Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä lopettanut laittautumisen kun muutimme yhteen

Vierailija
26.10.2018 |

Voisi arkenaki vähän laittautua. Tänäänkin makoili sohvalla verkkareissa ja hupparissa ilman meikkiä kun tulin kotiin. En minäkään lopettanut ajamasta partaani ja käymästä suihkussa kun muutimme yhteen. Miten tuosta voisi huomauttaa hienotunteisesti? 🙄

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiasukin voi olla nätti ja naisellinen. Hiukset puhtaina ja hampaat harjattuna. Luonnonkaunis ei pakkelia kaipaa.

Vierailija
42/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dart Vader kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö miehet miten paljon siihen meikkaamiseen ja muuhun puunaamiseen menee aikaa ja energiaa? Olisiko kannattanut ennen yhteenmuuttoa viettää vähän pidempiä aikoja yhdessä niin olisit nähnyt millainen hän on rennosti kotioloissa ollessaan?

Meikkivideon perusteella jotain 10 min, jos haluaa smokey eye meikit. Tuon tekee Salkkareiden mainoskatkolla ja vielä ehtii tehdä miehelle voileivänkin.

Kaikenlaisia miesvätyksiä on toki saatavilla, mutta ota sellainen, joka saa edes voileipänsä tehtyä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää!

Vierailija
44/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies ei ole tuollainen... Hyväksyy mut sellaisena kuin olen, kehuu silloinkin kun olen luonnollisempi itseni, jopa silloin kun hiukset ovat likaiset ja takkuiset. 

Vierailija
45/45 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dart Vader kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö miehet miten paljon siihen meikkaamiseen ja muuhun puunaamiseen menee aikaa ja energiaa? Olisiko kannattanut ennen yhteenmuuttoa viettää vähän pidempiä aikoja yhdessä niin olisit nähnyt millainen hän on rennosti kotioloissa ollessaan?

Meikkivideon perusteella jotain 10 min, jos haluaa smokey eye meikit. Tuon tekee Salkkareiden mainoskatkolla ja vielä ehtii tehdä miehelle voileivänkin.

No et kyllä tasan tarkkaan saa mitään kunnnon meikkiä tehtyä 10 minuutissa. 

Jep. Se 10 minuutin meikki on se kiireaamun pikainen, johon kuuluu pikkuisen meikkivoidetta ja ripsari. Huomaa kyllä, että iso osa miehistä ei ymmärrä näistä asioista mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä