Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käsitys yhteisestä ajasta

Vierailija
28.10.2018 |

Hei!
Olen seurustellut vuoden mieheni kanssa. Hän harrastaa paljon ja harrastuksien parissa kuluu hurjasti aikaa. Viikolla on eri elämäntilanteistä mahdotonta viettää öitä yhdessä joten näkemiselle jää kunnolla aikaa vain viikonloppuisin. Kuitenkin ajan kanssa on käynyt niin että lähinnä vain vietämme yöt yhdessä viikonloppuisin, aamulla heräämme ja lähden pois hänen luotansa tai toisinpäin. Suhde pyörii hänen aikataulujensa ympärillä.

Tiedän että hän rakastaa minua ja hän muistuttaa ja kertoo siitä usein. Kun olemme yhdessä hän on ihana ja osoittaa sen myös teoilla. Olen ollut jo pitkään ymmärtäväinen ja joustava mutta välillä kaipaisin suhteelta enemmän. en oikein tiedä mitä tehdä sillä asiata sanominen ei ole muuttanut mitään, vaikka sanoo ymmärtävänsä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että haluaisit muodostaa miehen kanssa perheen. Olisiko miehellä aikaa perheelle? Jos ei, etsi toinen.

Vierailija
2/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tärkeän ihmissuhteen pitäisi mennä harrastuksen edelle. Jos se siis on tärkeä... Siihen sitä käyttää resursseja (niin aikaa, rahaa, kuin vaivaa) mikä tai kuka on tärkeintä elämässä. Päättele siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, kun mies haluaa tehdä omia juttujansa eikä olla kanssasi. En ehkä jaksaisi.

Vierailija
4/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole riittävän tosissaan suhteessa, etkä ole riittävän merkittävä hänelle. Sori.

Vierailija
5/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille tietty harrastus on elämää suurempi intohimo. Silloin olisi ehkä hyvä löytää kumppani joka jakaa saman intohimon tai jolla jokin muu juttu , johon haluaa käyttää aikaansa.

Vierailija
6/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama tilanne,paitsi että miesystäväni harrastukset painottuu enemmän näin syksyyn,ja ollaan nähty vain vkl iltaisin ja yöt nukuttu yhdessä.

On hän kyllä muutenkin menevä mies,on työn takia menoja ja harrastuksia ympäri vuoden.

Minä olen enemmän koti-ihminen hieman introvertti ja tarvitsen omaa rauhaa joten sen takia tämä on aika hyvä toisaalta,vaikka tietenkin haluaisin viettää aikaa miesystäväni kanssa enemmän.

Toki ymmärrän hänen rakkaat harrastukset hotkabon vastapainoa hänen vaativalle työlle..m

Vierailija
7/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aikanaan jaksanut tuollaista miestä, olimme yhdessä reilu puolitoista vuotta. Mies tuli ja meni niin kuin hänelle sopi ja minä huomasin muuttavani aikataulujani hänen mukaansa, jolloin minun omat ystävät ja yksi tärkeä harrastus alkoivat jäädä suhteen jalkoihin. Aina nähdessämme mies oli ihana, mutta ei se loppujen lopuksi enää tuntunut miltään, kun hän saattoi perua viime hetkellä näkemisen harrastuksensa takia. Kerrankin odottelin häntä kuusi tuntia kun hän soitteli tulevansa ihan kohta.

Laitoin suhteen poikki vähän sen jälkeen. Mies yritti soitella montakin kertaa, mutta en lähtenyt enää siihen pelleilyyn mukaan. Olin pari kuukautta yksin ja löysin miehen, jonka kanssa olen ollut nyt yli 20 vuotta yhdessä. Meillä kaikki lähti käyntiin heti kuin luonnostaan ja vaikka molemmilla on omat harrastuksensa, niin olemme yhdessä hyvin paljon. Parempaan vaihdoin, ekan miehen kanssa elämästä ei olisi tullut yhtään mitään. Hänellä ei itse asiassa ole sen enempää vieläkään, vaan harrastus on kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän