Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maija Hapuoja, 70, meikkaa jo aamupalalle: ”Se on kunnioitusta toista kohtaan”

Vierailija
27.10.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005878238.html

"Maija päätti Arin tavatessaan, ettei ikinä näyttäydy aamiaisella tukka sekaisin ja meikittä.

– Se, että laittaudun aamiaiselle, on kunnioitusta toista ihmistä kohtaan."

Nyt on viisaita sanoja! Naiset, ottakaa oppia!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukin kunnioituksen käsittää.

:)

Vierailija
42/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä. Mulle toisen kunnioitus parisuhteessa merkitsee ihan toisenlaisia juttuja kuin meikkaaminen. Uskollisuus, toisen mielipiteen huomioiminen, hyvä keskusteluyhteys, toiselle tilaa antaminen jne, ne mä näen kunnioittavina tekoina.

Jännä että huoiteltu ulkonäkö muka sulkisi nuo muut jutut poies parisuhteesta.

no ei sellaista kukaan ole väittänyt. Mä meikkaan itseäni ihan siksi, että haluan ja on kivaa laittautua. Ihan puhtaasti siis omasta tahdosta. Koskaan en ole ajatellut sitä minään kunnioituskysymyksenä. Ilmaisen kunnioitusta kumppanilleni ihan muilla asioilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa turhempi julkkis.

Suurta sivistymättömyyttä sanoa näin. Maija Hapuojan oma ura laulajana ja opettajana on huikea. Et vain satu tuntemaan genreä.

Vierailija
44/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehen entinen vaimo antaa vähän paineita. Merja Tammi oli kaunis nainen missivuosinaan ja varmaan vieläkin. Antoi puolisostaan aika kovia lausuntoja , kun erosivat,

https://seura.fi/ihmiset/julkkikset/pitkasta-liitosta-eronnut-merja-tam…

Vierailija
45/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan siksi, että olisin muuten kalkkilaivan kapteeni ja kaikki kysyisi, oletko sairas, ai kauheeta , kun olet kalpea jne. En jaksa kuunnella moista. Meikki saa kyllä ihmeitä aikaan!

Vierailija
46/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suominainen kynii hiuksensa (helppohoitoiseksi!) kananperseeksi, nostaa meikkipussinsa kaapin päälle pölyyntymään ja vaihtaa pieruverkkareihin heti kun muuttaa miehen kanssa saman katon alle. 

Lyhyet hiukset ovat kyllä vaikeampi hoitaa kuin pitkät.

Vierailija
47/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan ja laitan hiukset joka päivä, ellen ole vakavasti sairaana. Pienessä kuumeessa vaikka olisin kotona koko päivän, saatan silti meikata, ihan vaan siksi että tulee itselle pirteämpi olo.

Kuitenkin mielestäni toisen kunnioitusta on nimenomaan se, että antaa hänen herätä rauhassa juuri niin kuin haluaa, vaikka aamupörrössä lukemaan lehteä ja juomaan kahvia. Meikkaaminen sitten jos nainen siitä itse tykkää.

Joka päivä kiitän onneani siitä, että olen löytänyt älykkään miehen, jolla on maalaisjärki päässä...

Vierailija
48/48 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on ällöttävää mönjien levittämistä naamaan. Eikä sitä odota erkkikään kun nainen myöhästyy lisää meikkaamisen tähden. Muutenkin on aina myöhässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän