Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
Tortillalastut. Eivät maistu sellaisenaan miltään.
Majoneesikastikkeet. Usein hyvin rasvainen ja jokseenkin ällöttävä koostumus.
Omenan käyttö leivoksissa. Suutuntuma kamala, vaikka maku sinänsä ihan ok.
Olen varmaan yksin tämän asian kanssa, mutta ne Polly -vaahtomakeiset. Niissä jopa suklaa on saatu maistumaan omituiselta!
Onko täällä muita, jotka tykkäävät syödä kotitekoiset vappumunkkinsa "paljaaltaan" ilman sokerissa uittamista? :D Itse teen tätä, koska en pidä övereistä sokerikuorrutteista.
Kermavaahto tökkii täälläkin. Sen sijaan kerma juotuna versiona (ilman sokeria) on nannaa. :D Olen pohtinutkin, mikä tähän mahtaa olla syynä. Lieneekö vika vaahdon muodostamassa rakenteessa?
Lätyt, käyhät ritarit ja munkit. Ja kaikki hiilarihöttö.
Tyhmä kysymys. En kai mä sano herkuksi
mitään mistä en tykkää.
herkku = herkullista, sikahyvää
Fasu-palat yms. missä vohvelia.
Kaupan pienet donitsit.
Leivonnaiset jossa kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys. En kai mä sano herkuksi
mitään mistä en tykkää.
herkku = herkullista, sikahyvää
Tässä on kyse yleisesti suosittuina pidetyistä herkuista, joista itse ei kuitenkaan tykkää.
Siinä Australian Mastershefissä juostaan kun viimestä päivää pannut-pellit-veitset käsissä, välillä mennään nuriin ja noustaan taas. Hyvä ohjelma, mutta tulee stressaava olo moisesta sähellyksestä. Ihan kuin ihmisillä ei olisi yhtään aikaa - ja ei vaikuta kovin turvalliseltakaan.
Banaanin makuiset ja muotoiset makeiset. Niitä näkee myytävänä mm. sokerisella ja suklaisella kuorrutteella. Aivan kamalan esanssinen makuelämys. Tunnen ihmisiä, jotka ihan oikeasti rakastavat näitä hirvityksiä!
Hernekeitto
Nötkötti
Valmisruuat
Esanssit
Siänistä en tykkää , tykkään pysyä hengissä .