Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
Vihreät kuulat ja kaikki muutkin marmeladikarkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö karkkia, harvoin suklaata, en keksejä ja vain jossain juhlissa kakkua. Ei vaan maistu makea, olen enemmän suolaisen ystävä. Poikkeuksena jäätelö, sitä syön kerran viikossa
Miksi sinun piti tulla tänne tuo kertomaan, että et syö makeaa, kun haetaan omia kokemuksia "huonoista" herkuista? Et kuulu joukkoon tässä asiassa. Otsikko!
Voi voi. Onpa kamalaa, että ketjussa joku ei sovi ruotuun sinun mielestäsi. Onko tämä ainut sellainen ketju sinun mielestäsi vauvapalstalla, jossa joku kommentoi ohi aloituksen..?
Miksi sinun piti tulla tänne tuo kertomaan, että et syö makeaa
Ei hän sanonut, ettei hän syö makeaa. Hän sanoi syövänsä "harvoin suklaata ja vain jossain juhlissa kakkua".
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun piti tulla tänne tuo kertomaan, että et syö makeaa
Ei hän sanonut, ettei hän syö makeaa. Hän sanoi syövänsä "harvoin suklaata ja vain jossain juhlissa kakkua".
Ja jäätelöä jopa viikottain.
Harmaa suolattu kinkku, se on inhokkini. Savustettu kinkku maistuu kyllä, ei mikäön atria yms. Vaan pien palvaamon artesaani tuotos esim Auran palvituote.
Suklaapisarakeksit. Ei maistu miltään, mieluummin syön vaikka näkkäriä.
Marmeladi karkit, Domino-keksit
Perunalastut, kebab, meren antimet esim simpukat, ylimakeat kakut
Hyytelökakut, viinikumikarkit.
Kaikki makeiset. Aiemmin söin kyllä, mutta enää eivät maistu.
Ovatko Marie-keksit nyt sitten kuinka suosittuja, mutta en ole koskaan välittänyt niistä. Maistuvat pahville.
Pähkinät. Olen tosin ehkä lievästi allerginen niille kun niiden syömisestä tulee "epämiellyttävä" tunne.
Sushi, Nutella (olen myös pähkinälle allerginen, joten en voisi edes syödä sitä), juustonaksut, riisikakut
Katkaravut. En suoranaisesti inhoa, mutta niissä vain ei ole mitään. En pidä siitä hieman makeasta mausta. Eivät missään tapauksessa hintansa arvoisia.
Kypsä pihvi tai medium+ pihvi, huoneenlämpöinen punaviini, makaronilaatikko, joulukinkku
Kassler-pihvi ja kaikenlaiset ällöttävät lihaköntit mitä koulussa joutui syömään. Lisäksi ruisleipä, oliivi ja tilli.
mitä ihmettä nyt taas.