Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maija Hapuoja, 70, meikkaa jo aamupalalle: ”Se on kunnioitusta toista kohtaan”

Vierailija
27.10.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005878238.html

"Maija päätti Arin tavatessaan, ettei ikinä näyttäydy aamiaisella tukka sekaisin ja meikittä.

– Se, että laittaudun aamiaiselle, on kunnioitusta toista ihmistä kohtaan."

Nyt on viisaita sanoja! Naiset, ottakaa oppia!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ilmeisesti sisältyy myös oletus, että nainen on aina se, joka herää ensimmäisenä. Muutenhan mies joutuisi väkisinkin katselemaan meikitöntä kauhistusta. First world problems.

Vierailija
2/48 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei meikillä parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei meikillä parane.

No tuollainen ilkeily nyt on ihan tarpeetonta.

En ole itsekään samaa mieltä tuosta aamumeikkaamisen tarpeellisuudesta, mutta Maija on hyvin energisen ja nuorekkaan näköinen, molemmat ovat, ja vaikuttavavat onnellisilta yhdessä Espanjassa. Eri sukupolvea ovat, itseä lähinnä naurattaa ajatus että pitäisi nyt sunnuntaina heti aamulla sutia ripsaria ja kajaalia silmiin, ja näin osoittaisin sitä arvostusta miehelleni.

Vierailija
4/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittitelkkarin höpötäti Vanessa Feltzillä on nuorempi afrikkalainen puoliso joka ei ole ikinä nähnyt rouvaa ilman meikkiä. Täti siis nukkuu meikattuna. Siis mitä??

Vierailija
5/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäköhän tämä Ari näyttää aamupalapöydässä....just wondering.

Vierailija
6/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, naisen on pakko kaunistautua miestä varten...eih, laskenkin vaan kymmeneen ja unohdan koko jutun. 🙂

Vierailija
7/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee sellaista, joka tekee onnelliseksi. Jos meikkaaminen on Maijalle tärkeää ja hän saa siitä hyvän alun, niin siitä vaan!

Vierailija
8/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ton lauseen just mun miehelle. Miehen vastaus: "idiotismia taas. Kuhan kampaat tukan kun lähetään ulos, mutta meikata ei mun takia kyllä tartte mihinkään".

Vierailija
9/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuolloin molemmat olivat ”entiset elämänsä” selvittäneet, eronneet puolisoistaan ja aloittaneet yhteisen taipaleensa molempien kotikaupungissa Porvoossa."

ylläri

Vierailija
10/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräti erikoinen tapa osoittaa kunnioitusta. Oletettavasti ei myöskään käy saunassa eikä kylvyssä yhdessä miehensä kanssa, niin kivaa kuin se voisikin olla.

Tai no, jos puoliso on niin ehdoton esteetikko, että ei siedä silmissään luomunaista, niin kai se naamioituminen   jonkinlaista "kunnioitusta" on, mutta näin normaalin naisen näkökulmasta ylimääräistä työtä, vaivaa ja rahanmenoa siten pikemminkin alistumista.

Ja millä tavalla tämä Ari kunnioittaa Maijaa?

Olen minäkin tavannut miehen, joka ehdotti että meikkaisit. Silloin olin sentään alle kaksikymppinen ja omasta (ja useimpien muidenkin) mielestä varsin siedettävän näköinen. Tuo ehdotus ei tosin ollut ainoa syy siihen, että ei se romanssi pitempään kestänyt.

Vierailija
11/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltäköhän tämä Ari näyttää aamupalapöydässä....just wondering.

Parta ajeltuna, hiukset kammattuna, puku päällä ja kravatti kaulassa - olettaisin. Kukahan heille valmistaa aamupalan, jolle pariskunta saapuu täydessä tällingissä? Sisäkkö varmaan.

Vierailija
12/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Saagim toitottanut samaa, että pitää nousta ennen miestä ylös, että ehtii laittautua täyteen tällinkiin?

Vierailija
13/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija kertoo myös etsivänsä töitä. Olipa näkyvä työhakemus :)

Vierailija
14/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ton lauseen just mun miehelle. Miehen vastaus: "idiotismia taas. Kuhan kampaat tukan kun lähetään ulos, mutta meikata ei mun takia kyllä tartte mihinkään".

No sun mies tietty on aina oikeassa ja blaablaa pitikö tämäkin merkittävä aihe käydä läpi SUN miehen kanssa 😀

Vierailija
15/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me molemmat olemme eläkkeellä ja yhdessä päivät pitkät. Nukumme omissa makuuhuoneissa, käyn kyllä ensin aamuvierihoidossa, mutta sitten peseydyn ja meikkaan itseni nätiksi. Ihan vaan miestäni varten. Haluan olla nätti hänen silmissään. Itsestänikin on kiva mennä peilin ohitse, kun näytän huolitellulta. Ja emme ole tuore pari, vaan naimisissa jo 43 vuotta.

Vierailija
16/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me molemmat olemme eläkkeellä ja yhdessä päivät pitkät. Nukumme omissa makuuhuoneissa, käyn kyllä ensin aamuvierihoidossa, mutta sitten peseydyn ja meikkaan itseni nätiksi. Ihan vaan miestäni varten. Haluan olla nätti hänen silmissään. Itsestänikin on kiva mennä peilin ohitse, kun näytän huolitellulta. Ja emme ole tuore pari, vaan naimisissa jo 43 vuotta.

Kerropa mitä mies tekee ollakseen huoliteltu sinun silmissäsi?

Vierailija
17/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista, että tuon ikäisellä on vielä noin huono itsetunto.

Vierailija
18/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun elämä on kodin ja Prisman väliä. #parisuhdegoals

Vierailija
19/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa mitä mies tekee ollakseen huoliteltu sinun silmissäsi?

Mieheni käy lenkillä joka toinen päivä. Hän on timmissä kunnossa. Hän  pesee hiuksensa joka aamu ja ajaa parran. Hän pukeutuu minun lempiväreihini. (Hän on itsekin kyllä alkanut pitää punaisesta). Hän hakee minulle aamun lehden valmiiksi.

Vierailija
20/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa turhempi julkkis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän