminen on kiellettyä.

Vierailija
12/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerimmat kyyneleet enemminkin.

Vierailija
13/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten googletin jotain autoihin liittyvää asiaa, se heitti tänne. Vauva.fi:ssä tiedetään kaikki.

Vierailija
14/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kertoi. Tosin pelkästään täällä roikkumalla voi maailmankuva vääristyä pahasti koska oikeista yhteiskuntaan ja inhimilliseen elämään liittyvistä asioista kirjoittaminen on kiellettyä.

Niin, sinun "oikeista" asioistasi.

Vierailija
15/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan Keskusteluja sivutaan usein iltapäivälehdissä. Sitä kautta tänne itsekin löysin ja se kyllä on vaikuttanut paljon elämääni.

Niin kyllähän tämä aika huonosti on vaikuttanut kun tänne jää jumittamaan ja aikaansa haaskaamaan. Kunpa en olisi koskaan eksynyt tänne.

Vierailija
16/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsia. Ehkä syy miksi olen täällä vieläkin pn juuri tuo huumori, vaikka se on osaksi heikommalle nauramista, parempi kuitenkin täällä kuin naamatusten. Eniten huvittavat palstan poliisit, saavat aina hymyn huulille, en voi kuitenkaan avata poliisiasiaa enempää, koska heidän raivolta ei pääse pakoon.

Vierailija
17/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, katsoohan kauniita ja rohkeitakin osa miehistä.

Vierailija
18/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun googlaa oli se sitten autonrenkaiden vaihtoa tai bulgarin parhaat rannat niin ekat tulokset johtaa aina tänne. Näin naisena ottaa jo päähän kun googlaa jotain "miehekästä" ja tänne päätyy.

Vierailija
19/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2011 päädyin tänne tavallisen googlauksen kautta, ja sen jälkeen olen lueskellut palstaa päivittäin. Keskustelunaiheiden kirjo on melko laaja, joten kyllä täältä aina jotain luettavaa ja kommentoitavaa löytyy.

Vierailija
20/32 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lähinnä surulliselta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä