Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni leffaherkut: 2 isoa pussia sipsejä ja karkkipussi 250g

Vierailija
27.10.2018 |

Limua 1,5 l.

Siis yksinään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselinpa itsekin tuossa jokunen vuosi sitten, kun Piin elämää olin mennyt katsomaan, kun joku katsoja veti aika hyvän määrän karkkia. Istuin itse ihan takarivissä käytävän vieressä. Käytävä siis meni niin, että toisella puolella oli "pitkät rivit" ja toisella puolella vain kaksi penkkiä. Istuin siis sillä kahden penkin puolella. Mua vinosti siellä edessä päin pitkän rivin reunassa istui isohko mies, joka heti istuuduttuaan kaivoi ison karkkipussin laukustaan ja alkoi mättää. Jo ennen trailereita! Ja niinhän se oli pussi tyhjä ennen itse leffan alkua. Onneksi laukusta löytyi toinenkin iso pussi ja mättö jatkui. En kiinnittänyt enempää huomiota, mutta mietin kyllä jälkeen päin, että mahtoi olla leffan jälkeen huono olo miehellä...

Vierailija
22/23 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla minä. Useasti haluan kahta lajia sipsejä, ja sitten joutuu ostamaan kaksi isoa pussia. Pitäisi olla irtosipsejä samaan tapaan kuin irtokarkkeja!

Tai sitten pitäisi osata valita tai osata luopua jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaherkut missä, kotona vai elokuvateatterissa? Tai no, ei sen väliä. Itse en lähde toista kertaa katsomaan elokuvaa yhdenkään ystävän kanssa, jos hän ottaa ylipäänsä mitään syötävää tai juotavaa mukaan. Kotona miehen kanssa voidaan juoda viiniä, mutta ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän