Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö mikä on rengasrauta?

Vierailija
26.10.2018 |

-Elokuvisssa se on kaikilla autoilijoilla, todellisessa elämässä ei niitä ole kellään.
-Sillä ei ole mitään käyttöä pyörän vaihdossa.
-Moni luulee omistavansa sen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina rengasrautoja kaksin kappalein mukana joka paikassa- toinen itselleni ja toinen puolisolleni.

Vierailija
2/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rengasrauta on renkaan vanteelle asentamista varten kehitetty yksinkertainen työkalu, jota käytetään harvoin omaan käyttötarkoitukseensa, koska se on uskomattoman monikäyttöinen työkalu moneen muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina rengasrautoja kaksin kappalein mukana joka paikassa- toinen itselleni ja toinen puolisolleni.

Oletko varma? Mitä teette niillä?

Vierailija
4/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Tiedän myös mihin sitä käytetään, vaikken ole sellaista itse koskaan omistanut tai kuvitellut omistaneeni, saati käyttänyt. Mutta miksi sinua niin kovin kiinnostaa, tietääkö joku muu? Vai onko tämä nyt jonkun säälittävä yritys taas päteä sillä, miten on niin hirveän paljon fiksumpi kuin vauva-palstan mammat?

Vierailija
5/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 senttiä pitkä pyöreäpäinen lattaraudan kappale joita (2kpl) käytettiin sisärengasta paikkausta varten poistettaessa.

Vierailija
6/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rengasrauta on renkaan vanteelle asentamista varten kehitetty yksinkertainen työkalu, jota käytetään harvoin omaan käyttötarkoitukseensa, koska se on uskomattoman monikäyttöinen työkalu moneen muuhun.

Irrottamiseen (50 vuotta sitten).

Vierailija
7/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta tiedätkös sinä mikä on keksi (ja nyt ei tarkoiteta ruokaa eikä selaimen lisäkikkareita)?

Vierailija
8/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma? Mitä teette niillä?

Kilistellään tietysti!

Vierailija
9/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta tiedätkös sinä mikä on keksi (ja nyt ei tarkoiteta ruokaa eikä selaimen lisäkikkareita)?

Minulla on sellainen naulakkona eteisessä.

Vierailija
10/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen naulakkona eteisessä.

Nuttusi niskassa mahtaa olla reik(i)ä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi