Voiko raskaanaoleva juhlia äitienpäivää? Kun on esikoinen masussa...
vai onko hassua?
Kommentit (10)
ollut vielä niitä juhlia " järjestämässä" . Enemmän musta sen on äidin ja lasten juttu/juhla, jossa isä sitten auttaa lapsia.
eikös se äitienpäivä ole aika perhepiirissä vietettävä juhla muutenkin, että tuskin sitä kukaan tulee kontrolloimaan, että onko vauva mahassa vai mahan ulkopuolella ja miksi juhlitte? Juhlat on aina kivoja!
tai vaikka synnytyksessä tapahtuis jotain kauhiaa... Siksi tuntuis ennenaikainen äitienpäivänviettokin vähä kummalliselta. Minä siis en viettänyt, mun mielestä Äiti on se, joka on tuottanut lapsia tähän maailmaan, masussa kölliviä en vielä laskisi.
Ja tämä on sit puhtaasti minun mielipiteeni.
Ja taikauskoista olisi ajatella, että se juhlinta saisi lapselle sattumaan jotakin!
Juhli vaan ihmeessä!
miksi hoppuilla tuleehan niitä äitienpäiviä
kaikki heti mulle tyyliltä kuulostaa
juhlitko jo hääpäivää jos hääpäivä tiedossa ja häät sovittu yli vuotta aiemmin kuin ne pidetään
kääk
ollut jo kuukausia. Siis olisin surrut lastani, en keskenmenoa jos jotain olisi tapahtunut. Onneksi ei tapahtunut... Mutta lapsi sisälläni oli jo tuttu pieni ihminen, tiesin sen tavat ja juttelin sille ja koin itseni kaikin tavoin esikoisen äidiksi raskauden viimeiset viikot.
Onneksi olkoon, ap!
mä en juhlinut