Tapailemani mies löysi toisen ja ilmoitti tämän tekstarilla - olenko liian herkkä, kun tää tuntuu musta tosi kurjalta?
Tapailin jonkin aikaa miestä, joka sitten yhtäkkisesti ei enää pitänyt mitään yhteyttä. Kyselin asiaa ja vihdoin tänään odottelun jälkeen tuli vastaus, että on löytänyt uuden. Pahoitteli asiaa kyllä, mutta silti viesti oli aika märkä rätti kasvoille. Olenko mä ainoa, joka ei haluaisi välttämättä kuulla, että on jäänyt kakkoseksi jollekin toiselle naiselle? Eikö pelkkä "musta tuntuu, ettei meidän välillä ole tarvittavaa kipinää" olisi riittänyt? Ja kun kuitenkin tapailtiin melko pitkään ja harrastettiin seksiä jne., niin eikö olisi normaalien käytöstapojen mukaista viedä ensin yksi juttu loppuun ja aloittaa vasta sitten toinen? Tai siis itse en edes kehtaisi antaa tapailun lopettamisen syyksi, että vaihdoin lennossa toiseen ihmiseen. Mutta en sitten tiedä, olenko vain tuhottoman vanhanaikainen? Vai näinkö nykyään deittaillessa toimitaan?
Kommentit (33)
No ääliöt ehkä toimii noin. Ei musta ole mitenkään erikoista pahoittaa tuollaisesta käytöksestä mieltään, kun treffejä on takana enemmän kuin yhdet. Tsemppiä, kyllä normaaleja kunnon miehiäkin vielä löytyy!
Ei mitenkään kummallista.
Vaikka tuntuukin lässytykseltä ja kuluneiden fraasien toistamiselta, niin kaikki ikävät kokemukset kasvattavat sinua henkisesti.
Löysit Tinderistä "kirjeenvaihtokaveriksi" laatikkoleukaisen-metsästäjänsilmäisen-alfan?
Nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Löysit Tinderistä "kirjeenvaihtokaveriksi" laatikkoleukaisen-metsästäjänsilmäisen-alfan?
Nyyh.
No en kyllä löytänyt Tinderistä, ihan livenä mies tuli mulle ekan kerran juttelemaan. Mutta en mä tiedä onko sillä nyt mitään väliä vaikka olisikin Tinder-mies, hyvää käytöstä mä toivoisin ihan kaikilta. Ap.
Olisin iloinen, ettei tuollaiseen mieheen tarvitse tuhlata enempää aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Se on tätä nykypäivää.
Mua on petetty, jätetty eksän takia, jätetty, koska "ei ole kipinää" jnejneymsyms. Kaikki sen jälkeen, kun ollaan tapailtu joko kuukausia, tai ainakin viikkoja, ja vaikutettu ihastuneilta. Mua ahdistaa ihastua nykyään ihan hirvittävästi. Nyt olen ihastunut, ja olen aivan satavarma, että jokin näistä ylläolevista napsahtaa taas.
Miehet on hanurista. Alan oikeasti olla jo tosi vihainen.
Nykyään tuntuu olevan yleistä, että montaa tapaillaan yhtäaikaa. Itsellä ei kiinnosta kisata kenenkään miehen kanssa naisen huomiosta. Pakko pitää itse pää kylmänä, koska noin siinä yleensä käy kun menee ihastumaan. Pahinta on tuo roikottaminen.
Tätä tämä deittisivustojen aika on. Itse olen nsinen Tinderissä ja treffejä, kirjoittelua ja tapailua on menossa moneen suuntaan. Sitten kun se just sopiva löytyy, niin sitten vasta luovun muusta.
Vierailija kirjoitti:
Se on tätä nykypäivää.
Mua on petetty, jätetty eksän takia, jätetty, koska "ei ole kipinää" jnejneymsyms. Kaikki sen jälkeen, kun ollaan tapailtu joko kuukausia, tai ainakin viikkoja, ja vaikutettu ihastuneilta. Mua ahdistaa ihastua nykyään ihan hirvittävästi. Nyt olen ihastunut, ja olen aivan satavarma, että jokin näistä ylläolevista napsahtaa taas.
Yhteinen tekijä kaikissa noissa tapauksissa olet sinä. Eli jos et oo vaan mesoisi : miehet ovat hanurista...vaan miettisit miksei pitempi suhde kanssasi kiinnosta...oletko hyvä seurustelukumppani? Oletko kenties lapsellinen/mustasukkainen/tylsä/takertuva jne. Miksi niin monilla muilla naisilla on hyvöt, uskolliset kumppanit. Onko miesmakusi surkea?
Tottakai siitä voi pahoittaa mielensä mutta en silti koe, että mies on tehnyt mitään väärää. Ette ollut suhteessa, joten hän on sitten ilmeisesti käynyt muidenkin kanssa treffeillä. Ainakin hän oli rehellinen. En tiedä olisiko ollut parempi selittää jotakin ympäripyöreää, kuinka hän ei nyt koekaan haluavansa suhdetta tai et vain ole se oikea hänelle, ja sitten seuraavassa hetkessä oilsit nähnyt hänet toisen naisen kanssa. Enkä tiedä miten tollasta voi kertoa aikasemminkaan.
Key word: tapailu.
Ette siis seurustelleet. Suomeen on rantautunut tämä jenkkien deittailukulttuuri. Pyöritetään monta, kun etsitään sitä oikeaa. Kaikille tämä ei sovi. Itsekin luulin aluksi nauttivani siitä, mulla oli kahvit yhden kanssa. Lenkillä käynti toisen kanssa. Lasillinen ja kuumaa seksiä kolmannen kanssa. Aluksi oli hauskaa ja jännittävää. Sitten ihastuin yhteen mieheen, mutta hän halusi jatkaa tuota deittikarusellia. Meni maku koko jutusta.
