Mitä päällä tänään?
Kommentit (246)
Polvipituinen Lexingtonin neulemekko 100 % villaa. Ostaessani tämän ajattelin siitä siistiä toimistomekkoa sukkisten ja pikkukenkien kanssa talvipäiviksi, mutta olenkin päätynyt kääriytymään tähän kotona viileämpinä päivinä. Lisäksi päällä on tyylikkäästi legginssit ja villasukat. Tarkenee!
Termosukkahousut, legginsit, collegehousut, pitkähihainen t-paita, korkeakauluksinen villapaita, villasukat, alushousut.
Ulkona oli lisäksi fleecetakki, tumput ja turvakumisaappaat.
Mustat G-Starin reisitaskuhousut, Peak Performancen valkoinen t-paita ja musta/punaiset Under Armourin bokserit.
M44
Joulunpunainen, Seppälästä ostettu trikoomekko. Uskokaa tai älkää mutta yksi laadukkaimmista vaatteista mitä mulla on. Ja ostin sen just ennen kuin Seppälä lopetti.
Mustat trikoot, polvimittaiset ruskeat keinonahkasaappaat, ruosteenvärinen pitsikuviollinen villatakki.
Töissä oli kotelonekko, bleiseri ja korkkarit, kotiin tuntua vaihdoin heti Marimekon tasaraita yöpaitaa.
Rankaisija, Alistaja ja Häpäisijä!
Joe kirjoitti:
Naapurin Tiina
Just kun tulin kertomaan, että mulla naapurin rouva... :D
Vierailija kirjoitti:
Joe kirjoitti:
Naapurin Tiina
Just kun tulin kertomaan, että mulla naapurin rouva... :D
Mulla taas tutun mies.
Tällä hetkellä trkoinen yöpaita/kotimekko ja pehmeät kotisukat. Ei muuta. Kun lähden piakkoin liikenteeseen laitan alusvaatteiden lisäksi farkut, neulepuseron tai - mekon ja mustan softcell-takin kun näyttää sateiselta. Mustat nilkkurit.
Pitkä pyjamatoppi ja pyjamahousut. Oon lomalla tän viikon ja lösötän sängyssä just niin paljon kun tekee mieli. Ihanasti tuuli vinkuu ikkunoissa.
Normaalit työvaatteet ja heijastintakki, turvakengät ja kypärä.
Poden virusflunssaa kotona, joten
- mustat legginsit
- valkopohjainen, julkikäytöstä kuntonsa vuoksi jo poistunut trikoopusero ruusuprintillä
- vanha ja virttyny musta neuletakki
- siskon kutomat haalean liilat, varrettomat villasukat
Ns. kotilöhövaatteet, koska sairastaminen on kotona oleilua.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä pyjamatoppi ja pyjamahousut. Oon lomalla tän viikon ja lösötän sängyssä just niin paljon kun tekee mieli. Ihanasti tuuli vinkuu ikkunoissa.
Monta kertaa mietitty jos vain pukisi toppapuvun pyjaman päälle kun käy kaupassa ei sitä kukaan huomaisi ja lököttelisi koko talvipäivän.
Näkyvissä:
KappAhl vihreä pitkä neuletakki
Vilan mustat rennot housut
Filippa K harmaa T-Paita
Alpalanvillahuivi, Nordic Swan Living
Valko-mustat pallosukat
Piilossa:
KappAhl Tylsän Harmaat Pitsiset Rintsikat
Kirjainkuvioiset reikäiset Pikätkalsarit
Risaiset alushousut
Menkkaside
Mustat pitsialusvaatteet, merkkiä en muista. Mustat 60 den Wolford sukkahousut, musta Joseph Ribkoff-puolihame, beige palmikkoneule, Micha, ja beige-puna-kultakuvioinen huivi kaulassa. Mustat avokkaat. Lähdössä vaihdattamaan talvirenkaat autoon ja sitten lounaalle ystävän kanssa.
Stringit, iso huppari ja villasukat. Kaikki kotihousut pyykissä..
Lenkkikengät, juoksutrikoot, aluspaita, juoksutakki, pipo sekä hanskat. Joten lenkkipolku kutsuu :)
Tummansininen toppi, sen päällä musta huppari, mustat juoksuhousut ja niiden päällä mustat farkut. + sukat ja harmaat villasukat