Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
Marinoitu broileri ja viljapossu.
Sushi, graavi lohi, keskeltä punainen eli raaka pihvi, kaikki vehnämössöt eli pastat, paitsi pestopasta menee pestokastikkeen vuoksi.
Ruotoinen kala. En pysty nauttimaan kala-ateriasta jos syödessä pitää nyppiä samalla ruotoja pois.
Vierailija kirjoitti:
Ruotoiset kalat. Sitten sain maistaa särkeä purkitettuna. Olihan hyvää. Mutta hinta karmea! Kuulemma joistakin kaloista tulee näin säilyttynä erinomaisia. Mutta hinta on aivan liian korkea. Automaatio ?
Olen onkinut itse ja saanut särkiä. Paistoin ne huvikseni, vaikka minulle sanottiin, että ne ovat pahoja, kissankaloja. Eivät olleet, vaan todella hyvänmakuisia, mutta aika ruotoisia, joten syöminen on tarkkaa puuhaa. Vaan se kannattaa, särki on liian aliarvostettu kala., todella maukas.
Mokkapalat ja -kikkeli, tempparit, kardashianit. Joko tuli neljä?
Mansikka!!! Pelkkä hajukin.....
Aiheuttaa muuten yllättävän paljon ihmetystä
muissa ihmisissä!
Mustamakkara. Se lienee jonkun herkku? En voi käsittää että joku pystyy syömään eläimen verestä tehtyä mitään. Kuvittelen mitä kaikkea se merkitsee, elävän olennon veri. Kuvitelkaa nyt itsekin niin ymmärrätte miten sitä kammoksun.
Sinihomejuusto, haisee ja maistuu minusta oksennukselle. Nakit. Kaikki leikkelemakkarat, paitsi salamit.
Voileipäkakusta tulee kielen takaosaan joku ällöttävä maku, joka saa heti aikaan oksennusrefleksin. Sama maku on joissakin kastikkeita sisältävissä susheissa.
Voileipäkakku.
On se semmoinen majoneesi / tuorejuustohelvetti, että ei pahempaa löydy. Yäkkistä yäk.
Syön toki palan kohteliaisuutani, jos joku sellaista vaikkapa juhlissa tarjoaa... mutta en tykkää!
Vaihtoehto voileipäkakulle. Olen kerran päässyt nauttimaan ruokaisia voileipiä tanskalaiseen "smörrebröd" -tapaan oluen kera, ja se pesee kaikki voileipäkakut mennen tullen ja 100-0.
Elliot Mess kirjoitti:
Voileipäkakku.
On se semmoinen majoneesi / tuorejuustohelvetti, että ei pahempaa löydy. Yäkkistä yäk.
Syön toki palan kohteliaisuutani, jos joku sellaista vaikkapa juhlissa tarjoaa... mutta en tykkää!
Vaihtoehto voileipäkakulle. Olen kerran päässyt nauttimaan ruokaisia voileipiä tanskalaiseen "smörrebröd" -tapaan oluen kera, ja se pesee kaikki voileipäkakut mennen tullen ja 100-0.
Oliko raikkaita noi ruokaisat voileivät?
Kollapsi..
Herkku josta ei tykkää,ei ole herkku.
Energiajuomat. Pelkkä haju jo ällöttää.
Osterit, veriletut ja mustamakkara, kaprikset.
Jäätelö. Maku on vieras ja kun katsoo ainessisältöä, sehän on jotain muuta kuin aitoa jäätelöä.