Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on lapsia yläasteella, etenkin poikia. Kuljetteko yhdessä?

Vierailija
27.10.2018 |

Suostuuko teininne tulemaan kanssanne enää lomille, kaupungille, kauppaan, museoon...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 18 vei minut ostoksille ja syömään. Lomilla ei oikein käydä kun ei ole varaa.

Vierailija
2/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan yläasteajoilta, etten kehdannut näyttäytyä vanhempien seurassa. Kotikaupungissa jäin aina autoon kauppareissun ajaksi, vieraassa kaupungissa kyllä mielelläni menin kauppaan mukaan. Joskus pimeällä taisin äidin kanssa käydä kävelylenkeillä, ettei vaan kukaan huomaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tyttö, mutta kyllä kuljetaan yhdessä kaupoilla, leffassa, ym. ja lomilla reissataan paljon kahdestaan.

Vierailija
4/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla olin leffassa oman 16v poikani kanssa. Kahdestaan oltiin, käytiin ostoksillakin samalla.

Vierailija
5/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti sanoi, että jos ei hänen kanssaan esim. vaatekauppaan lähde ilman noloilua, niin ei ole vaatteita pyytäminen. Myös turha oli odottaa kyytiä harrastuksiin tms. kivaa missä mennään vanhempian kanssa, jos alkaa valikoimaan missä suostuu seurassa olemaan. Tottahan tuo oli, vaikka ärsytti. :)

Vierailija
6/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti sanoi, että jos ei hänen kanssaan esim. vaatekauppaan lähde ilman noloilua, niin ei ole vaatteita pyytäminen. Myös turha oli odottaa kyytiä harrastuksiin tms. kivaa missä mennään vanhempian kanssa, jos alkaa valikoimaan missä suostuu seurassa olemaan. Tottahan tuo oli, vaikka ärsytti. :)

Vierailija
7/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poika kulje mun kanssa, oon liian nolo. Kerran sattumalta näin poikaa kavereineen kauppareissulla jolloin yksi vieraammista kavereista kommentoi "en tiennytkään että sulla on sisko" :)

Vierailija
8/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei poika kulje mun kanssa, oon liian nolo. Kerran sattumalta näin poikaa kavereineen kauppareissulla jolloin yksi vieraammista kavereista kommentoi "en tiennytkään että sulla on sisko" :)

Ihana!

Vierailija
9/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muistan yläasteajoilta, etten kehdannut näyttäytyä vanhempien seurassa. Kotikaupungissa jäin aina autoon kauppareissun ajaksi, vieraassa kaupungissa kyllä mielelläni menin kauppaan mukaan. Joskus pimeällä taisin äidin kanssa käydä kävelylenkeillä, ettei vaan kukaan huomaa. :D

Että sä olit tyhmä! En voi tajuta, miten sä kuvittelit niin olevasi jotain? Siitäkö se johtui? :D

Vierailija
10/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi älykkyys ja järki ärsytti? Halusitko siis olla teininä tyhmä? Ja osoittaa sen siis myös?

Vierailija
11/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana!

Kai hän äitinä rankaisi poikaa, joka jäi kiinni petturimaisuudesta ja valehtelusta? Raha kelpasi äidiltä kyllä, muttei naama? Vai mikä siinä hinkkasi?

Vierailija
12/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi älykkyys ja järki ärsytti? Halusitko siis olla teininä tyhmä? Ja osoittaa sen siis myös?

Kysytkö tosissaan?

Vierailija
13/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sä olit tyhmä! En voi tajuta, miten sä kuvittelit niin olevasi jotain? Siitäkö se johtui? :D

Ihan perus teinijuttuahan tämä on, ettei kehtaa näyttäytyä vanhempien seurassa. Näin aikuisena tietysti tulee ajateltua, että onpa hölmöä, mutta niin vain valtaosa teineistä pitää nolona sitä, jos vanhempien kanssa näyttäytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme