Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin päivämäärä syntyä?

Vierailija
26.10.2018 |

?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkauspäivä

Vierailija
2/6 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu. Tai jossain siinä lähellä. Aina katselin kateellisena kun sisarukset ja kaverit saivat juhlat, lahjoja jne. Ja se oli heidän päivänsä. Itse en saanut mitään, paitsi pikaiset onnentoivotukset, kyllä se lapsena harmitti. Jouluahjoihini oltiin kirjoitettu myös hyvää synttäriä, mitään extraa en saanut. Eräs joulu siskoni sai enemmän lahjoja kuin minä, ja kyllä siinä pieneltä 8-vuotiaalta itku pääsi. Ei niinkään siksi että olisin halunnut sitä tavaraa, vaan siksi etten koskaan ollut erityinen, miksei minuakin huomattu ja juhlittu niinkuin sisaruksia. Itsetuntoon kolahti. Nuhteet sain ettei jouluna sovi kiukutella.

Nyt aikuisena en niin välitä. Joulu on ihana juhla,enkä oikeastaan tykkää olla huomion keskipisteenä. Puoliso on kyllä herttainen kun aina ostaa kaksi lahjaa ja tekee tapanina kakun, kyllä se mieltä lämmittää vaikka olen sanonut ettei tarvitsisi. Eipä tuosta lapsuudesta mitään traumoja jäänyt mutta sen ikäisestä tuntui että kohtelu on kovin epäreilua, ja niinhän se olikin ja se vaikutti lapsuuteeni.

Jos teillä on joululapsia, niin viettäkää vaikka tammikiin ekalla viikolla niitä juhlia niin hekin saavat huomiota eikä tule turhaa häslinkiä joulun alle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai ja 13. päivä. Näin kävi vuonna 1956.

Vierailija
4/6 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo 62v kirjoitti:

Perjantai ja 13. päivä. Näin kävi vuonna 1956.

Mun tytär on kanssa syntynyt, tosin eri vuonna. Perjantai 13 päivä on aina tyttären onnenpäivä.

Vierailija
5/6 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään olisi aika kurja päivä, surkea keli ja pitäisi vaihtaa talvikumit.

Vierailija
6/6 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu. Tai jossain siinä lähellä. Aina katselin kateellisena kun sisarukset ja kaverit saivat juhlat, lahjoja jne. Ja se oli heidän päivänsä. Itse en saanut mitään, paitsi pikaiset onnentoivotukset, kyllä se lapsena harmitti. Jouluahjoihini oltiin kirjoitettu myös hyvää synttäriä, mitään extraa en saanut. Eräs joulu siskoni sai enemmän lahjoja kuin minä, ja kyllä siinä pieneltä 8-vuotiaalta itku pääsi. Ei niinkään siksi että olisin halunnut sitä tavaraa, vaan siksi etten koskaan ollut erityinen, miksei minuakin huomattu ja juhlittu niinkuin sisaruksia. Itsetuntoon kolahti. Nuhteet sain ettei jouluna sovi kiukutella.

Nyt aikuisena en niin välitä. Joulu on ihana juhla,enkä oikeastaan tykkää olla huomion keskipisteenä. Puoliso on kyllä herttainen kun aina ostaa kaksi lahjaa ja tekee tapanina kakun, kyllä se mieltä lämmittää vaikka olen sanonut ettei tarvitsisi. Eipä tuosta lapsuudesta mitään traumoja jäänyt mutta sen ikäisestä tuntui että kohtelu on kovin epäreilua, ja niinhän se olikin ja se vaikutti lapsuuteeni.

Jos teillä on joululapsia, niin viettäkää vaikka tammikiin ekalla viikolla niitä juhlia niin hekin saavat huomiota eikä tule turhaa häslinkiä joulun alle. :)

Sana täällä. Joulu tai joulun lähellä on kaikista pahin syntyä. Synttärilahjaa ei koskaan saa, vaan se on aina se sama "synttärilahja + joululahja" samassa. Ja tottakai sitten juhlapyhien aikaan oli turha edes toivoa että kaverit varsinkin nuorena tulisi synttäreille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän