Sain juuri tietää, että 7. lk pojallani on tyttöystävä!
Olen siis ihan ihmeissäni, niin nuorena! Itse kävin treffeillä vasta lukioiässä aikoinaan ekan kerran.
Poika kielsi puhumasta kenellekään, oli pakko tehdä edes tänne avaus anonyyminä... Miten ihmeessä pikkuisella lapsikullallani voi siis olla jo tyttöystävä...
Nyt on tarve vaihtaa ajatuksia, kertokaa muut omia vastaavia kokemuksia!
Kommentit (35)
Jotkut miesmäiset homot puhuvat naismaisista poikaystävistään tyttöystävinään.
No ajattele jos se oliskin naisystävä 37-vuotias yh äippä. ;D
Onneksi olkoon. Eipähän ole poikiin päin. Kyllä minullakin oli tyttöystävä jo kymmenen vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Eipähän ole poikiin päin. Kyllä minullakin oli tyttöystävä jo kymmenen vanhana.
T: Lesbo ;D
"Lapsikulta" seiskaluokkalaisesta :D 0/5
Ostitko sille kondomeja ja liukkaria?
Vierailija kirjoitti:
Se on mun pikkuinen vaavi vielä.
Ap
PS. Ei kai sen ikäiset vielä harrasta mitään seksikokeiluja? Varmaan lähinnä sellaisia treffejä, että nähdään ja hengaillaan ja ehkä pidetään vähän ködestä kiinni jopa.
Vierailija kirjoitti:
Olin ajatellut, että voihan se pitää pojistakin, kun haluaa käyttää vaaleanpunaisia vaatteita. Ajattelin, että sekin olisi ok. Mieluiten kyllä haluan lapsenlapsia aikanaan, joten kiva, että tykkääkin tytöistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ajatellut, että voihan se pitää pojistakin, kun haluaa käyttää vaaleanpunaisia vaatteita. Ajattelin, että sekin olisi ok. Mieluiten kyllä haluan lapsenlapsia aikanaan, joten kiva, että tykkääkin tytöistä.
Ap
Aijaa. Jätä se sika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
PS. Ei kai sen ikäiset vielä harrasta mitään seksikokeiluja? Varmaan lähinnä sellaisia treffejä, että nähdään ja hengaillaan ja ehkä pidetään vähän ködestä kiinni jopa.
Kyllä ne harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Epäukottavan pitkälle viety provo.
Onnittele itseäsi. Poikasi on Alfa.
Olet kohta mummo, ajattelepa sitä. Autatko pojan elarikuluissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
PS. Ei kai sen ikäiset vielä harrasta mitään seksikokeiluja? Varmaan lähinnä sellaisia treffejä, että nähdään ja hengaillaan ja ehkä pidetään vähän ködestä kiinni jopa.Epäukottavan pitkälle viety provo.
Mikä tästä muka tekee provon?
Etkö usko, että sen ikäisellä voi olla tyttö/poikaystävä? Mikä tässä on epäuskottavaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet kohta mummo, ajattelepa sitä. Autatko pojan elarikuluissa?
Mulla on itseasiassa kova toissijainen vauvakuime. Jos niin onnellisesti kävisi, että poika jo vaikka esim 5 v päästä tulisi vahingossa isäksi, niin hoitaisin vauvaa ihan joka päivä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ton ikäisillä likoilla jo mahlat valuu, vai meinaatko, että pitäis heti kakkoseen tuupata? No ei tule kyllä vahinkoja sillä tavalla mutta saattaa se olla vähän raju juttu sille tyttikselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ton ikäisillä likoilla jo mahlat valuu, vai meinaatko, että pitäis heti kakkoseen tuupata? No ei tule kyllä vahinkoja sillä tavalla mutta saattaa se olla vähän raju juttu sille tyttikselle.
Mahlat? Sperma?
Muista nyt sanoa pojalle että peppuun ilman kumia ja jos on pakko niin pildeen kahden kumin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muista nyt sanoa pojalle että peppuun ilman kumia ja jos on pakko niin pildeen kahden kumin kanssa.
Erittäin tärkeä ohjenuora nuorille pojille.
Käynyt jo tekemään mieli ''sitä''. Luonto ajaa tikanpojan puuhun.