Kuinka pitkän tauon jälkeen luovuttaisit ja toteaisit, ettei puolisosi halua sinua enää?
Kommentit (8)
Syitä haluttomuuteen on monia.syyt tulisi selvittää ja puhua auki.mutta jos toinen ei niitä halua lähteä avaamaan niin se onkin huonompi asia.itse olin se haluton osapuoli ja mieheni jaksoi sitä noin 1 vuoden.syyt haluttomuuteni olivat kuitenkin henkisiä ja johtuivat muutenkin huonosta ja epätasapainoisesta suhteesta.nyt uuden miehen kanssa olen ollut yli 9 vuotta ja kuukautisten ja raskauden takia seksi taukoa on ollut max viikko.
Haluttomuuden aste.... Kyllä syö miestä jos nainen ei osoita himokkuutta, ei sitten tipan vertaa. Aina minun aloitteesta, onnistuu aina pitkittämään jos milläkin verukkeella makuuhuoneeseen siirtymistä kunnes on pakko alkaa nukkumaan. No kerran viikossa suostuu lahnaseksiin. Puhettakaan että osoittaisi itse mitään mielenkiintoa. Annan suuseksiä, jumaloin naiseni vartaloa, suuhoitoa en saa koskaan.
Koen tulleeni petyksi!
M56.
vuosia on jo menty ja vielä vuosia joutuu menemään ennen kun lapset lentää pesästä. sitten lentää joku muukin. siihen asti olen ilman
Muutama kuukausi. Ellei taustalla ole mitään poikkeustilannetta kuten sairastuminen, niin pari kuukautta ilman seksiä on jo selvä merkki, että kiinnostusta ei ole ja suhde on ongelmissa, eli kumppani purkaa seksuaaliset tarpeet mielummin yksin (tai jonkun muun kanssa).
N47
Vierailija kirjoitti:
Muutama kuukausi. Ellei taustalla ole mitään poikkeustilannetta kuten sairastuminen, niin pari kuukautta ilman seksiä on jo selvä merkki, että kiinnostusta ei ole ja suhde on ongelmissa, eli kumppani purkaa seksuaaliset tarpeet mielummin yksin (tai jonkun muun kanssa).
N47
Psyykkiset ongelmat voivat ilmentyä niin, ettei pysty seksiin toisen kanssa vaikka masturboisikin säännöllisesti.
Kyllä terve ihminen haluaa seksiä vähintään viikottain jos sitä on saatavilla, jo viikon tauko parisuhdeseksissä todistaa suhteen olevan ongelmissa tai toisen olevan jotenkin sairas.
Sinä sen tiedät, oletko odotellut jotain muutosta?
Kyllähän puolisolle haluaa hyvää oloa, kun näkee että jokin painaa niin ottaa selvää puhuu siitä, auttaa omalta osalta. Ei naiset kerro välttämättä suoraan sanoilla jostain ongelmasta miehelleen, kannattaa suhteessa pyrkiä siihen että itse välittää ja sitä läheisyyttä. Kasaantuu vähemmän asioita jotka vie niitä tunteita. Eli pitää tuntea itsensä myös.
Joillakin avioero herättää ja toimii uuden kumppanin kanssa erilailla.
Varmaan kuukausista. Riippuu tilanteesta. Jos puoliso on halukas etsimään asiaan ratkaisua niin tietenkin se olisi helpompi sulattaa kuin yhtäkkinen kuiva kausi ilman järkevää selitystä. Tietysti ihmiset häpeävät haluttomuuttaan ja asioasta on vaikea puhua.
Jouduin eroamaan ensirakkaudestani 13 vuoden avoliitosta seksin puutteen takia. Kärvistelin yhteensä neljä vuotta puutteessa ennenkuin ymärsin antaa periksi. Joskus edelleen ero kaduttaa kun nainen oli muuten sielunkumppanini. Mutta seksuaalisuus on niin iso asia ettei sitä oikein voi sivuuttaa.
Toisin päinkin on ollut. Seurustelin naisen kanssa joka oli upea ja mahtava ihminen, mutta jostain syystä haluni häntä kohtaan loppuivat, vaikka seksi muuten oli mielessä koko ajan. Yritin kahdeksan kuukautta teeskennellä ja odotella josko asia korjaantuisi, mutta sen jälkeen jouduin eroamaan. En vain pystynyt jatkamaan.
Ei nämä helpoja päätöksiä ole koskaan.