Kuka liittyy kaiken maailman postituslistoille minun tunnuksillani?
Sähköpostiin tulee tämän tästä pyyntöjä vahvistaa kaikenlaisiin listoihin liittyminen. Joka päivä saa klikata unsubscribea. Onneksi varmistavat. Mutta kuka minua vainoaa näin?
Kommentit (4)
Onko sinulla vihamies/nainen joka haluaa kiusata sinua näin tai onko sinulla niin geneerinen huono sähköpostiosoite että moni kirjoittaa sen sattumalta kun sivustot kyselee osoitetta eikä he halua lisätä omaansa spämmilistoille ja keksivät sitten jonkun?
Onko osoitteesi tyyliä etunimi.sukunimi@gmail.com?
Sillä gmail ei tunnista onko etunimen ja sukunimen välissä pistettä. Toisinsanoen, jos spostisi on etunimisukunimi@gmail.com sinulle saattaa tulla toisen postit helpostikin, jos hänellä on sama nimi kuin sinulla ja osoite etunimi.sukunimi@gmail.com, tai toisinpäin.
Tuota unsubsribe-vaihtoehtoa kannattaa käyttää harkiten. Joka kerta kun painat sitä niin spämmääjä saa tiedon siitä että sähköpostiosoitteesi on oikeasti käytössä ja sitä luetaan. Sellainen osoite on arvokkaampi spämmien markkinapaikalla. Minä valitsen unsubsriben ainoastaan sellaisista paikoista joiden postituslistaan tiedän liittyneeni tai ainakin kirjautuneeni palveluun.
Sisaresi.