Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa olisit ehtinyt kuolla ilman nykylääketiedettä?

Vierailija
26.10.2018 |

Minä todennäköisesti kolme kertaa (keuhkokuume, raskauskomplikaatio, syöpä).

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tod. näk. tukehtunut 2-vuotiaana astman takia. Myös yksi ihan sairaalahoitoa vaatinut virtsatientulehdus on ollut pikkulapsena. Mahdollisesti itsemurha ilman masennuslääkkeitä: olen se onnekas jolle SRRI-lääke toimi aivokemian ollessa sekaisin ja hoiti sen ongelman niin, että oli voimavaroja keskittyä siihen ihan oikeaan syyhyn.

Vierailija
42/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kerran.

Voiko edes kuolla useammin kuin kerran?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, syöpään.

N27

Vierailija
44/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olisin kuollut syntyessäni, koska hörppäsin lapsivettä keuhkoihin.

Kyllä varmaan pari sataa vuotta sittenkin lapsenpäästäjä olisi osannut selkääsi taputella tai roikottaa alaspäin.

Vierailija
45/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa synnytyksessä olisi tullut kolme ruumista, minä ja kaksosvauvat. Pelastuimme hätäsektion, verensiirron ja vastasyntyneiden tehohoidon avulla.

Itse olisin lapsena kuuroutunut korvatulehduskierteen seurauksena. Sukuni on täynnä samasta syystä lapsena kokonaan tai osaksi kuuroutuneita.

Vierailija
46/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon, että jokaisen meistä kaikki esiäidit ovat todistettavasti selviytyneet esikoistensa synnytyksistä, täällä on aika heiveröistä porukkaa.

Ei välttämättä, kyllä sitä joskus lapsi selviää, vaikka äiti kuoleekin synnytykseen.

Vierailija
47/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kerran, kun leukaluu oli tulehtunut.

Vierailija
48/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa teidät kuvittllemaan, että näitä luettelemianne asioita hoidetaan vain nykyläketieteen keinoin?

No mitenköhän esim. nuo keisarileikkaukset tai umpilisäkkeen poistot sujuivat tai keuhkokuumeen hoito siinä kohtaa kun bakteeri oli jo verenkierrossakin?

Keisarileikkaukset ovat pääosin turhia, jopa haitallisia vauvalle. Kaikki muut luettelemasi asiat voi hoitaa myös muutenkin kuin nykylääketieteen keinoin sekä ennen kaikkea, ne voi välttää elintavoilla ja ruokavaliolla. :)

Tulehtunut umpilisäke vältetään elintavoilla ja ruokavaliolla?

Keuhkokuume vältetään elintavoilla ja ruokavaliolla?

Verenmyrkytys vältetään elintavoilla ja ruokavaliolla?

Justiinsa joo...

Vierailija
49/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon, että jokaisen meistä kaikki esiäidit ovat todistettavasti selviytyneet esikoistensa synnytyksistä, täällä on aika heiveröistä porukkaa.

Itse olisin elossa ilman lääketiedettäkin, samoin kaikki lapseni, jos ei olisi jokin kulkutauti vienyt.

Kannattaisi ehkä tutustua naisten kuolleisuuteen synnytysten yhteydessä. Synnyttäminen on aina ollut naisen elämän suurin vaaranpaikka ja ennen vanhaan siihen kuoltiin ihan jatkuvasti. Enkä kyllä ymmärrä miten vauvan virheasento kohdussa (normisynnytys täysin mahdotonta) tekee minusta heiveröisen??

Vierailija
50/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, umpparin tulehtumiseen.

Kolme tervettä lasta olisin kyllä synnyttänyt maailmaan ja toipunut itse hyvin. En vaan olisi kerennyt heitä samaan vaan kuollut parikymppisenä.

Vierailija
51/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa olisinko saanut joitakin tauteja tai kuollut johonkin murtuneeseen luuhun (en ole lääkäri niin en tiedä voiko murtunut luu aiheuttaa jotain sisäistä verenvuotoa tai tulehtua)

Vierailija
52/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaksi. Keuhkokuume lapsena ja keskeytynyt synnytys. Kuopuksen synnytys olisi mennyt ihan jees ilman sairaalaakin.

Ai niin ja onkohan munuaistulehdus tappava ilman antibiootteja, jos on niin sitten kolme kertaa.

Vierailija
53/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäni olisi vienyt ennenpitkää hengen ellei sitä olisi hoidettu ajoissa.

Vierailija
54/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuollut todennäköisesti synnytykseen, joka piti hoitaa keisarinleikkauksella. Jos olisinkin selvinnyt siitä niin olisin kuollut pian sen jälkeen koska minulla oli vakava mahanportin ahtauma joka leikattiin muutaman päivän ikäisenä. Vauhdikkaista harrastuksista johtuen erilaisia luunmurtumia on ollut pari kymmentä joista ainakin muutama avomurtuma olisi varmaan ollut potentiaalisesti tappava ilman modernia lääketiedettä, kuten myös katkenneen kylkiluun puhkaisema keuhko ja pari aika vakavaa sisäistä verenvuotoa. Varmaan aika invalidi olisin ainakin jos olisinkin selvinnyt, näinkin on muutamia vanhoja vammoja jotka eivät aivan täysin parantuneet vaan muistuttelevat itsestään silloin tällöin.

Vierailija
55/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykseen jo olisi SUURIN osa kuollut.

Vierailija
56/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytilassa en kertaakaan ole tarvinnut hoitoa mihinkään eikä minulla ole ollut sairauksia eli ahtaan tulkinnan mukaan nolla, mutta on todennäköistä, että ilman nykylääketiedettä olisi ollut jokin rutto, mitä en tässä voi kuvitella.

Vierailija
57/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todennäköisesti kuollut tuskallisen hammaskuoleman pari vuotta sitten ilman nykylääketiedettä.

Viisaudenhampaat kasvoivat alhaalla poikittain, leukahermossa kiinni, tuhoten viereisiä hampaita. Valinnat olivat joko a. mahdollinen leuan halvaantuminen, mutta hampaat saataisiin kuntoon tai b. odotellaan, jolloin todennäköisesti saisin verenmyrkytyksen.

Ilman nykylääketiedettä tulos olisi varmaan ollut verenmyrkytys ja kuolema:(

Vierailija
58/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastulehdus olisi varmaan levittyään nitistänyt. Ehkä jo lapsena virtsatietulehdus. Malaria viimeistään.

Vierailija
59/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköös ihminen voi kuolla vain kerran? Jos ihan tarkkoja ollaan.

Vierailija
60/66 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja tääkin on just niin tätä mun tuuria kun mitään muuta en niin paljoa toivo kuin kuolemaa niin en ole käynyt edes lähelläkään sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi