Miksi pizzat ja kebabit on niin järjettömän isoja?
Ei noissa voi paikanpäällä aterioida, kun ei viitsi jättää puolta syömättä. Yleensä otan mukaan ja siitä saa hyvin kaksi annosta.
Kommentit (44)
Hampparipikaruokaloissa laatu laskee kun ruuhkaajat.
Vierailija kirjoitti:
Kebabit on kans mun mielestä liian isoja, mutta pizzat ei. Tosin riippuu pizzeriasta, jotkut tekee aivan liian pieniä pizzoja..
Kyl mun mielestä esim. kotipizzan normipizzakin on liian iso kerralla syötäväksi.
Ihan hyvä että on isoja, kunnon pizza maksaa täällä karvaranteella 7.5€ ja mukaan saa ison purkin salaattia, siitä saa syötävät 2 illaksi kun ei ole lapset mille tarvitsisi ruokaa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ruuhkaaja?
Syön kokonaan, vaimo korkeintaan puolet. Loppu otetaan kotiin mukaan.
Suomalaisiin vetoaa isot annokset vaikka makuelämys ei muuten olis kovin kaksinen. Vielä kun hinta on kohtalaisen alhainen turkkilaisten pitseerioissa. Hyvä ottaa lätty mukaan ja syödä kahtena päivänä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ruuhkaaja?
No vkl esim sipulit kitkeriä könttejä ja kaikkea pientä.
Viitisen vuotta sitten esim. Kotipizzan normikokoisen pizzan syöminen sai aikaan todella pahan ähkyolon, nykyään se mahtuu ja menisi lisääkin. Oi niitä aikoja, oli mukava olla solakampi...
1/3 pizzojen koosta ja hinnoista pois niin tulisi käytyä ostamassakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ruuhkaaja?
Kello löi jo viisi lapset herätkää.
Ihmiset tahtovat rahalle vastetta, jos annos on pieni niin varmasti saa valitusta.
Ne ovat juuri sellaisia ruokia, joiden pitää olla "kunnon".
wtf? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ruuhkaaja?
Nämä on siis ketjuja. Ääripää konseptit prakaa parkaa varmaan kaikki.
Siis haluaako ap, että annoksen kokoa pienennetään, mutta hinta säilyy samana?
Vierailija kirjoitti:
wtf? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ruuhkaaja?
Nämä on siis ketjuja. Ääripää konseptit prakaa parkaa varmaan kaikki.
Kaksi kissaa käveli kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kebabit on kans mun mielestä liian isoja, mutta pizzat ei. Tosin riippuu pizzeriasta, jotkut tekee aivan liian pieniä pizzoja..
Kyl mun mielestä esim. kotipizzan normipizzakin on liian iso kerralla syötäväksi.
Jos ja kun päättää lähteä syömään ravintolaan pizzaa, niin kannattaa suunnitella että sinne mennessä on semmoinen sopiva nälkä. Silloin suhteellisen isokin pizza menee sulavasti suuhun eivätkä ne Kotipizzan normipizzat ole mitenkään suurimmasta päästä. Kannattaa syödä sillä asenteella että kyseessä on se päivän ainoa lämmin ateria. Kotipizzalla on myös niitä kevyempiä vaihtoehtoja kuten Kotzonet, joissa on mukana salaattia. Hintalaatusuhteen kannalta hampurilaiset ovat lähinnä kalliita välipaloja verrattuna kebabiin, joka sijoittuu täyttävyydessään hiukan pizzan alapuolelle.
Eihän pienestä annoksesta lennä edes miehekäs laatta jalkakäytävälle, ja sitten ei naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Siis haluaako ap, että annoksen kokoa pienennetään, mutta hinta säilyy samana?
Juu, ei tehdä fazereita.