Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei katso minua treffeillä?

Vierailija
27.10.2018 |

Olen käynyt parilla treffeillä naisen kanssa, mutta tämä ei ole silti mikään ihan viikko sitten alkanut juttu, vaan on viestitelty myös. Kummallakin kiireelliset aikataulut, niin ei ole ehditty tapaamaan. Tavattiin reaalielämässä ekan kerran, selvinpäin, ja oli tosi mukavaa ja venähti tapaamisiltapäivä pitkäksi.

(tähän kohtaan varmaan aiheellista sanoa, että nainen itse otti yhteyttä ja kyseli uusiksi sen jälkeen, kun itse olin joutunut perumaan treffit. Ihan vain siksi pakko kertoa kun arvaan mihin suuntaan myrkylliset feministimammat yrittää muuten vääntää ketjun...)

Joka tapauksessa, nainen ei jostain syystä katso minua treffeillä juuri ollenkaan, vaan katselee muualle. Miten tämä pitäisi tulkita? Ajattelin että se on kiinnostuksen puutetta, mutta voiko se olla jotain muutakin?

Ja edelleen feministimammoille tiedoksi, että nainen on myös puhunut jatkosta oma-aloitteisesti. Eli hemmetin ristiriitaiset setit, kun nainen itse toisaalta on aloitteellinen, mutta toisaalta ei katso kohti ollenkaan. Eli tilanne ei ole mikään yksinkertainen, ja en siksi jaksaisi niitä teidän yhden lauseen huuteluitanne. Ketjuun saa vastata ainoastaan hyvällä analyysilla, ilman miesvihaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä karsastat? Ei pysty katsomaan silmiin. Naisella on joku ongelma.

Vierailija
2/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä karsastat? Ei pysty katsomaan silmiin. Naisella on joku ongelma.

Ei pitäisi olla mitään vikaa silmissä, siis minulla. Naisesta en tiedä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tällainen ihan samanlainen tilanne kun olin treffeillä ravintolassa netissä tapaamani miehen kanssa. Silloin mies ei vaikuttanut olevan kiinnostunut minusta, ei lainkaan katsonut suoraan silmiin eikä kysellyt minusta mitään. Sitten kuitenkin hän ehdotti toista tapaamista ja kävimme toisilla treffeillä brunssilla, eikä hän taaskaan katsonut minua silmiin. Hän olisi halunnut tavata uudestaan mutta minua ei kiinnostanut.

Vierailija
4/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla jokin neurologinen syy tai muu henkinen ongelma miksei pysty katsomaan. Kysy varovaisesti, anteeksi, onko naamassani jotain vikaa tms. Naisia on maailma täynnä, jos teillä ei vain yksinkertaisesti kohtaa kemiat niin eikun uutta matoa koukkuun vaan!

Vierailija
5/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo?

Vierailija
6/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujo?

Miten yli kolkyt nainen jolla on omaa yritystoimintaakin päivätyön rinnalla - eli tapaa asiakkaita - voisi olla niin ujo, että ei pysty katsomaan minua kohti treffeillä?

Olen itsekin aika ujo, eikä minulta onnistu mikään "haluan panna sua just nyt tässä ravintolan pöydällä" tyyppinen sänkykamarikatse, mutta kyllä nyt sentään normaaleja katseita ja vilkuilua pystyn luomaan pöydän yli naiseen.

AP

Vierailija
7/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin ruma.

Vierailija
8/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten feminismi nyt niin kovasti sun aloituksen aiheeseen liittyy, että puhut siitä kahteen eri otteeseen?

Nainen on luultavasti ujo. Siis nimenomaan romanttisesti kiinnostuttuaan. Olen minäkin työelämässä rohkea ja aikaansaava, mutta annas olla, kun kiinnostun jostakusta - en kykene katsomaan, puhumaan, kävelemään.

Hyviä uutisia siis! :)

T: myrkyllinen feministi (mutta ei mikään mamma)

Vierailija
9/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujostuttaa varmaankin. En minäkään välttämättä katso pitkään silmiin, jos kovasti ujostuttaa ihastuksen lähellä. Muuten olen kyllä rohkea ja puhelias työelämässä.

