Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa mennä mihinkään, koska olen ruma

Vierailija
27.10.2018 |

Meinaan mennä yhteen kauneushoitoon ja kampaajalle, sitten pystyy alkaa liikkua ihmistenkin ilmoilla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos asia sillä hoituu, niin hyvä on! =)

Vierailija
2/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Yle1 Avara luonto ja mieti onko karhu sinusta kaunis. :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on joskus noita päiviä. Varsinkin silloin, kun muutama finni päättää kukittaa naamani.

Vierailija
4/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän on asiat hyvin, jos sinusta kuitenkin saa noin helposti ei-ruman. 

Vierailija
5/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se rumuus n 100-200e katoaa niin hieno juttu.

Vierailija
6/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen niin ruma, etten ikimaailmassa kehtaisi mennä kauneushoitoon tai kampaajalle. En ole moneen vuoteen käynyt muualla kuin kaupassa, lenkillä ja sienimetsässä.

Vierailija
7/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe elämä. 

Vierailija
8/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyinen trendikäs kehopositiivisuus koskee vain liikalihavia, eikä meitä muuten rumia ihmisiä? Jos naama on kuin petolinnun peräpää, niin miksi sitä ei saada kehopositiiviseksi ilmiöksi?

Vierailija
9/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eihän sillä ulkonäöllä ole merkitystä aina kyl luonne ja henkilökemia täytyy toimii ja hankkii vähä rohkeutta 

Vierailija
10/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et meikkaa, olet Pyhä Neitsyt Maria.

Se kaikkein arvokkain ja palvottavin henkilö.

Vierailija
11/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Se henkilökemia on ihan välttämätöntä ihmissuhteissa. Vaikka lukitsisit kymmenen ihmistä samaan tilaan vuodeksi pakkoystävystymään, niin et onnistusi jos niiden persoonat eivät sovi yhteen. Et onnistuisi. Eikä ulkonäöllä ole asiaan vaikutausta. Vaan persoonalla.

Vierailija
12/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen niin ruma, etten ikimaailmassa kehtaisi mennä kauneushoitoon tai kampaajalle. En ole moneen vuoteen käynyt muualla kuin kaupassa, lenkillä ja sienimetsässä.

Mukavaa, että voit lenkkeillä ja tunnistat sieniä. Kaikilla ei ole samaa mahdollisuutta.

Vierailija
13/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kehittämään itseäsi ihmisenä, älyä, luonnetta ja persoonallisuutta niin ei tartvitse keskittyä pelkkään ulkomuotoon. 

Vierailija
14/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua sanoa ketään rumaksi. Kukaan ei ole ruma, ellei ole joku elefanttitautinen kyklooppi.

Vierailija
15/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kehittämään itseäsi ihmisenä, älyä, luonnetta ja persoonallisuutta niin ei tartvitse keskittyä pelkkään ulkomuotoon. 

Vartoos vähä! Ulkonäkö kuntoon ja sosiaaliset edut talteen. Kustannus, muutama satanen ja vähän aikaa.

Älyn, luonteen ja persoonallisuuden kehittäminen: kustannuksista ja vaadittavasta ajasta ei ole mitään tietoa, eikä silti ole takuuta, että saavuttaa mitään etuja.

Kumman valitsee moderni ihminen?

Vierailija
16/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullua sanoa ketään rumaksi. Kukaan ei ole ruma, ellei ole joku elefanttitautinen kyklooppi.

YHYY!!

Terv. elefanttitautinen kyklooppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän