Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa en saa tauluja seinälle enkä kuvia kun ei pysty päättämään

Vierailija
26.10.2018 |

Minulla on ongelma. Haluaisin kuvia/valokuvia olkkarin seinälle mutta en pysty päättämän miten niitä laitan. Ja mitä laitan mihin kohtaan ja monta kuvaa, vai taulu kuitenkin. Tämä on niin iso ongelma että tyhjät seinät kököttävät kun vatvon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
2/7 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä kangas tauluja (noissa materiaaleissa on nykyään melkoisen paljon vaihtoehtoja) omista kuvista, käy jokaiseen sisustukseen, itse laittaisin pari isompaa taulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ensin siten kun tulee ensimmäisenä mieleen ja vaihda paikkoja myöhemmin jos siltä tuntuu.

Vierailija
4/7 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita yhdelle seinälle yksi taulu. Seuraavalle seinälle usea valokuva. Kolmannelle seinälle jotain muuta. Älä siis änkeä yhtä seinää täyteen.

Vierailija
5/7 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan laita vain yhtä pientä lian ylös tai monta pientä erilleen toisistaan. Ryhmittele. Netistä löytyy kyllä malleja miten kuvia voi seinälle asetella.

Vierailija
6/7 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Nyt lopetat vatvomisen ja menet enkelihoitoon. Ei vahva ihminen vatvo, se tietää. Energiahoitoon myös!

Vierailija
7/7 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka sohvan yläpuolelle tauluhylly johon voit laittaa haluamasi taulut ja myös helposti vaihtaa. Älä vaan laita liian ylös, taulut on oltava seinällä keskikohta katsojan kasvojen korkeudella, ei niin että niitä katsotaan ylöspäin kun ne ovat jossain katonrajassa. Mielellään useampi ryhmään kuin yksittäisiä kappaleita, varsinkin jos on pienempiä tauluja. Itse tykkään että alapuolella on myös joku ”kiinnekohta” (lipasto, sohva tms) jonka yläpuolelle ovat laitettu.