kun ryyppäät yksin niin syötkö siinä samalla?
Kommentit (22)
Yksin tai kaksin tai porukassa, niin koskaan en syömättä juo alkoholia. Tyhjään mahaan juominen on kaamea suomalainen tapa, josta tulee huono känni ja paha krapula.
Sitä joko syö tai juo. Ei koskaan samaan aikaan.
Totta kai. Olen alkoholisti, joten on pakko syödä myös välillä vaikka kaloreita tulee viinistäkin ihan riittävästi. Perheelle on aina ruoka valmiina viimeisen päälle, itse närpin vähän.
Eka juon itseni tajunnan rajamaille ja kun en enää jaksa juoda niin alan syödä. Mieliteot on burgeri tai pizza. Jos en saa niitä niin teen lämppäreitä. Sitten kosahdan töllön ääreen. Pröyh.
Yleensä syön ensin ja alan vasta sitten ottamaan huikkaa. Tyhjään mahaan on ikävää dokata ja voi tulla närästystä.
Joo, ryypätessä pitää olla suolaista ja makeaa mutusteltavaa.
Yleensä teen nuudeleita tai otan kaapista jotain jämiä. Jos olen kunnolla humalassa niin en ehkä uskaltaisi alkaa kokkaamaan veitsien ja kuuman lieden kanssa
Joo, ja ihan tolkuttomia määriä. Jossain 3:n annoksen jälkeen alkaa nälättää, mutten koskaan jaksa laittaa mitään kunnon syötävää, joten ahmin valtavia määriä leipää, juustoa, nakkeja, mitä vaan kaapista löytyvää.
En harrasta yksin juomista, minusta se on tylsää...
Vierailija kirjoitti:
Sitä joko syö tai juo. Ei koskaan samaan aikaan.
No justiinsa. Kun syömättömyys kännätessä jatkuu pitkään, verensokerit ja nestetasapaino ovat täysin sekaisin, mikä näkyy myös käytöksessä. Alkaa pahimmillaan kirves heilua. Jos olisi viinan sekaan napsinut vaikkapa venäläiseen tapaan leipää, makkaraa, suolakurkkua yms., niin olo olisi paljon leppoisampi.
Syön sipsejä, juon lonkeroa ja pelaan pc:llä. Parasta ikinä.
N27
Aloitan syömällä ja päätän dokauksen myös syömällä.
En tykkää syödä samalla kun juon. Syön ennen juomisen aloitusta ja viimeisen juoman jälkeen.
En ryyppää yksin. Joskus tein niin ja tuli sitten soitettua kännissä kavereille vähin muistikuvin. Seurassa tätä "soittomaniaa" ei tule.
Syön vasta sen ryyppäämisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Yksin tai kaksin tai porukassa, niin koskaan en syömättä juo alkoholia. Tyhjään mahaan juominen on kaamea suomalainen tapa, josta tulee huono känni ja paha krapula.
Yksin tai porukassa niin aina haisee paska.
Ei tarvitse juoda kuin pari kaljaa ja alkaa tekemään mieli syödä jotain.
Silloinhan tietysti syödään kuin sika rasvaista ruokaa.
Syön yleensä ennen aloittamista ihan kunnon ruoan tai vähintäänkin jotain pikanuudelia, ja ryyppäämisen ohessa pitää olla sekä suolaista että makeaa pikkunaposteltavaa (yleensä kokonainen Fazerin sininen + pussillinen broilerpyöryköitä :D).
Harvemmin syön mitään siinä vaiheessa kun lopettelen juomista, sillä olen ottanut tavaksi mennä nukkumaan kun olen vielä tuhannen tuiterissa – takaa ainakin itselleni helpomman yön ja seuraavan aamun. :D
En siis koskaan juo ns. "sivistyneesti" (lasia viiniä ruoan kanssa tai paria kaljaa kaveriseurassa kuppilassa), sillä kaikki alkoholi maistuu minusta vain yksiselitteisesti pahalle, mutta välillä vain tekee mieli olla humalassa. :D
Tosin nyt kun laskeskelen, niin enpä ole juonut nyt taas n. 1,5 vuoteen...
Joo, syön ja juon :D ja aina kun teen ruokaa, pitää siihen kylkeen ottaa vähän huikkaa, aa että se on mukavaa !