Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tuli kirje missä aika psykiatrille!

Vierailija
26.10.2018 |

Joo tiedän tk-lääkäri laittoi lähetteen ja minä halusin sitä. Mutta nyt jännittää mitä siellä tapahtuu joudunko osastolle ja mitä minulta kysytään? Ajattelin jo perua maanantaina kokoajan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti yrittävät venkoilla niin, että sua ei tarvitse ottaa hoidon piiriin. Nämä siis omat kokemukset psyk polista

Vierailija
2/15 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löperöä jutustelua ja tulet pilleripurkki kourassa ja e-resepti mukana pois. Mikäli tavoitteesi on sairausloma, niin saatat sitä saada. Muista näytellä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löperöä jutustelua ja tulet pilleripurkki kourassa ja e-resepti mukana pois. Mikäli tavoitteesi on sairausloma, niin saatat sitä saada. Muista näytellä hyvin.

Olen eläkkeellä jo. Syön lääkkeitä ja takana muutama itsemurhayritys.

Jos osaisin näytellä saisin hoitoa mutta en osaa.

Vierailija
4/15 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mitä sinulta kysytään tai mitä tapahtuu, mutta ei sitä jännittää ja pelätä tarvitse.

Ei psykiatrit turhaan ole vuosia opiskellut, muistat että ovat siellä auttamassa sinua.

Oma äitini teki itsemurhan reilu vuosi sitten, sain sen jälkeen tietää että oli useita useita kertoja yrityksiä joista en edes tiennyt ja monia joita olin joutunut todistamaan.

Oli psykiatrisella hoidossa kertojen jälkeen mutta vähätteli ja häpeili mielenterveys ongelmiaan 50 luvun lapsena.

Muista että mielenterveys ongelmat ei ole häpeä, se on häpeä jos ei osaa hakea niihin apua.

Toisille toimii puhuminen terapiaksi mutta toisille lääkkeet toimii paremmin, älä epäröi ottaa apua vastaan.

Vierailija
5/15 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt psykiatrilla joskus masennuksen vuoksi, ei sitä tarvitse pelätä. Saatat saada reseptin masennuslääkkeisiin, voit kokeilla niitä, auttavatko vai ei.

Tuskin minnekään osastolle yrittävät heti ottaa.

Vierailija
6/15 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ollut aiemmin psykiatrilla. Mutta siitä on vuosia aikaa ja nyt ns. uudestaan meno ja se minua jännittää, varsinkin kun taustalla on itsemurha yrityksiä.

Vierailija
7/15 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

railija kirjoitti:

Mikäköhän on paras tapa tehdä itsari?

Mene pois tästä viestiketjusta!

Vierailija
8/15 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aikoinaan joutunut eläkkeellä. Tavannut monta psykiatria ja sitten vuosia hiljaista eloa tehden itselleni haittaa. Ensiviikolla sitten vuosiin psykiatrin tapaaminen ja pelko siitä mitä sanoa ja mitä minulle tehdään?

Vierailija
9/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää todella paljon kun ns. hullunpaperit olen saanut ja tiistaina pitäisi mennä tapamaan psykiatria sekä omahoitajaa. Tiedän miten heidän pettymys minua kohtaan on luettavissa heidän kasvoilta.  :(

Vierailija
10/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää todella paljon kun ns. hullunpaperit olen saanut ja tiistaina pitäisi mennä tapamaan psykiatria sekä omahoitajaa. Tiedän miten heidän pettymys minua kohtaan on luettavissa heidän kasvoilta.  :(

Oletko tyhmä vai trollaatko?

Vierailija
11/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää koskaan mene vapaaehtoisesti kuuppapuoskarin vastaanotolle. Ei niistä koskaan mitään hyötyä ole ollut. Jos jollekin toiselle on ollut hyötyä, niin ihan hyvä juttu. Jos niin syvälle masennukseen jossain kohtaa taas uppoan, että itsemurha alkaa taas maistua, niin sittenpähän yrittelen sitä.

Vierailija
12/15 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä vai trollaatko?

? Nyt en ymmärrä? Olen eläkkeellä masennuksen plus skitsoaffektiivisen häiriön takia. Ja koitettua itsemurhaa monesti tk-lääkäri yhdessä sairaalan lääkärin kanssa tekivät lähetteen.

Vierailija
13/15 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin juttelemassa psykiatrin sekä hoitajan kanssa. Hävettää jäädyin ihan täysin kun lääkäri kysyi miksi olen itsetuhoinen?  :(

Vierailija
14/15 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoilaavat hullut tulisi heittää krokotiilimonttuun.

Vierailija
15/15 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha on ihana asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän