Mun hiukset on kuin Anssi Kelalla. Mitä näille voi tehdä?
Kuivat, hieman kiharat ja todella ohuet. Lyhyeksi en viitsi leikata, koska eivät sopisi kasvojeni muotoon. Vinkkejä? :D
Kommentit (34)
Mene Love islandiin niin olet saaren kuumin hottis.
Anssi Kelalla on lyhyissä hiuksissa kiharaa (polkka). Pitkät näyttävät hampulta. Jos samanlaiset, niin pituutta kannattaa ehkä leikata pois, jotta kihara tulee esille. Sitten kiharalle hiukselle sopivat hoitotuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli Sipe Santapukin hiukset, kunnes päätin leikkattaa lyhyeksi. Nyt on tyylikkäät ja hyväkuntoiset hiukset. Hyvä kampaaja osaa leikata naiselliset ja pitkän näköiset lyhyet hiukset.
Huono kohtalo sinullakin. :( Anssi Ap
Voidaan ehkä jammailla joskus, hiukset hulmuten.
T. Sipe-hius
Vierailija kirjoitti:
Mun hiukset on kuin James Hetfieldillä vuona 1988 :(
Pistetäänkö bändi pystyyn? Kelallica 😅
Perustetaan vaan. Otetaan vielä Sipe-hius mukaan. Ollaanko Kelallicanta?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko hiukset siis punertavat kuten Anssilla, viittaatko hiustyyppiin vai tarkoitatko että hiukset ovat kulahtaneet?
Ja miten olet hoitanut hiuksiasi? Mitkä shampoot, miten kuivatat, mitä hiushoito ja -muotoilutuotteita käytät?
Kuten kuvailin, niin hiukset ovat ohuet, kuivat ja hieman kiharat. Käytän kosteuttavia pesuaineita ja tuuheuttamiseen käytän muotovaahtoa ja kuivashampoota. Suolasuihke ei tähän haiveneen käy, kun on ennestään pörröinen. Hiukset pitää pestä usein, koska lässähtävät rasvoittuessaan, mikä ei tietysti ole ennestään kuivalle hiukselle hyvä. Nyyh. T. Anssi Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivuutta pystyy hoitamaan öljyillä.
Öljy lässäyttää, koska ovat ohuet.
Ei lässäytä, mulla saman tyyppiset hiukset. KMS öljy käy mulle. Hanki kampaajalta sopivat kevyet ja rakennetta parantavat tuotteet. Joudut käymään siellä kuitenkin, koska kuulostaa, että hyvä leikkaus ja sävy tekis hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuivuutta pystyy hoitamaan öljyillä.
Öljy lässäyttää, koska ovat ohuet.
Ei lässäytä, mulla saman tyyppiset hiukset. KMS öljy käy mulle. Hanki kampaajalta sopivat kevyet ja rakennetta parantavat tuotteet. Joudut käymään siellä kuitenkin, koska kuulostaa, että hyvä leikkaus ja sävy tekis hyvää.
Onko muita tuotesuosituksia kuin tuo öljy? Kiitos siitä! :)
Leikkauttaisin ne ensin lyhyeksi, että saat haperot latvat pois. Ap ei usko että lyhyt malli sopii hänelle, mutta voi yllättyä. Ja jos ei nappaa, ne voi kasvattaa huolella hoitaen taas pidemmiksi. Oikeasti ap, onko lyhyt tukka todella pahempi kuin Anssi Kela-tukka?
Mitä jos kokeilisit korostaa niiden kiharuutta? Edellisen vinkkaamaan Curly girl methodiin kannattaa tosiaan tutustua!
Vierailija kirjoitti:
Leikkauttaisin ne ensin lyhyeksi, että saat haperot latvat pois. Ap ei usko että lyhyt malli sopii hänelle, mutta voi yllättyä. Ja jos ei nappaa, ne voi kasvattaa huolella hoitaen taas pidemmiksi. Oikeasti ap, onko lyhyt tukka todella pahempi kuin Anssi Kela-tukka?
Leikkaisin lyhyeksi, mutta minulla on pitkät ja kapeat kasvot, joten lyhyt ei yksinkertaisesti sovi. Olen aiemmin kokeillut lyhyttä ja polkkapituista, mutta ei näytä kivalta. Ostaisin varmaan peruukin, jos se näyttäisi aidolta ja ei hiostaisi lämpimällä säällä. Haperoita latvoja käyn säännöllisesti leikkaamassa, mutta hapertuvat hoidosta huolimatta. Monivitamiiniakin syön.
No hei, ainakaan sulla ei ole Danny-tukkaa! 😊
Käytä hyvää hoitoainetta ja leikkauta puolipitkiksi. Moni nainen haluaisi puolikiharat hiukset. Minä tykkään nykyisin omistani vaikka muutama vuosi sitten valitin samaa kuin sinä.
Harvenna hiustenpesuväliä.Jos nyt peset ne joka päivä, pese jatkossa joka toinen päivä, jne.
Minä pesin ennen hiukset joka ilta, ja hiukseni olivat ohuet ja kuivat. Nyt pesen 2 kertaa viikossa, ja hiukseni ovat selvästi vahvemmat ja parempikuntoiset.