Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
Lauantai pussin makeisista suurin osa
Fazerin parhaat
Uusi Kismet Remix. Kertaostos tämäkin.
Jos jonkin "herkun" yhteydessä mainitaan Omar, skippaan tuotteen edes maistamatta!
BonBonin kovat karkit. En lämpene.
Tryffelitäytteiset suklaakonvehdit.
Tillillä maustetut perunalastut.
Paksut piparkakut, etenkin kotitekoisina!
Mitä ohuempia, sitä parempi makukin.
Vierailija kirjoitti:
Käpykakku. Nimikin sen jo sanoo...
Onkohan joku joskus huonona päivänä kyseistä kakkua valmistaessaan joutunut toteamaan, että häneltä paloi käpy?
Kukaan muu vielä maistanut Fazerin uutuutta, Pätkis-munkkia? Mielestäni menee samaan kategoriaan kuin Omar- ja Turkinpippuri -munkitkin, eli kuulostaa paremmalta mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käpykakku. Nimikin sen jo sanoo...
Onkohan joku joskus huonona päivänä kyseistä kakkua valmistaessaan joutunut toteamaan, että häneltä paloi käpy?
Ai että, ihanaa! :'D
Käpykakusta tuli mieleeni perunaleivos :D Mä tykkään perunaleivoksesta, mutta en kaikkien valmistajien. Siitä on jo niin kauan kun sitä olen saanut, että valmistajat ovat unhoittuneet. Tykkääkö kukaan? Ja saakohan sitä enää?
Vierailija kirjoitti:
Anis
Eiks nämä anikset ja lakkakonvehdit ole just kaikkien inhokkeja muutenkin eikä yleisesti tykättyjä
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto
Nötkötti
Valmisruuat
Esanssit
Nötkötti suosittu herkku? Asutko Utsjoella? Teille ei vissiin ole sipsit ja karkit vielä saapuneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anis
Eiks nämä anikset ja lakkakonvehdit ole just kaikkien inhokkeja muutenkin eikä yleisesti tykättyjä
Usko tai älä, näillekin on oma kuppikuntansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anis
Usko tai älä, näillekin on oma kuppikuntansa!
*viittaa* mä tykkään anispastilleista ja eukalyptuksesta. Pastiskin menee pikkufingerborillisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto
Nötkötti
Valmisruuat
EsanssitNötkötti suosittu herkku? Asutko Utsjoella? Teille ei vissiin ole sipsit ja karkit vielä saapuneet
Tämä ketju oli inhokeista. Miten niin ei meillä oo eteläsuomessa sipsiä ja karkkia?
Letut. Teen just lettuja ja pitää syödä äkkiä pois kun ovat niin pahoja. Varsinkin lakkahillon kanssa.