Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinipoika pelaa yökaudet fortnitea, raivostuttavaa!

Vierailija
28.10.2018 |

Jos otan netin pois päältä, jatkaa puhelimen netin kautta. Ärsyttävintä on kuunnella mikkiin höpötystä ja kiroilua. Viime yönä otin puhelimenkin pois, ja siitä vasta riemu repesi! Mutta pakko on jo normalisoida loman sekoittamaa unirytmiä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelaisi iltakaudet jääkiekkoa, takavarikoisitko mailan?

Vierailija
2/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tänäänhän on vapaapäivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen niin huono netti ettei pysty pyörittämään. Sitten kun on rauhoittunut niin voi tharkita taas parempaa nettiä

Vierailija
4/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa typerä vertaus. Jääkiekkoa ei pelata aamuneljään tai läpi yön. Ja onneksi tämä poika sentään harrastaa jääkiekkoa, koska muuten olisi koko ajan pelaamassa fortnitea.

Vierailija
5/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi sovitut ajat nukkumaan menemiselle? Ja puhelin pois huoneesta.

Vierailija
6/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi harkita jotain terapiaa tuolle raivostumisellesi. Se ei ole tervettä.

Vierailija
7/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin 7-vuotias poika on jo addiktoitunut tähän peliin. Pelaa kaikki illat ja viikonloput, oikeasti vaikka 14 tuntia putkeen...

Vierailija
8/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fortnite on sosiaalista toimintaa kaverien kanssa, täysin verrattavissa pihajääkiekkoon, paitsi ne kaverit voivat olla ympäri maailmaa.

Vierailija
9/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun teinipoikani ovat sanoneet, että fortnight on lasten peli. Teinit ei sitä pelaa.

Vierailija
10/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hit to, sun pojan kanssako meidän teini pelaa?!

Ihmettelen aina että kuka muu muka valvoo aamuseitsämään hakaten jotain noloa peliä. Nyt se selvisi.

Vierailija
11/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites olisi sovitut ajat nukkumaan menemiselle? Ja puhelin pois huoneesta.

Sovitut ajat toimivat jotenkuten arkena, mutta nyt tämä syyslomaputki alkoi jo tiistai-illasta, eli siitä lähtien on valvottu öitä! Itse menin aamuisin töihin ke-pe silmät ristissä, kun nukuin huonosti peliäänien takia. Tuo fortnite on niin koukuttava, että siinä sopimukset on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
12/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun teinipoikani ovat sanoneet, että fortnight on lasten peli. Teinit ei sitä pelaa.

Tuota on ilmeisesti eri sortteja. Tunnen aikuisiakin, jotka pelaavat fortnitea. Siinä tapetaan ja ammutaan päähän jne. Sotilaat juoksevat kiväärien kanssa pitkin raunioita yms. Ei vaikuttanut lastenpeliltä.

Vierailija
13/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään ongelmaa siinä että perheen puhelimet menevät illalla yöksi parkkiin, jossa kukaan ei niillä näpytä

Vierailija
14/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se häiritsi muun perheen yöunia?

Vierailija
15/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs peli tämä fortnight on? 😁

Vierailija
16/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin 7-vuotias poika on jo addiktoitunut tähän peliin. Pelaa kaikki illat ja viikonloput, oikeasti vaikka 14 tuntia putkeen...

Ei se välttämättä ole addiktiota vaan voi olla vain maalla asumista

Vierailija
17/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, voiko aikuiset olla noin avuttomia? Teidän tehtävä on säädellä asioita, joihin lapsi ei itse pysty. Eli myös peliaikaa. Koneet pois kokonaan, jollei muu auta! Lapsi tarvitsee unta öisin!

Vierailija
18/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, voiko aikuiset olla noin avuttomia? Teidän tehtävä on säädellä asioita, joihin lapsi ei itse pysty. Eli myös peliaikaa. Koneet pois kokonaan, jollei muu auta! Lapsi tarvitsee unta öisin!

Siinähän sitten purat 15veen pelitietokonehässäkän, jonka hän on hommannut omilla kesätienesteillään. En nyt ihan siihenkään haluaisi lähteä. Tämä on nyt vähän eri juttu, kuin että otat alakouluikäiseltä puhelimen yöksi pois. Ap.

Vierailija
19/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiikö vielä legoilla?

Vierailija
20/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein fortnight…  Tässä puhutaankin pelistä, jonka nimi on Fortnite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi