Voinko jättää vauvan vessakäynnin ajaksi yksin?
Vauveliini nyt 38 viikkoa. Voiko jättää sitteriin siksi aikaa yksin kun käyn vessassa? Muuten kantaisin manducassa mukana mutta vauva alkaa kasvaa jo sen verran suureksi luomuvihanneksilla (itse kasvatetuilla tietty) ettei mamman vauvelipauvelitöppönenä mahdu kunnolla pöntön ja selän väliin.
Pohdinkin siis tuleeko Violla-Unelmaleenan nöpönenukille traumoja jos käyn n. 1 min pissalla niin että hän on sitterissä vessan ovella?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Heeeiiii, nimimerkistä tuli mieleen, että ootkohan mahdollisesti se takavuosina nimellä Psykomamma tunnettu kirjoittelija?
En, olen palstaillut alle vuoden :( psykomamma kuulostaa mahtavalta. PM on lyhenne Paska Mutsista kun syyllisyys painaa ja pohdin kokeeko vauva hylkäämiskokemuksen sitteröidessään vessan ovella.
Mä ottaisin mukaan, millainen äiti pohtii lapsensa hylkäämistä? Kaikki ne ei vaan ole valmiita äitiyteen..
Olet Psykomamma 2.0, onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heeeiiii, nimimerkistä tuli mieleen, että ootkohan mahdollisesti se takavuosina nimellä Psykomamma tunnettu kirjoittelija?
En, olen palstaillut alle vuoden :( psykomamma kuulostaa mahtavalta. PM on lyhenne Paska Mutsista kun syyllisyys painaa ja pohdin kokeeko vauva hylkäämiskokemuksen sitteröidessään vessan ovella.
No höh. Ei sussa siis mitään vikaa ole, haluaisin vain tietää, onko Psykomamma hengissä ja voiko hän hyvin.
Ykkösen ajaksi voi jättää, mutta kakkoselle ottaisin mukaan, tai ainakin näköetäisyydelle siksi aikaa kun äippä päästää muukalaisen sukeltamaan.
Jos sä rakastat sun lasta niin sä et vaihda edes kuukuppia ilman sitä. Pikkasen hankalaa se kyykkääminen saattaa olla, mut kunnollinen kyykkyvatkausasento ja vähän harjoittelua twisterillä niin onnistuu manduca selässäkin
Onko teidän neiti tissitakiainen? Jos on kovin mamman tissin perään, niin ottaisin ehdottomasti mukaan, ettei neiti traumatisoidu. Muista vaan pestä molempien kädet, niin ei sitten siirryttäessä sormiruokailemaan mene pöpöjä prinsessan suukkuseen.
Jos jätät niin tulee takuulla kiintymisongelmia.
Psykomamma kävi täällä kun oli lomilla suljetulta osastolta. Pääsiköhän jo kokonaan kotiin?