Et olisi halunnut tietää totuutta koska se sattuu enemmän kuin valhe? Jos kysyt syytä, on oltava valmis kestämään se mitä selitykseksi annetaan. Toki olet hyvin herkkä, eikä siinä ole mitään pahaa, mutta et voi sillä perusteella odottaa että kaikki ymmärtäisivät herkkyytesi ja suojelisivat sinua satuttavilta totuuksilta.
Olen itse herkkä enkä ole onnistunut kovettamaan itseäni juurikaan elämäni varrella. Ainoa millä voin yrittää lohduttaa on, että monet asiat satuttaa mutta ei ne sentään tapa. Voi viedä kauankin aikaa, mutta aika kuitenkin parantaa, ja ajan myötä helpottaa, vaikka se voikin kestää kauan.
Ei myöskään ole hyvä jäädä yksin suremaan ja kärsimään eikä myöskään muita ihmisiä saa rasittaa kohtuuttomasti omilla murheillaan. Yritä keskittyä johonkin muuhun asiaan mistä nautit.
No jos olisi ruvennut sepittämään että "ei kemiaa" tmv liibalaabaa, niin jotkut naiset ottaisivat sen haasteena. Saa olla rauhassa kun sanoo suoraan että löysi toisen.
Vierailija kirjoitti:
Et olisi halunnut tietää totuutta koska se sattuu enemmän kuin valhe? Jos kysyt syytä, on oltava valmis kestämään se mitä selitykseksi annetaan. Toki olet hyvin herkkä, eikä siinä ole mitään pahaa, mutta et voi sillä perusteella odottaa että kaikki ymmärtäisivät herkkyytesi ja suojelisivat sinua satuttavilta totuuksilta.
Olen itse herkkä enkä ole onnistunut kovettamaan itseäni juurikaan elämäni varrella. Ainoa millä voin yrittää lohduttaa on, että monet asiat satuttaa mutta ei ne sentään tapa. Voi viedä kauankin aikaa, mutta aika kuitenkin parantaa, ja ajan myötä helpottaa, vaikka se voikin kestää kauan.
Ei myöskään ole hyvä jäädä yksin suremaan ja kärsimään eikä myöskään muita ihmisiä saa rasittaa kohtuuttomasti omilla murheillaan. Yritä keskittyä johonkin muuhun asiaan mistä nautit.
En oo ap, mutta mä ymmärrän, mitä ap tarkoittaa. Valkoisten valheiden kertominen on musta ihan ok, kun ei halua satuttaa toista. Kuka nyt haluaisi, että naamaan oikeen hierottaisiin sitä, että joku muu on sinua ihanampi, kauniimpi, älykkäämpi tms.
Herra kertoo suoraan miksi päättää suhteen niin siitä saa haukut.
Minusta on hyvä että ei kerro perinteisiä fraaseja ”erilaisista kemioista” tai muuta soopaa.
No eihän se mukavaa ole, mutta hyvä että infosi eikä hävinny vaan kun pieru saharaan. Niitä on netti pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai siitä voi pahoittaa mielensä mutta en silti koe, että mies on tehnyt mitään väärää. Ette ollut suhteessa, joten hän on sitten ilmeisesti käynyt muidenkin kanssa treffeillä. Ainakin hän oli rehellinen. En tiedä olisiko ollut parempi selittää jotakin ympäripyöreää, kuinka hän ei nyt koekaan haluavansa suhdetta tai et vain ole se oikea hänelle, ja sitten seuraavassa hetkessä oilsit nähnyt hänet toisen naisen kanssa. Enkä tiedä miten tollasta voi kertoa aikasemminkaan.
Mun mielestä monien tapailu samaan aikaan ei ole toista kunnioittavaa, vaikkei se ”väärin” olisikaan, jos harrastetaan seksiä ja käyttäydytään kuten pariskunta. Tsemppiä ap!
Et ole liian herkkä. Mutta tuska menee ohi.
On tehty noin ja olen myös itse tehnyt noin. Olen myös kertonut suoraan, että olen tavannut toisen. Tuntuisi epärehelliseltä ja oudolta selitellä muuta, se voisi pahimmassa tapauksessa myös jättää toivon kipinän toiselle.
Joskus vaan voi käydä niin, että tapaakin jonkun uuden, jonka kanssa vaan kolahtaa siinä kohtaa, vaikka olisi tapaillut jotain toista aiemmin. Tunteilleen ei oikein voi mitään. Harmittaahan se varmasti, jos olit ihastunut, mutta ei se ole sinun vikasi. Se toinen ei nyt tällä kertaa ollut samoilla fiiliksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä monien tapailu samaan aikaan ei ole toista kunnioittavaa, vaikkei se ”väärin” olisikaan, jos harrastetaan seksiä ja käyttäydytään kuten pariskunta. Tsemppiä ap!
Niin, ap:n tekstistä ei käynyt ilmi muuta kuin että olivat tapailleet jonkin aikaa ja harrastaneet seksiäkin. Mitä tapailuun on sisältynyt? Ovatko käyttäytyneet kuin pariskunta vai vain viettäneet aikaa yhdessä tutustumisen merkeissä?
On vähän eri asia jos tapailu sisältää leffailtoja sylikkäin sohvalla, ruoanlaittoa ym. kuin että käydään vaikka drinksulla ja keilaamassa ja siitä yöksi samaan osoitteeseen.
Se on tätä nykypäivää.