Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolivähemmistöjen oikeuksien puolustaminen

Vierailija
28.10.2018 |

Miksi Suomessa feministit puolustavat vielä naisten oikeuksia vaikka sille ei ole edes enää tarvetta Suomessa? Eikö parempi vaihtoehto olisi vaikka puolustaa sukupuolivähemmistöjen oikeuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän suuntaan monet feministit kastovat aatteensa kehittyvän - tai siis ylipäätään jotenkin alistetussa asemassa olevien etujen ajamiseen. Itse karsastan tätä hiukan. Taustalla on aina se naiset ensin -liike. Muiden ryhmien etujen ajaminen näyttää minusta vain oman aatteen keppihevoselta. Nöyrästi kuitenkin myönnän, etten minä voi tietää jokaisen yksittäisen ihmisen ajatuksia ja motiiveja.

Sukupuolivähemmistöjen oikeuksien äänitorvi kai on ensisijaisesti Seta. Myös Sexpo tekee tämän suuntaista työtä. En minä Naisasialiitto Unioniin ole ollut yhteydessä transvestismini vuoksi =)

Vierailija
2/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän he puolusta kumpiakaan kun tosipaikka kohdalle sattuu.

Vrt Helsingin kaupunginvaltuuston tilojenvuokrauskausti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea feministi on aina kommunisti.

Vierailija
4/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ketään oikeasti puolusta. Pitävät meteliä itsestään ja yrittävät olla muita pyhempiä.

Vierailija
5/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ketään oikeasti puolusta. Pitävät meteliä itsestään ja yrittävät olla muita pyhempiä.

Sanoit vähän suoremmin sen, mihin minä viittasin sillä, että feministit käyttävät muiden hätää omana keppihevosenaan :D Tunnen kymmeniä feministejä. Yhdenkään en ole kahdenkeskeisessä keskustelussa kuullut ajavan transsukupuolisten asiaa. Homoseksuaaleista he kyllä ovat puhuneet, mutta kyllä minulle on syntynyt sellainen käsitys, että heistä puhutaan, koska aatteeseen kuuluu heistä puhuminen.

Vierailija
6/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat nämä sukupuolivähemmistöjen oikeudet? Ovatko ne jotain erioikeuksia?

Vierailija
7/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit vähän suoremmin sen, mihin minä viittasin sillä, että feministit käyttävät muiden hätää omana keppihevosenaan :D Tunnen kymmeniä feministejä. Yhdenkään en ole kahdenkeskeisessä keskustelussa kuullut ajavan transsukupuolisten asiaa. Homoseksuaaleista he kyllä ovat puhuneet, mutta kyllä minulle on syntynyt sellainen käsitys, että heistä puhutaan, koska aatteeseen kuuluu heistä puhuminen.

Aika moni feministi on sitä mieltä että naista larppaava mies ei ole nainen vaan mielisairas. Tätä vaan ei saa sanoa ääneen koska muuten tulee somelynkkaus, joten vastustus pidetään hiljaisena pinnan alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi