Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä itsevarmempi olet, sitä paremmin sinua kohdellaan.

Vierailija
27.10.2018 |

Jos olet epävarma ja huonoitsetuntoinen, etkä arvosta itseäsi, niin ei kukaan muukaan sinua arvosta. Ihan sama miten mukava olet. Aika itsestäänselyys, mutta ajattelin vain kirjoittaa kokemukseni.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ellet rakasta itseäsi, ei sua muutkaan rakasta.

Vierailija
2/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja carpe diem.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on totta, siksi onkin väärin, että äitini romutti itsetuntoni :(

Vierailija
4/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta, siksi onkin väärin, että äitini romutti itsetuntoni :(

Minulla on siis kokemusta molemmista. Pienenä olin sellainen iloinen ja itsevarma tyyppi. Mutta äitini HALUSI, että itsetuntoni nujerretaan ja nujersi sen. Hän siis vartavasten teki minulle pahaa ja vei elämästäni ilon ja kaiken sisällön.

Vierailija
5/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiheutan saman vahingon äidilleni, kuin hän teki mulle?

Vierailija
6/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se valitettavasti on. Jotkut on sitten yli-itsevarmoja ja saa enemmän kuin ansaitsevat.

Vierailija
7/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toimii maailma ja monet siellä elävät ihmispaskat: jos olet vahva niin sinua kunnioitetaan ja arvostetaan, ja jos olet heikko niin sinut lytätään ja sinua halveksitaan, hyväksikäytetään ja pilkataan.

Vierailija
8/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi siis joku äiti tahtoa pahaa pienelle omalle lapselleen, jolla on itsevarmuutta ja hyvä olla, ettei lapsella vain olisi? Sitä en ole voinut käsittää. Ihan tahallaan rikkoi minut ja sitten haluaa olla tekemisissä! Wtf?!

Vierailija
9/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim jos ma oon hyva itsetuntonem,ja vaikka jannitan,niin jotkut sairaat kay kimppuun mut terveet ymmartaa,itellani noin.sul vaaristyny kasitys

Vierailija
10/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sille ryppyvoidetta lahjaksi.

Vierailija
11/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se valitettavasti on. Jotkut on sitten yli-itsevarmoja ja saa enemmän kuin ansaitsevat.

Ja sitten kaltaisesi kadehtivat näitä yli-itsevarmoina pitämiään ihmisiä ja käyttäytyy kuin p*skainen kadehtija, oikeuttaen pahuuden heitä kohtaan, vain kun itsellä itsetunto romuna, etkä saa sitä kuntoon, tiedetään.

Vierailija
12/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vain ilahtuu. Se kiusa ei kohdistunut noin pinnalliseen vaan luonteen haukkumiseen.

Vierailija
13/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vain ilahtuu. Se kiusa ei kohdistunut noin pinnalliseen vaan luonteen haukkumiseen.

Tai ehkä vielä pahemmin persoonan.

Vierailija
14/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kaltaisesi kadehtivat näitä yli-itsevarmoina pitämiään ihmisiä ja käyttäytyy kuin p*skainen kadehtija, oikeuttaen pahuuden heitä kohtaan, vain kun itsellä itsetunto romuna, etkä saa sitä kuntoon, tiedetään.

En kadehdi, vaan haluan oikeudenmukaisuutta. Jos koen, että joku saa aina enemmän kuin ansaitsee, lähinnä välttelen tekemisiä hänen kanssaan.

Vierailija
15/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen asiakaspalvelija (tyyliin virkamies) ja otan kyllä luulot pois kaikilta yli-itsevarmoilta tapauksilta. Se on itseasiassa joskus ihan hauskaa.

Vierailija
16/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli ettei kiusaamista ja oman lapsen alistamista pidetä yhtä pahana kuin hyväksikäyttöä. Muuten äidin tai kiusaajat voisi viedä oikeuteen vielä pitkänkin ajan päästä. Kiusaaminen on tasan yhtä vahingollista kuin hyväksikäyttö ellei jopa vahingollisempaa.

Vierailija
17/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet epävarma ja huonoitsetuntoinen, etkä arvosta itseäsi, niin ei kukaan muukaan sinua arvosta. Ihan sama miten mukava olet. Aika itsestäänselyys, mutta ajattelin vain kirjoittaa kokemukseni.

Totta.  Itsesäälissä rypevää masentunutta ajokoiran näköistä ei kukaan jaksa työ- tai muuna kaverina.  Alkaa vtuttaa itseäkin. 

Vierailija
18/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadehdi, vaan haluan oikeudenmukaisuutta. Jos koen, että joku saa aina enemmän kuin ansaitsee, lähinnä välttelen tekemisiä hänen kanssaan.

No hyvä jos välttelet. Se ei haittaa yli-itsevarmaa.

Vierailija
19/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tuolla ei ole mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa. Ei se yli-itsevarma ole sulle mitään velkaa. Olethan itse vastuussa itsevarmuutesi määrästä.

Vierailija
20/33 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen asiakaspalvelija (tyyliin virkamies) ja otan kyllä luulot pois kaikilta yli-itsevarmoilta tapauksilta. Se on itseasiassa joskus ihan hauskaa.

Ulosottohenkilö palstalla.