Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miten käyttäydyt kiinnostavan miehen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
26.10.2018 |

:)

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän päästä mahdollisimman lähelle, juttelen hänelle ja joskus voin vähän yrittää koskettaakin :)

Vierailija
2/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen kiimaiseksi jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailen

Vierailija
4/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen ihan paniikkiin. Olen varmaan järkyttyneen näköinen ja oloinen. Jos tunnen ihmisen hyvin, niin sitten hymyilen, katson pitkiä katseita ja flirttailen

Vierailija
5/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen hänelle aina kun juttelemme, nauran miehen vitseille ja osoitan muutenkin mielenkiintoani hänen asioihin, olen vähän nolo ja sekoilen sanoissani, katselen salaa, mutta käännän katseen alaspäin jos mies huomaa tuijotukseni.

N25

Vierailija
6/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile, en osaa. Enkä kikata hermostuneesti. Juttelen arkisista asioista.

Vierailija
7/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailen

Miten, tuijotat häntä silmät suurina?

Vierailija
8/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin iskun päähän saanut. Käveleminen on vaikeaa, mihinkään suuntaan katsominen on vaikeaa, syöminen on vaikeaa, puhuminen on vaikeaa... mulla ei ole mitään ongelmaa supliikin kanssa, kunhan en ole ihastunut. Joskus voi käydä niinkin, että rento ja hauska jutustelu muuttuukin myöhemmin jäkittämiseksi, kun tulee kesken kanssakäymisen se tunne, että hetkinen...

Vierailija
9/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti, Aiemmin ei tarvinnut tehdä aloitteita, nykyään olen naimisissa.

Vierailija
10/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin en olisikaan.

Vierailija
11/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttailen

Miten, tuijotat häntä silmät suurina?

Joo ja sekoilen sanoissa.

Vierailija
12/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitän niskaan.

Vierailija
13/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi päätellä naisesta, joka ruokalassa tuli aina hyvin lähelle minua syömään, usein viereiseen pöytään. Huomasin että hän vilkuili minua usein kaukaa, ja monesti vielä lähtikin samaan aikaan pois kuin minä. Itse olin todella ihastunut, ja jotain ujoa hermostuneisuutta tuossa ihanassa naisessa olin havaitsevinani. Mutta ikuiseksi arvoitukseksi se sitten jäi.

Vierailija
14/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voi päätellä naisesta, joka ruokalassa tuli aina hyvin lähelle minua syömään, usein viereiseen pöytään. Huomasin että hän vilkuili minua usein kaukaa, ja monesti vielä lähtikin samaan aikaan pois kuin minä. Itse olin todella ihastunut, ja jotain ujoa hermostuneisuutta tuossa ihanassa naisessa olin havaitsevinani. Mutta ikuiseksi arvoitukseksi se sitten jäi.

Munaa oli kerjuulla... 

Vierailija
15/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerosti ja kiusaantuneesti. Välttelen puhumasta ko. henkilölle ja etenkin välttelen katsekontaktia. Jos joudun hänelle puhumaan, sanon jotain idioottimaista ja hakkaan loppupäivän päätä seinään. En tiedä miksi olen tällainen.

Vierailija
16/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh olisipa mies jolta ottaanyt sui-hin samalla kun mies silittelisi hiuksiani..

Vierailija
17/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan vitsikkääksi. Ihan älyttömän huonoja juttuja suollan ja sitten häpen jälkeenpäin. Eli joo, ei tosikoille siis.

Vierailija
18/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh olisipa mies jolta ottaanyt sui-hin samalla kun mies silittelisi hiuksiani..

Huoh. Mikä estää?

Vierailija
19/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööh, taisit vastata väärään ketjuun...

20/64 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himoitsi sun jälkiruokaa.