Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui, uhkaili ja haukkui kun kerroin, miten harmitti kun näin jouluvideoilta että hänen lapsi kohteli joka vuosi nuorempaa lasta ankeasti.

Täh
26.10.2018 |

Katselin ensimmäistä kertaa itsekseni jouluina otettuja videoita ja huomasin että miehen lapsi oli toistuvasti joka vuosi tympeä yhteistä lasta kohtaan kun avasivat lahjoja, lapsi oli silloinkin jo lähemmäs 10 vuotta tai yli... Valitti isoon ääneen että tuo saa paljon enemmän lahjoja tai mökötti kaikesta mitä toinen hänelle näytti, niin kuin itsekin näytti myös toiselle. Saavat aina lahjoja samalla summalla ja toinen lapsi vielä äitinsä luota.

Juttelin sitten miehelle että olipa harmi nähdä miten tuo toistui videoilla joka vuosi vaikka lapselta ois voinut odottaa parempaakin käytöstä. Ja että harmittaa nuoremman puolesta että noin on ollut. Videoilla näkyi myös miten mies ei sanonut lapselle asiasta kertaakaan, minä neuvoin ettei tuollainen ole kohteliasta ja että saat lahjoja vielä muualla.

Mies sitten suuttui, haistatteli, uhkaili lähtemisellä, haukkui kaikilla mahdollisilla nimityksillä, mökötti 3 päivää ja edelleen, vaatii anteeksi pyyntöä kun niin sairaalla tavalla kaivelin vanhoja asioita... Ja on muistanut kertoa miten tuosta ei olisi saanut ajatella yhtään mitään...

Kohtuullistako, kun tuollaista kertoo toiselle?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyttä ei voi enää muuttaa. Että katse tulevaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jeesus tuossa on ollut lapsi kyseessä. Ei siitä elämää isompaa draamaa tarvitse vuosien jälkeen järjestää!

Vierailija
4/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kohtuullista... mutta taisit jättää jotain kertomatta, mietipä itse mitä...

Vierailija
5/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista se on täyssisaruksillakin, olet kyllä aika epäreilu.

Vierailija
6/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nillität jostain vuoden vanhoista asiosta? : D

Vierailija
7/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Niimpä... Vaatii että mä pyydän anteeksi kun puhuin asiasta, olin harmissani asiasta ja kun sanoin että oishan se mies voinut silloin tehdä jotain ettei aina toistu?! Loukkasin sillä kuulema pahasti.. Ja itselleen oikeuttaa tuollaista käytöstä... Enkä ymmärrä kuka vetää tuollaisesta herneet nokkaan. Yritän koko ajan sanoa itselleni etten kyllä nyt tehnyt mitään NOIN vakavaa...

Vierailija
8/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs te kuvittelette että nää lapset saa mallin?

Vierailija
9/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
10/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nillität jostain vuoden vanhoista asiosta? : D

Itse ymmärsin niin, että ap toivoisi nyt tulevana jouluna että jos sama kuvio rupeaa toistumaan se olisi hyvä yrittää estää?

Vierailija
11/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Niimpä... Vaatii että mä pyydän anteeksi kun puhuin asiasta, olin harmissani asiasta ja kun sanoin että oishan se mies voinut silloin tehdä jotain ettei aina toistu?! Loukkasin sillä kuulema pahasti.. Ja itselleen oikeuttaa tuollaista käytöstä... Enkä ymmärrä kuka vetää tuollaisesta herneet nokkaan. Yritän koko ajan sanoa itselleni etten kyllä nyt tehnyt mitään NOIN vakavaa...

Mitenköhän AP käyttäytyy, kun miehen lapsi tulee kylään :D? Varmaa muistuttaa vuosia vanhoista asioista ja vittuilee jatkuvasti.

Vierailija
12/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, pitää pyytää mieheltä anteeksi.

Ajattelin itse väärin, eikä olisi pitänyt tuntea asiasta mitään vaikka harmitti toisen lapsen puolesta mitä toistuvasti näkyi.

Vierailija
13/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Mitenköhän AP käyttäytyy, kun miehen lapsi tulee kylään :D? Varmaa muistuttaa vuosia vanhoista asioista ja vittuilee jatkuvasti.

Ei mulla ole mitään miehen lasta vastaan,hyvin tullaan juttuun. Miksi se noin päin pitää kääntää jos videoilla nähty käyttäytyminen harmitti toisen puolesta...?

Vierailija
14/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vanha juttu, ymmärrän että miestä harmitti. Lapset nyt vaan on tuollaisia, että vertailevat ja kadehtivat. Varmasti ap:n omakin piltti voi syyllistyä ihan samaan.

Vierailija
15/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh kirjoitti:

Ajattelin itse väärin, eikä olisi pitänyt tuntea asiasta mitään vaikka harmitti toisen lapsen puolesta mitä toistuvasti näkyi.

MARTTYYRIN VIITTAA HÄN KANTAA

Vierailija
16/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäsiä lapset nykyään on? Viidenkympin molemminpuolin?

Vierailija
17/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Ei mulla ole mitään miehen lasta vastaan,hyvin tullaan juttuun. Miksi se noin päin pitää kääntää jos videoilla nähty käyttäytyminen harmitti toisen puolesta...?

Nuorempi lapsi nyt tuskin kuitenkaan on katkeroitunut niin kuin äitinsä :D

Vierailija
18/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota vartenhan niitä kotifilmejä kuvataan! Ihania muistoja mitä voi sitten hymyssäsuin ja tippalinsissä fiilistellä. Lapsetkin kasvaa niin nopeasti.

Vierailija
19/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh kirjoitti:

MARTTYYRIN VIITTAA HÄN KANTAA

Ei ollut tarkoitus, sori

Vierailija
20/37 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh kirjoitti:

Tuossa sinulle sitä elävää oppimateriaalia mitä sinun lapsesi tulee kokemaa päivittäisessä arjessaan päiväkodissa, koulussa, harrastuksissa, työelämässä, jne... Et voi antaa hänelle harhakuvaa, jostain ihanne maailmasta, jossa kaikki menee aina tismalleen oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi