Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYC Täydelliset Naiset, uusin 10-kausi Avalla

REAL HOUSEWIVES -fanien oma ketju
26.10.2018 |

Alkaa Avalla sunnuntaina 4.11. Perustetaan ketju jo nyt, jos jollain jotain kivoja juoruja :)

Tulevana sunnuntaina nähdään siis vielä BH-rouvien viimeinen jälleennäkemisjakso ja erikoisjakso perään.

Mukana samat naiset kuin aiemmalla kaudella;
Carole: "In the marathon of life, loyalty is everything.".
Dorinda: "I have a big heart, but little patience."
Ramona: "Age is an issue of mind over matter: If you don't mind, it doesn't matter!"
Tinsley: "Come on, why cook when I can order room service?!"
Sonja: "I'm not just a last name. I'm a legacy."
Bethenny: "It's great to be successful. But it's even better to B Strong."
Luann: "The most interesting people make the best headlines."

Kommentit (431)

Vierailija
41/431 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo jaksot kuvattu tasan vuosi sitten 2017, koska se tän vuoden NY-maratoni oli just.

Vierailija
42/431 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luannin Hamtonsin Sag Harborin talo kuulemma myynnissä, joutunee myymään sen ja laittamaan rahat takaisin lasten rahastoihin. Lapsethan haastoi hänet oikeuteen kun vei niiden rahastot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/431 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamptonsin

Vierailija
44/431 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmalla kaudella Dorinda ilkeili aika tylysti Sonjalle, huuteli tälle "Is Edie Beale upstairs?

Viittasi sillä Grey Gardensin tapahtumiin eli Jackie Kennedyn tädin ja serkun Iso-Edien ja Pikku-Edien elämään ränsistyneessä kaatopaikka-kartanossa lukuisten lemmikkieläinten kanssa. Nämä elivät edelleen jossain menneiyydessä eli kun olivat seurapiireissä ja toimivat malleina nuorempana.

Sitten Sonja sanoi omassa introssa "There is nothing grey about my garden", vastaiskuna tuolle.

Tästä taisi olla juttua toissa ketjussa?

Onko tuota Grey Gardensiin perustuvaa leffaa näytetty koskaan täällä Suomessa? Kukaan nähnyt?

Vierailija
45/431 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en ymmärrä miksi Bethenny videokuvaa kuolevaa, kohtauksen saanutta vanhaa Cookie-koiraansa ja tunkee sen someen!!!

Satuin katsomaan jotain Kardsahianien jaksoa jossa se vanha Gabbana-koira oli kuolemaisillaan ja Khloe videokuvaa sitä ja selostaa siinä sen viimeisiä hetkiä somessa!!!

Ärsyttävää huomion, tykkäysten ja säälin hakemista kärsivien eläinten nojalla.

Vierailija
46/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomanneet että Betheny kettuilee aika raskaasti muille naisille aina noissa haastatteluissa, turvallisesti kaukana ja selän takana niistä muista. Sitten esittää kaveria edessäpäin, kehuu ja muuta.

Totta, mutta ne hänen kommenttinsa ovat kyllä parasta viihdettä ikinä. 😂

On kyllä niin ristiriitainen tapaus tämä Bethenny. Järkyttävä päällepäsmäri ja kontrollifriikki, mutta kuitenkin jotenkin niin rakastettava. Niin kuin Ramonakin, joka välillä vähän jopa säälittää. Hän kun ei voi mitään luonteelleen ja temperamentilleen, puhuu ennen kuin ajattelee ja hänet ymmärretään monesti väärin. Olen alkanut jotenkin ymmärtämään Ramonaa tässä ajan kuluessa.

Luannille pisteet siitä (ainakin kahden jakson perusteella), että myönsi olleensa väärässä Tomin suhteen ja halusi unohtaa koko jutun. Ärsyttävä Tinsley vaan jankkasi ja jankkasi asiasta...argh!

Carolesta olen aina tykännyt hänen rauhallisuuden ja tyylikkyyden takia, ja hieno saavutus kyllä se maratoni. ”Muija makasi 50 vuotta sohvalla ja juoksee nyt maratonin.”by Bethenny😄

Ja Sonja...on Sonja. Hän oli kuin hahmo jostain tv-komediasarjasta niiden homomiehien keskellä.😍

(Dorindasta en keksinyt mitään sanottavaa.)🤔

Vierailija
47/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomanneet että Betheny kettuilee aika raskaasti muille naisille aina noissa haastatteluissa, turvallisesti kaukana ja selän takana niistä muista. Sitten esittää kaveria edessäpäin, kehuu ja muuta.

On kyllä niin ristiriitainen tapaus tämä Bethenny. Järkyttävä päällepäsmäri ja kontrollifriikki, mutta kuitenkin jotenkin niin rakastettava. Niin kuin Ramonakin, joka välillä vähän jopa säälittää. Hän kun ei voi mitään luonteelleen ja temperamentilleen, puhuu ennen kuin ajattelee ja hänet ymmärretään monesti väärin. Olen alkanut jotenkin ymmärtämään Ramonaa tässä ajan kuluessa.

Luannille pisteet siitä (ainakin kahden jakson perusteella), että myönsi olleensa väärässä Tomin suhteen ja halusi unohtaa koko jutun. Ärsyttävä Tinsley vaan jankkasi ja jankkasi asiasta...argh!

Carolesta olen aina tykännyt hänen rauhallisuuden ja tyylikkyyden takia, ja hieno saavutus kyllä se maratoni. ”Muija makasi 50 vuotta sohvalla ja juoksee nyt maratonin.”by Bethenny😄

Ja Sonja...on Sonja. Hän oli kuin hahmo jostain tv-komediasarjasta niiden homomiehien keskellä.😍

Bethennyn nykyinen käytös on melko laskelmoitua, oli paljon hauskempi ja luonnollisella tavalla noilla aiemmilla kausilla :D

https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/GcuC3xotp1zdt0AEx1vcaF…

https://s2.r29static.com//bin/entry/b88/x/1694354/image.gif

https://media.giphy.com/media/6mHyV7m0pk7Je/giphy.gif

https://media.giphy.com/media/QrvNFnbxUX24U/giphy.gif

NYC-Ramona on vähän sama kuin OC-Vicki, niiden ihmisten rasittavien virheiden läpi tulee katsottua koska heidät on jo "tuntenut" niin pitkään, ovat jo melkein kuin meidän suomalaisten naapureita :D "No se muija nyt on aina vähän tuollainen hölösuu".

Luann-parka katui koko miestä eikä halunnut enää mainita sitä edes nimeltä, ja pissis-Tinsley jäkätti suu (viini)vaahdossa ja oli lahkeessa kii kuin luonnevikainen chihuahua "puhu erostasi, puhu erostasi, puhu Tomista, puhu, puhu, räyh räyh!"

Vierailija
48/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut Carole jotenkin ärsyttää, vaikka onkin niistä selväpäisin, eli ns.fiksuin. Jotenkin vaistoan ylimielisyyden ja on aikamoinen nirppanokka, tuntuu että se piirre on pahentunut. Ehkä pelkään olevani samanlainen, mietin usein että muut ovat tyhmiä ja vain minulla on älliä... se sama muiden halveksunta nyt paistaa Carolesta.

Vierailija
49/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmalla kaudella Dorinda ilkeili aika tylysti Sonjalle, huuteli tälle "Is Edie Beale upstairs?

Viittasi sillä Grey Gardensin tapahtumiin eli Jackie Kennedyn tädin ja serkun Iso-Edien ja Pikku-Edien elämään ränsistyneessä kaatopaikka-kartanossa lukuisten lemmikkieläinten kanssa. Nämä elivät edelleen jossain menneiyydessä eli kun olivat seurapiireissä ja toimivat malleina nuorempana.

Sitten Sonja sanoi omassa introssa "There is nothing grey about my garden", vastaiskuna tuolle.

Tästä taisi olla juttua toissa ketjussa?

Onko tuota Grey Gardensiin perustuvaa leffaa näytetty koskaan täällä Suomessa? Kukaan nähnyt?

Olen nähnyt dokumentin äidistä ja tyttärestä. Uskomatonta miten elivät ja asuivat. Muistaakseni jossain vaiheessa Jackie Kennedy auttoi heitä taloudellisesti, kun tuli julki, että ovat sukulaisia.

Elokuvan olen nähnyt myös, ei pääse dokumentin tasolle. Drew Barrymore näytteli siinä.

Vierailija
50/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielenkiintoisista kommenteista!

Luann ja tytär tehneet sovinnon. Daily Mailissa oli kuva heistä yhdessä lokakuussa.

Vierailija
51/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielenkiintoisista kommenteista!

Luann ja tytär tehneet sovinnon. Daily Mailissa oli kuva heistä yhdessä lokakuussa.

Varmaan siksi kun Luanni myy talon jotta saa palautettua rahat lapsilleen ;D Nyt ei enää voi kehuskella sillä että hänellä on talo Hamptonissa.

Vierailija
52/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bethennystä tuli mieleen se kun sanoi aiemmalla kaudella että Sonja hokee jatkuvasti samoja asioita; "Smokey eye, updo, Gstaad. Smokey eye, updo, Gstaad." :D 

Vierailija
53/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä veto Luannelta viedä omien lastensa rahat! Täytyy olla sekaisin ja irti todellisuudesta, jos pystyy tuollaiseen tekoon. Mitä se kuvitteli, aikoiko edes maksaa rahoja takaisin? Toivottavasti saa asiansa kuntoon.

Vierailija
54/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luannella oli kyllä hieno asu Halloween-bileissä... Varsinkin se peruukki. Huhhuh.

Vierailija
55/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dorinda on tosi sekaisin, alkoholiongelma sillä on ihan selvästi, mutta jotain muutakin siellä taustalla on, vaikuttaa epävakaalta.

Mä pidän Bethennystä, olen aina pitänyt. Onhan se itseriittoinen ja ärsyttävä, mutta esim. sen avustustyö on kunnioitettavaa.

Mun mielestä suurin häirikkö on Sonja, siitä en pidä yhtään, tulee ihan samoja viboja kuin Doritista, aina seläntakana puukottamassa.

Ramona, noh, se on oma härö itsensä, ei sille osaa edes suuttua.

Kreivitär taitaa olla yhtä hukassa, kuin Dorindakin, sääliksi käy.

Vierailija
56/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luannella oli kyllä hieno asu Halloween-bileissä... Varsinkin se peruukki. Huhhuh.

Carole ja Tinsley olivat sitä mieltä että Luannin asu oli asiaton. Siis miksi ihmeessä? Sehän on naamiaisasu ja Luann laittoi sen Diana Rossin kunniaksi. Miksi musta ei saisi pukeutua valkoiseksi tai valkoinen mustaksi? Ramonahan oli vaan siinä että "Entä sitten, ihan sama!" kun Carole ja Tinsley alkoivat sitä asua siinä kahvilassa seuraavana päivänä päivittelemään ja yrittivät saattaa Luannin huonoon valoon asuvalinnan takia.

Vierailija
57/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Carole ja Tinsley olivat sitä mieltä että Luannin asu oli asiaton. Siis miksi ihmeessä? Sehän on naamiaisasu ja Luann laittoi sen Diana Rossin kunniaksi. Miksi musta ei saisi pukeutua valkoiseksi tai valkoinen mustaksi? Ramonahan oli vaan siinä että "Entä sitten, ihan sama!" kun Carole ja Tinsley alkoivat sitä asua siinä kahvilassa seuraavana päivänä päivittelemään ja yrittivät saattaa Luannin huonoon valoon asuvalinnan takia.

Just tätä mäkin mietin. Noi amerikkalaiset ja niiden överit rasismijutut - anna mun kaikki kestää! Mun mielestä Luann näytti mahtavalta, miten se jättiperuukki edes pysyi päässä?! Ja itseruskettavaa käytetty, kyllä on kamalaa! 🙄😁

Ramona oli kyllä myös upea Britney! Ja mua nauratti se Bethennyn kommentti Carolen asusta, että sehän on sen viimekautisen safarinaisen lentäjäsisko. 😄

Vierailija
58/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luannen asussa varmaankin ärsytti se ns. kulttuurinen omiminen + rasistisuus. Eihän vissiin nykyään oo lapsienkaan soveliasta käyttää inkkaripäähineitä? Ja Luann oli vetänyt homman niin överiksi sen peruukin kanssa, että kyllä mulle tuli siitä pilkkaaminen mieleen, miksei voinut olla jokin perusafro, jos piti mustaksi laulajaksi väkisin pukeutua?

Vierailija
59/431 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luannen asussa varmaankin ärsytti se ns. kulttuurinen omiminen + rasistisuus. Eihän vissiin nykyään oo lapsienkaan soveliasta käyttää inkkaripäähineitä? Ja Luann oli vetänyt homman niin överiksi sen peruukin kanssa, että kyllä mulle tuli siitä pilkkaaminen mieleen, miksei voinut olla jokin perusafro, jos piti mustaksi laulajaksi väkisin pukeutua?

Niin, minusta tuo on vaan käsittämätöntä tiukkapipoisuutta.

Vierailija
60/431 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä näkee taas jenkkien kaksinaismoralismin. Kun mustaihoinen O.J Simpson veti samanlaisen peruukin päähän Mies ja Alaston Ase leffassa

https://i.ytimg.com/vi/N1ksvI9EsBw/hqdefault.jpg

niin se oli kaikkien mielestä vaan hauskaa. Koska mies musta ja liioitteli sitä. Vaikka miehellä ollut rikoksia ja epäilyjä ties kuinka kauan ja yhdellä niistä pääsi vielä maailmankuuluksi. Luann nyt aika harmiton peruukkeineen tuon rinnalla.