Vierailija
10/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ujo ja ehkä jännittää pikkusen. 🤔 Asiakkaat eivät ole sama asia kun treffikumppani. Ehkä olet hänen mielestä tosi hyvännäköinen. Nyt kaikki varmaan haukkuvat, mutta joskus jos mies on tosi hyvännäköinen niin ei kehtaa katsoa silmiin. Itse olen aika ujo ja 30+.

Vierailija
11/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerit ei kuulema pidä katsekontaktista.

Vierailija
12/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että itse joskus välttelen katsomasta silmiin, ja olen nainen. Joskus tuntuu vaan helpommalta puhua varsinkin vähän vieraamman ihmisen kanssa (olette ilmeisesti pari kertaa tavanneet eli ette vielä kovin tuttuja?) niin että katselee seiniä. Naista ehkä jännittää ja ujostuttaa vähän eikä ole vielä aivan rento seurassasi. Pelkään juurikin että tämän takia minusta tehdään tulkintoja etten ole kiinnostunut.

Vierailija
13/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ruma ja hän tuijottaa/etsii katseellaan komeampia miehiä. Niinhän ne miehetkin tekevät.

Vierailija
14/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujo?

Miten yli kolkyt nainen jolla on omaa yritystoimintaakin päivätyön rinnalla - eli tapaa asiakkaita - voisi olla niin ujo, että ei pysty katsomaan minua kohti treffeillä?

Olen itsekin aika ujo, eikä minulta onnistu mikään "haluan panna sua just nyt tässä ravintolan pöydällä" tyyppinen sänkykamarikatse, mutta kyllä nyt sentään normaaleja katseita ja vilkuilua pystyn luomaan pöydän yli naiseen.

AP

Minulla on työminä jota näyttelen asiakkaille. Heidän kanssaan ei tarvitse olla jatkuvasti niin voin olla antamatta itsestäni oikeasti mitään ja vetää roolia.

Ujo ja vetäytyvä olen helposti jos kasvotusten pitää omassa elämässä tavata ihmisiä.

Nainen kohta kolmekymmentä

Vierailija
15/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei ole vain luontaista katsoa toisia silmiin.

Vierailija
16/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herranen aika, ehkä hän oli esim. ujo, lievästi asberger tai mitä muuta niistä sadoista syistä jotka vaikeuttavat silmiinkatsomista. Ikävää jos se on joillekin niin suuri deal-breaker ettei enää seuraavat treffit kiinnosta.

Vierailija
17/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No herranen aika, ehkä hän oli esim. ujo, lievästi asberger tai mitä muuta niistä sadoista syistä jotka vaikeuttavat silmiinkatsomista. Ikävää jos se on joillekin niin suuri deal-breaker ettei enää seuraavat treffit kiinnosta.

Ei se ole dealbreaker. Mietin vain että onko tämä joku naisen tapa yrittää jallittaa minua jotenkin, että vaikuttaa kuin haluaisi jatkaa treffailua, mutta oikeasti ei kiinnostakaan. Jotain leikkimistä naiselta.

AP

Vierailija
18/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole dealbreaker. Mietin vain että onko tämä joku naisen tapa yrittää jallittaa minua jotenkin, että vaikuttaa kuin haluaisi jatkaa treffailua, mutta oikeasti ei kiinnostakaan. Jotain leikkimistä naiselta.

AP

Mitä ihmettä. Miksi ylianalysoit jotain katsekontaktin puutetta, kun nainen kerran pitää yhteyttä ja haluaa nähdä?

Ensi kerralla kehu sen silmiä. Ehkä alkaa katsoa sua useammin.

Vierailija
19/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mitä ihmettä. Miksi ylianalysoit jotain katsekontaktin puutetta, kun nainen kerran pitää yhteyttä ja haluaa nähdä?

Ensi kerralla kehu sen silmiä. Ehkä alkaa katsoa sua useammin.

Ei tämä ole mitään ylianalysointia. Näin tinderaikana naiset on tosi härskejä miehiä kohtaan, täytyy olla varuillaan. Ja siis me ei tavattu Tinderissä, mutta Tinder on vaikuttanut naisten käytökseen yleisesti.

AP

Vierailija
20/34 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katso ihmisiä suoraan silmiin silmäsairauteni takia. Vain muutama ihminen on elämän varrella ollut niin törppö, että on suoraan päin naamaa ihmetellyt asiaa. Kärsin asiasta itsekin, enkä halua ihmisten siitä muistuttelevan enää yhtään enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan