Vieläkö Peak Performance on laatumerkki?
Kommentit (20)
Sehän on tietysti ihan huippumerkki.
Huonolaatuinen oli ainakin mun Peakin takki..
Moncler on nyt "se" merkki ruotsissakin.
Ainakin niillä on hintaa. Laatu on ok-tasoa.
Mulla on pari Peakin vaatetta. Softshell-housut ovat olleet tosi hyvät ja laatu virheetöntä. Tuommoisesta neulefleecehupparista taas alkoivat hupun ompeleet pettää hämmästyttävän vähän käytön jälkeen.
Goose on suomalaisten leuhkojen ämm..n takki.
Niitä harmittaa kun ei ole tarpeeksi kauniita.
Sen takin tuottaminen tuottaa kärsimystä niille eläimille.
Yhyy, ei noin saa sanoa. Viherpiipertäjä.
Yhyy.
Kertoo paskai..sta luonteesta.? Palvotaanko sua sen takkia kanssa. Tuossa menee joku rikas?
Vierailija kirjoitti:
Moncler on nyt "se" merkki ruotsissakin.
Suomessa ei ilmeisesti vielä...itsellä ollut Monclerin pipoja myynnissä kirppiksellä, käyttämättömiä, kukaan se osta pilkkahintaakaan.
Peak performancen talvitakit, erityisesti untuvatakit ovat tyylikkäitä ja ajattomia. Tämän lisäkis vielä ihanan pehmeitä ja lämpimiä.
Omasta takaa löytyy joka viikonpäivälle oma peakin untsikka😃
Iso suositus!
Vierailija kirjoitti:
Goose on suomalaisten leuhkojen ämm..n takki.
Juuri näin ja sekös sinua vituttaa. Mene köyhä kirpparille.
Peak Perfomance on samaa sarjaa kuin Helly Hansen eli sellaisten ikääntyvien wannabe ikinuorien harmaahapsien ja hopeakettujen vaatemerkki. Weak Perfomance. Laatu lienee ok.
Jokaisen merkkien perään olevan kannattaisi viettää muutama tunti selaillen Sellpyä. Siellä ne on kolmella eurolla lopulta kaikki, Hilfigerit ja PeakPerformancet, Henkkamaukat, Sheinit ja Calvinkleinit.
Laittaa ehkä perspektiiviin mikä on vaatteen todellinen arvo.
Ostin noin vuosi sitten collegehousut. Olen tosi pettynyt laatuun. Haaroista jo ihan risat ja sisäpuolella nukka palleroita. Housut ei ole edes usein ollut käytössä. Hintaa housuilla kyllä on muttei laatua. Vahingosta viisastuu en osta jatkossa.
Hupparit kestävämpiä kuin muilla. Mutta aivan saatanan ärsyttävää tunkea sitä logoa ja tekstiä joka paikkaan. Olisikohan hyvää ja laadukasta hupparia ilman logoja missään?
Arcteryx on paras ulkoiluvaate merkki
Vierailija kirjoitti:
Arcteryx on paras ulkoiluvaate merkki
Ainakin ylihintaisin. Mutta pari ihan ok tuotetta niillä on. Toki paljon ihan samaa paskaa kuin muillakin mutta viisinkertaisella hinnalla.
Molemmilla näyttää riittävän kysyntää