Miten miehetkin löytävät tämän palstan?
Ei siis mitään syrjintää. Ajattelin vain, että eikö täällä suurimmaksi osaksi akkamaiset puheenaiheet?
Kommentit (32)
Googlatessa tänne löytää halusi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että täällä miehet saavat parhaat naurut näistä jutuista.
Kuulostaa lähinnä surulliselta...
Surulliselta kenen kannalta? Ei kai hauskanpito voi olla surullista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät tänne löytäisi? Itse näkisin, että AV:lla jakolinja on pikemminkin yhteiskuntaluokkien kuin sukupuolten välinen. Ei tänne juuri yläluokkaiset kirjoittele.
Mitä tarkoitat yläluokkaisella Suomessa?
No netistähän tämän naisetkin ovat löytäneet...
Googlasin kokemuksia eräästä lääkkeestä. Sillä tiellä olen edelleen.
Jossain vaiheessa tiede.fi-palstalla näkyi AV:n luetuimmat ketjut aina alareunassa. Sieltä itse tänne eksyin kun olisi erityisen mehukkaita otsikoita tarjolla.
Minä löysin nämä sivun noin kaksi vuotta sitten kun guuglasin parisuhteeseen liittyvää ongelmaa, nimittäin miten nainen kokee sen kun mies ei saa orgasmia. Hakukone ohjasi tänne ja täältä löytyi asiaan liittyviä suorasukaisia ja kursailemattomia mielipiteitä. Muualta ei löytynyt mitään. Sitten huomasin että tällä palstalla keskustellaan laajemmaltikin kaikesta mahdollisesta ja lueskelen tätä nyt lähes päivittäin.
Kaikki tiet johtaa AV-palstalle. Siis ihan kaikki. Keskustelu on vireää ja mielipiteet laidasta laitaan. Täältä löytyy keskustelua niin naisten kun miestenkin asioista.
Tietenkään en koske aloituksiin tyyliin "Kalastajan vaimolla uusi mies" jne...
Usein vastaukset on vihamielistä huutelua, mutta lähes aina sieltä joukosta löytyy se helmi.
Välillä vaan mietin jos täällä joku nuori lukee näitä, eikä ole kykyä suodattaa lukemaansa samalla tavalla, kuin kokeneemmilla.
Täällä poistetaan kyllä tehokkaasti keskusteluja, mutta se tehdään käsittämättömällä logiikalla.
On poistunut monta mielenkiintoista keskustelua.
Oikeasti ahdistavat keskustelut, missä joukolla teurastetaan jotain julkisuuden henkilöä saa täällä olla viikko tolkulla.
Provoja on paljon, mutta niissäkin monesti totuuden siemen ja niistä viriää joskus hyviä keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
No ne akkamaiset aiheet voi jättää väliin. Kyllä minä, vaikka mies olenkin, olen kiinnostunut perheeseen, parisuhteeseen, lapsiin ja kodinhoitoonkin liittyvistä asioista. Martina Aitolehden seikkailut eivät minua kiinnosta, eivätkä keskustelut, joissa pohditaan, että kenen julkkiksen kanssa panisit.
Ja minä olen nainen, jota ei kiinnosta pätkääkään perhe, lapset ja kodinhoito. Lukisin ja kirjoittelisinkin ketjuun, jossa mietitään, kenen julkkiksen kanssa panisit. Tämä on aihe vapaa, ei kai kukaan lue järjestyksessä kaikkia ketjuja, kun tulee palstalle.
Kaverini (nainen) lähetteli aikoinaan minulle vauvan pään kääntämisestä ja muista oudoista aloituksista. Kerran oli sitten tylsää ja päätin tutustua paremmin. Täältä löytyy jokaiselle jotakin ja useat keskustelut aiheuttavat erilaisia tunnetiloja. Onhan täällä myös ihan ilmiselvää trollaustakin ja osa täällä olevista miehistä tuntuu olevan pahimman luokan possuja.
Valitettavasti meno on rauhoittunut aikaisempaan verrattuna. Ennen täällä oli todella omituista.
Googlen kautta löysin täältä heti 5000 lankaa missä puhutaan pahaa lyhyistä miehistä.
Ei ehkä kirjoittele, mutta varmasti lukee kyllä.