Maija Hapuoja, 70, meikkaa jo aamupalalle: ”Se on kunnioitusta toista kohtaan”
https://www.is.fi/viihde/art-2000005878238.html
"Maija päätti Arin tavatessaan, ettei ikinä näyttäydy aamiaisella tukka sekaisin ja meikittä.
– Se, että laittaudun aamiaiselle, on kunnioitusta toista ihmistä kohtaan."
Nyt on viisaita sanoja! Naiset, ottakaa oppia!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Saagim toitottanut samaa, että pitää nousta ennen miestä ylös, että ehtii laittautua täyteen tällinkiin?
Ai Ristomatti Ratian takia😂😂😂😂 vai jonkun hänen toyboyn😂😂😂😂 ite en kyllä viittis vaivautua vaan pierraisiisiin ja kääntäisin kylkeä mielummin.
Miksi tästä piti tehdä uusi aloitus? Antaa jo olla, jokainen tekee niin kuin hyvältä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me molemmat olemme eläkkeellä ja yhdessä päivät pitkät. Nukumme omissa makuuhuoneissa, käyn kyllä ensin aamuvierihoidossa, mutta sitten peseydyn ja meikkaan itseni nätiksi. Ihan vaan miestäni varten. Haluan olla nätti hänen silmissään. Itsestänikin on kiva mennä peilin ohitse, kun näytän huolitellulta. Ja emme ole tuore pari, vaan naimisissa jo 43 vuotta.
Kerropa mitä mies tekee ollakseen huoliteltu sinun silmissäsi?
Mieheni käy lenkillä joka toinen päivä. Hän on timmissä kunnossa. Hän pesee hiuksensa joka aamu ja ajaa parran. Hän pukeutuu minun lempiväreihini. (Hän on itsekin kyllä alkanut pitää punaisesta). Hän hakee minulle aamun lehden valmiiksi.
Eiköhän hän käy lenkillä ja pesulla itseään ei sinua varten. Ja taitaa olla sen lehdenkin jo lukenut ennenkun sinä tällingiltäsi kerkeät lipumaan aamupala salongin puolelle.
Meikattua naista ( kumppania) on mukava katella mutta ei missään nimessä jatkuvasti. Luonnollista sitä kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me molemmat olemme eläkkeellä ja yhdessä päivät pitkät. Nukumme omissa makuuhuoneissa, käyn kyllä ensin aamuvierihoidossa, mutta sitten peseydyn ja meikkaan itseni nätiksi. Ihan vaan miestäni varten. Haluan olla nätti hänen silmissään. Itsestänikin on kiva mennä peilin ohitse, kun näytän huolitellulta. Ja emme ole tuore pari, vaan naimisissa jo 43 vuotta.
Mieheni käy lenkillä joka toinen päivä. Hän on timmissä kunnossa. Hän pesee hiuksensa joka aamu ja ajaa parran. Hän pukeutuu minun lempiväreihini. (Hän on itsekin kyllä alkanut pitää punaisesta). Hän hakee minulle aamun lehden valmiiksi.
Eiköhän hän käy lenkillä ja pesulla itseään ei sinua varten. Ja taitaa olla sen lehdenkin jo lukenut ennenkun sinä tällingiltäsi kerkeät lipumaan aamupala salongin puolelle.
Minäkin pesen itseäni varten, tietysti. Mutta haluan olla kaunis rakkaani silmissä. Hän ei lue lehteä ollenkaan. Hän katsoo netistä uutiset. Minun tällinkiin laitossa ei mene kuin 5 minuuttia. Pesu, rasvaus, silmämeikki ja hiusten kampaus. Minulla on pitkät blondit hiukset. Sekin on kamalaa tietysti, kun miestä vartenhan minulla on luonnostaan blondi hiusväri ja vahvat pitkät hiukset.
Tyypillinen suominainen kynii hiuksensa (helppohoitoiseksi!) kananperseeksi, nostaa meikkipussinsa kaapin päälle pölyyntymään ja vaihtaa pieruverkkareihin heti kun muuttaa miehen kanssa saman katon alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Saagim toitottanut samaa, että pitää nousta ennen miestä ylös, että ehtii laittautua täyteen tällinkiin?
Ai Ristomatti Ratian takia😂😂😂😂 vai jonkun hänen toyboyn😂😂😂😂 ite en kyllä viittis vaivautua vaan pierraisiisiin ja kääntäisin kylkeä mielummin.
Jep. Made in Finland.
Laiskuus huipussaan, jos ei viitsi meikata ja pitää huolta itsestään. Ei ihme, että miehet ei jaksa katsella sellaista.
Kyl miehen pitää hyväksyä nainen sellasena ku se on. Pröööt, rrröööyh. Pruitttss.
Katselin tässä just viikko sitten Netflixissä aiheeseen hyvin sopivan leffan: Nappingly Ever After. Siinä nainen heräsi koko ajan täydessä tällissä miehensä viereltä ja luuli sen johtavan onneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pesen itseäni varten, tietysti. Mutta haluan olla kaunis rakkaani silmissä. Hän ei lue lehteä ollenkaan. Hän katsoo netistä uutiset. Minun tällinkiin laitossa ei mene kuin 5 minuuttia. Pesu, rasvaus, silmämeikki ja hiusten kampaus. Minulla on pitkät blondit hiukset. Sekin on kamalaa tietysti, kun miestä vartenhan minulla on luonnostaan blondi hiusväri ja vahvat pitkät hiukset.
Jos haluat pitää pitkät ja paksut hiuksesi , niin älä mene kampaajalle suomessa. Heti lähtee 20senttii kun "tasataan ja siistitään ja otetaan latvoista vähäsen". Lyhyt kouvolatukka karkki tai oranssivärillä on suurinta hottia.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä otti silmään tuo: meikkaan itseni nätiksi - kohta. Itseäsi vartenhan sä meikkaat, etkä ilmeisesti ole mikään kaunotar ilman meikkiä. Lähinnä säälittää tämmöiset kirjoitukset, koska huono itsetunto loistaa ja pitkälle.
Ei hitto tuli niin kirkkaasti mieleen kun teininä seurustelin sellaisen möllin kanssa joka alkoi valittaa siitä kun "et meikkaa enää nykyään ollenkaan" 😂
Tuli mieleen joskus aikoinaan se Cosmon ohje: Meikit päässä nukkumaan, sitten kun mies nukahtanut niin voi käydä pesemässä pois. Aamulla sitten toisinpäin: herätään aiemmin meikkamaan ja sitten takaisin sänkyyn. Näin mies ei vahingossakaan näe meikitöntä naamaa.
Aika jännä. Mulle toisen kunnioitus parisuhteessa merkitsee ihan toisenlaisia juttuja kuin meikkaaminen. Uskollisuus, toisen mielipiteen huomioiminen, hyvä keskusteluyhteys, toiselle tilaa antaminen jne, ne mä näen kunnioittavina tekoina.
Ihana pari! Kaikkea hyvää heille! Enpä jaksa harmistua siitä, että kyseinen rouva haluaa meikata joka aamu. Ei ole minulta mitenkään pois. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto tuli niin kirkkaasti mieleen kun teininä seurustelin sellaisen möllin kanssa joka alkoi valittaa siitä kun "et meikkaa enää nykyään ollenkaan" 😂
Ja sulla paino sanalla "seurustelin". Meikkaaminen on ihanaa ja huoliteltu nainen on siisti.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä. Mulle toisen kunnioitus parisuhteessa merkitsee ihan toisenlaisia juttuja kuin meikkaaminen. Uskollisuus, toisen mielipiteen huomioiminen, hyvä keskusteluyhteys, toiselle tilaa antaminen jne, ne mä näen kunnioittavina tekoina.
Jännä että huoiteltu ulkonäkö muka sulkisi nuo muut jutut poies parisuhteesta.
Olen luonnonkaunis ja niin hehkeä, etten meikkiö tarvitse.
T. Siiri 88v.
On kunnioitusta toista kohtaan, että hyväksyy toisen sellaisena kuin on.