Ryppyjen häivyttäminen
Olen 33v ja nyt toisen lapsen myötä ovat rypyt alkaneet ilmoittaa olemassaolostaan.
Onko vinkkiä miten häivyttää rypyt ”pois”?
Joku primer meikin alle, hyvä voide, mikä?
Kommentit (11)
Joku tosi kosteuttava voide auttaa niihin hienoisiin pikku ryppyihin. Isompiin ei sitten autakaan enää kotikonstit.
Kannattaa välttää ihan mattaa meikkiä ja puuteria, ne korostaa pikkuryppyjä. Eli mieluummin kosteanoloisen pinnan jättävä meikkivoide (jos edes tarpeen) ja tarvittaessa hiukkasen puolimattaa puuteria.
Silikonipohjainen primer. Se "paklaa" rypyt peittoon, ja siihen kun panee päälle meikkivoiteen niin on paljon sileämmän näköinen. Itse käytän tällä hetkellä Dermalogican HydraBlur Primeriä. Myös Sensai Lift Up Base on erinomainen.
Suosittelen botoxia. Kamppailin syvien uurteiden kanssa kolmekymppisestä alkaen (lapset valvottivat ja väsymys oli yksi aiheuttaja).
Suhtaudun nihkeästi kaikkiin ”tekojuttuihin” ja botox oli mulle tosi korkean kynnyksen takana. Mutta kannatti ja edelleen otan 2 krt vuodessa. Ei näitä olis meikillä saanut piiloon.
Niitä ryppyjähän ei millään voiteilla pois saa, ainoat keinot siihen on botox ja täyteaineet, ja jossain määrin tietyt rajummat kuorinta- ja laserkäsittelyt joita saa kauneuskirurgiaan keskittyneistä paikoista.
Mutta ei parane väheksyä myöskään pakkelin voimaa. Uskomattoman paljon saa visuaalisesti häivytettyä ja peitettyä myös. Tajusin tämän, kun näin oman 62 v äitini kerran ilman meikkiä. Olin aina ihmetellyt, että miten hän voi olla edelleen lähes täysin rypytön, oikeastaan nuoremman näköinen kuin minä joka olen nelikymppinen. Mutta sepä olikin taitava pakkeli se! Kun meikki oli pesty pois, hän oli juuri niin vanhan ja väsyneen näköinen kuin ikä antaa olettaa: suun ympärillä pientä ryppyä, silmänympärysten alueella tumma "kuoppa", silmänympärysryppyjä, sibeliusrypyt... Jollain julmetu kalliilla Sensain pohjustajalla, meikkivoiteella ja valokynällä sai kuitenkin aikaan illuusion lähes rypyttömästä ihosta.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen botoxia. Kamppailin syvien uurteiden kanssa kolmekymppisestä alkaen (lapset valvottivat ja väsymys oli yksi aiheuttaja).
Suhtaudun nihkeästi kaikkiin ”tekojuttuihin” ja botox oli mulle tosi korkean kynnyksen takana. Mutta kannatti ja edelleen otan 2 krt vuodessa. Ei näitä olis meikillä saanut piiloon.
Missä Suomessa uskaltaa käydä otattamassa botoxia? Siluetti? En nyt varmaan ihan vielä botoxiin ole kallistumassa, katsotaan lähempänä 40v sitä sitten. Kiinnostaa vain missä ”kunnon” paikassa uskaltaa noita täyteaineita ja botoxeja ottaa? Ap
Botoxia minimiannos 2-4 krt vuodessa. Kukaan ei huomaa mitään paitsi itse huomaa eron. Ei tule mitään jäätynyttä naamaa tms.
Rasvojen markkinointi ryppyjen siloittajana on maailman suurin naisten huojaus.
Ehkä meikeillä voi tehdä jotain, jos tosiaan investoi johonkin superkalliisiin meikinpohjustajiin.
Botox kannattaa aloittaa kolmikymppisenä maltillisesti. Ennaltaehkäisee lisää ryppyjen syntymistä.
Niin siis se kosteuttava voide auttaa sellaisiin ihon pintakuivuudesta johtuviin pikkuryppyihin. Olisko 35-vuotiaalla vielä muunlaisia? No, riippuu tietty auringonoton määristä ja geeneistä.
Hopeaketun kuuma maiti siloittaa rypyt