Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
Sushi, graavi- ja kylmäsavulohi. Niitten suutuntuma on ikävän niljakas. Paistan aina pannulla ne viipaleet, sitten on hyvää.
Tartaria en ole edes maistanut, raaka liha ällöttää.
Kyllä ykkösenä inhokkilistalla on Nutella, aivan karmeaa shittiä, en ymmärrä miten kukaan voi tykätä. Överimakeaa ja koostumus tahmean sitkeä, ulkonäkö...no, näyttää kakalta.
Jaloviina ja lakritsijäätelö.
Viime aikoina olen myöntänyt itselleni etten tykkää vohvelijätskeistä. Vohveli maistuu ei miltään. Eikä muuten vohvelikeksitkään maistu. Mutta vohvelit kylläkin...
Limsat ja erityisesti colajuomat
Sieniruoat, voileipäkakut, nilviäiset, äyriäiset yms. ällöttävät muka herkulliset hienosteluruoat.
Täällä herkuista yökkiviä tyyppejä en haluaisi vieraikseni tai mihinkään juhliini. Näillehän ei kelpaa mikään. Näkkäriä pöytään ilman voita niin ovat tyytyväisiä. No sinihomejuustoa en itsekään söisi mutten tee siitä numeroa. Sushista yökkivät tuskin ovat koskaan sitä edes maistaneet. Olen itsekin kuullut että "kun siinä on raakaa kalaa!". No mitä luulevat graavilohen olevan? Yökkijät täällä on takuulla suurimmaksi osaksi jotain 12-vuotiaita. Aikuisille moinen käytös ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ykkösenä inhokkilistalla on Nutella, aivan karmeaa shittiä, en ymmärrä miten kukaan voi tykätä. Överimakeaa ja koostumus tahmean sitkeä, ulkonäkö...no, näyttää kakalta.
Kiitos kun muistutit, pitää hakea pari Nutellapurkkia :D Se kun on huomattavasti vähäkalorisempaa kuin normaali suklaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä herkuista yökkiviä tyyppejä en haluaisi vieraikseni tai mihinkään juhliini. Näillehän ei kelpaa mikään. Näkkäriä pöytään ilman voita niin ovat tyytyväisiä. No sinihomejuustoa en itsekään söisi mutten tee siitä numeroa. Sushista yökkivät tuskin ovat koskaan sitä edes maistaneet. Olen itsekin kuullut että "kun siinä on raakaa kalaa!". No mitä luulevat graavilohen olevan? Yökkijät täällä on takuulla suurimmaksi osaksi jotain 12-vuotiaita. Aikuisille moinen käytös ei sovi.
Ei ihme miten ulkomailla nauretaan suomalaisille jotka ottaa omia eväitä mukaan, kun eivät pysty syömään mitään. Maun suhteen kehitykset jääneet 7-8 ikäisen tasoille.
terv. 6:ssa eri maassa asunut ja 36 eri maassa matkustellut
En syö karkkia, harvoin suklaata, en keksejä ja vain jossain juhlissa kakkua. Ei vaan maistu makea, olen enemmän suolaisen ystävä. Poikkeuksena jäätelö, sitä syön kerran viikossa
Lähes kaikki valmisleivokset ja pullat. Maistuu lisäaineille.
Tohtori No kirjoitti:
Tähän menisi koko päivä. Mä kun en tykkää mistään. En syö mitään makeaa eli ehdoton ei leivoksille, kakuille ja kekseille. En syö myöskään sieniä, en kalaa, en kokolihaa, enkä oikein muutenkaan lihaa. Marmeladi on myös ehdoton ei. Oksentaisin varmaan heti. En juo maitoa, en piimää, en limsaa. En tykkää suklaastakaan. Rapuja söisin, jos joku pitäisi asetta ohimolla. Tätä voisi jatkaa loputtomiin...
Sulle voisi sopia laihialainen kesäkeitto. Kukallisella lautasella lämmintä vettä. Vitamiinit purkista. Voi Luoja tuota nirsoilun määrää!
Budapest-konvehti, ehkä huonoin konvehti koskaan! Tosi sumea maku.
Vierailija kirjoitti:
En syö karkkia, harvoin suklaata, en keksejä ja vain jossain juhlissa kakkua. Ei vaan maistu makea, olen enemmän suolaisen ystävä. Poikkeuksena jäätelö, sitä syön kerran viikossa
Miksi sinun piti tulla tänne tuo kertomaan, että et syö makeaa, kun haetaan omia kokemuksia "huonoista" herkuista? Et kuulu joukkoon tässä asiassa. Otsikko!
Vierailija kirjoitti:
Jäätelö ja kakut. Voin niitä kyllä syödä, mutta ei ne herätä minussa mitään hyvänolontunnetta.
Jäätelöt muuttuivat maultaankin sen jälkeen, kun niihin alettiin lisätä pehmittäjäksi glukoosisiirappia. Sitä ahdetaan teollisiin ruokiin monilla nimillä.
Hampurilaiset. En suurimmassa nälässäkään.
Hampurilaiset